Kylling Skrevet 15. juni 2007 #1441 Del Skrevet 15. juni 2007 Norske jordbær?? Åh, det vil jeg også ha! Grønne fingre har ikke jeg heller. Blomstene mine ute på terrassen begynner merkelig nok å visne. Kanskje jeg glemte å vanne dem nok under tropevarmen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 15. juni 2007 #1442 Del Skrevet 15. juni 2007 Kom på at jeg må stelle litt ekstra godt med rosen jeg har på hagebordet i dag. Og så skal jeg plante et par petunia. Det er så når er fortært så er det ut! Ha en fin dag i dag snuppeluppetuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #1443 Del Skrevet 15. juni 2007 Norske jordbær?? Åh, det vil jeg også ha! Grønne fingre har ikke jeg heller. Blomstene mine ute på terrassen begynner merkelig nok å visne. Kanskje jeg glemte å vanne dem nok under tropevarmen? De fikk nok vann, så det er nok ikke derfor de døde. Kanskje de ikke likte jorda :klø: Kom på at jeg må stelle litt ekstra godt med rosen jeg har på hagebordet i dag. Og så skal jeg plante et par petunia. Det er så når er fortært så er det ut! Ha en fin dag i dag snuppeluppetuppa! Ser ut til å bli en strålende dag idag ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #1444 Del Skrevet 15. juni 2007 Da har jeg akkurat bestilt billetter til Pirates of the Carribean 3 på lørdag Har planer om å se Oceans 13 og Harry Potter iløpet av sommeren også. Blir vel ikke noe særlig tid til kinobesøk utover høsten tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 15. juni 2007 #1445 Del Skrevet 15. juni 2007 Spørs det nei.. Tror på en måte ikke det er kino som blir prioritert hos dere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 15. juni 2007 #1446 Del Skrevet 15. juni 2007 Har ikke mye grønne fingre jeg heller. Er veldig glad i plen Sambo er enda værre, og jeg måtte ile til å ta 1.hjelp på verandaplantenen da jeg kom hjem etter tre dager på seminar... Jobbet du ute i dag morges? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #1447 Del Skrevet 15. juni 2007 Spørs det nei.. Tror på en måte ikke det er kino som blir prioritert hos dere.. Nei det tror ikke jeg heller Har ikke mye grønne fingre jeg heller. Er veldig glad i plen Sambo er enda værre, og jeg måtte ile til å ta 1.hjelp på verandaplantenen da jeg kom hjem etter tre dager på seminar... Jobbet du ute i dag morges? Nei, jeg jobbet ikke ute. Så du noen som ligna? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #1448 Del Skrevet 15. juni 2007 Nei, skal jeg prøve å gjøre noe fornuftig idag også mon tro Har veeeeeldig fredagsfølese og det er egentlig litt deilig fint vær er det også, så kan ikke klage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 15. juni 2007 #1449 Del Skrevet 15. juni 2007 så godt at formen er bra igjen norske jordbær hørtes utrolig godt ut... jeg spiste noen belgiske i forrige uke som slettes ikke smakte så verst, men norske er jo best, da ha en strålende helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #1450 Del Skrevet 15. juni 2007 så godt at formen er bra igjen norske jordbær hørtes utrolig godt ut... jeg spiste noen belgiske i forrige uke som slettes ikke smakte så verst, men norske er jo best, da ha en strålende helg!!! Ja, jeg er glad veldig glad for at formen er bra igjen. Hadde blitt slitsomt hvis jeg skulle være så sliten resten av tida. Norske jordbær er definitivt beest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 15. juni 2007 #1451 Del Skrevet 15. juni 2007 Åh, nå fikk jeg lyst på jordbær. Men jeg tror jeg venter til prisen har falt under 50 kr kurven gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 15. juni 2007 #1452 Del Skrevet 15. juni 2007 Her var det 39 kroner kurven i går, venter litt til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 15. juni 2007 #1453 Del Skrevet 15. juni 2007 Var det noen som nevnte jordbær? Ikke pent å friste en annen stakkar sånn Ha en fin fredag, Impala. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 15. juni 2007 #1454 Del Skrevet 15. juni 2007 Du ammer kanskje du ja..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 15. juni 2007 #1455 Del Skrevet 15. juni 2007 Da har jeg akkurat bestilt billetter til Pirates of the Carribean 3 på lørdag Har planer om å se Oceans 13 og Harry Potter iløpet av sommeren også. Blir vel ikke noe særlig tid til kinobesøk utover høsten tenker jeg Aner ikke hva du snakker om.... Siste film vi så på kino var Narnia. Og det innebar 2 1/2 t med hyling for besteforeldrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 15. juni 2007 #1456 Del Skrevet 15. juni 2007 Gled deg til de blir større Jerle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 15. juni 2007 #1457 Del Skrevet 15. juni 2007 Gled deg til de blir større Jerle. Hva med å bare sende de til deg noen uker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 15. juni 2007 #1458 Del Skrevet 15. juni 2007 Innom og ønsker deg ei god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 15. juni 2007 #1459 Del Skrevet 15. juni 2007 Hva med å bare sende de til deg noen uker? Når du får dem igjen er jeg glad for at jeg HAR store barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 15. juni 2007 #1460 Del Skrevet 15. juni 2007 Nei, jeg jobbet ikke ute. Så du noen som ligna? Nå kjørte jeg jo forbi på litt avstand, så jeg skal ikke påstå at det lignet. Men er ganske sikker på at det var hunkjønn, og de er det vel ikke så mange av hos deg? Kos deg i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå