Gå til innhold

Impala's nye dager

Impala

Anbefalte innlegg

Glad det ikke er så varmt her :sprettoy:. Merka på fredag at jeg var litt hoven i føttene etter jobb, så jeg håper i grunnen på litt kjøligere vær. Hvordan går det med deg i varmen, oppfører kroppen seg slik den skal?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glad det ikke er så varmt her :sprettoy:. Merka på fredag at jeg var litt hoven i føttene etter jobb, så jeg håper i grunnen på litt kjøligere vær. Hvordan går det med deg i varmen, oppfører kroppen seg slik den skal?

Det går fint med meg og kroppen i varmen :)

Merker egentlig ingen forskjell fra før når jeg ikke har vært gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg at jeg skal sette meg litt i kjelleren. Der er det nok ikke mer enn ca 20 grader, så det er svalt og godt.

Merket at det var veldig varmt på soverommet i natt også. Det var jo litt vind på dagen, men i natt har det vært helt stille :forvirret:

Vi får vurdere å legge oss i kjelleren hvgis denne varmen fortsetter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Måtte bare inn hit og :hoppe: litt,for jeg er så glad i sommeren!

:juhu:

Men enig at det er litt for varmt ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere noe navn enda forresten? ( Nå begynner jeg her også... :ler: )

*advarer impala om Annie som notorisk maser om navn*

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte bare inn hit og :hoppe: litt,for jeg er så glad i sommeren!

:juhu:

Men enig at det er litt for varmt ja.

Puh, fikk ikke sove noe særlig i natt nei.

Varm :klem:

Trenger ikke advarsel, vet da hvordan hun er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader, i natt har jeg nesten ikke sovet noen ting. Har vært godt over 27 grader på soverommet vårt, og ikke en vindpust ute :sur:

Måtte hente en bordvifte til slutt, men den bråker endel så det var ikke så lett å sove selv om det ble litt bedre temperatur.

Idag drar overnattingsbesøket vårt, så da får vi flytte ned på soverommet i 1. etasje, for der er det ikke like varmt. Når vi flyttet inn for 3 år siden, frøs vi nesten når vi lå der nede :ler:

Idag kommer det en sommerhjelp som skal begynne hos oss. Jeg har ansvaret for ham så da blir det nok litt å gjøre i forbindelse med det idag. Håper vi har funnet nok oppgaver til ham.

Ellers så ser det ut til å bli en ny strålende dag :sol:

Endret av Impala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh - ja, den varmen. Skikkelig uvant, litt slitsomt, men godt også. Meldt litt kjøligere til imorgen da, jeg personlig synes det er helt greit :ler:

Ha en fin varm dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig du er som ikke plages på dagtid av varmen. Jeg takler varme dårlig til vanlig også jeg, så ikke rart om det blir litt ekstra tungt nå.

Det er så grusomt å ikke få sove fordi det er for varmt, blir helt desperat jo. Jeg våkner også hundre ganger pr natt for tida, men av helt andre årsaker. Jeg har en fryktelig natterangler i magen, som har fyll fest når jeg skal sove :sprettoy:. I tillegg har jeg begynt å måtte opp på do igjen :sur:. Visste det kom til å komme tilbake akkurat det der, men hadde håpet det skulle drøye litt til.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh - ja, den varmen. Skikkelig uvant, litt slitsomt, men godt også. Meldt litt kjøligere til imorgen da, jeg personlig synes det er helt greit :ler:

Ha en fin varm dag :klem:

Jeg syns også det er helt greit at det er meldt litt kjøligere. Kanskje jeg får gjort litt hjemme også da :ler:

Heldig du er som ikke plages på dagtid av varmen. Jeg takler varme dårlig til vanlig også jeg, så ikke rart om det blir litt ekstra tungt nå.

Det er så grusomt å ikke få sove fordi det er for varmt, blir helt desperat jo. Jeg våkner også hundre ganger pr natt for tida, men av helt andre årsaker. Jeg har en fryktelig natterangler i magen, som har fyll fest når jeg skal sove :sprettoy:. I tillegg har jeg begynt å måtte opp på do igjen :sur:. Visste det kom til å komme tilbake akkurat det der, men hadde håpet det skulle drøye litt til.... :sjenert:

Det går faktsisk over all forventning på dagtid, men så sitter jeg ikke noe særlig midt i solsteiken heller da, det er det alt for varmt til uansett om jeg ikke hadde vært gravid også.

Sover godt på natta bortsett fra nå når det er så varmt. Hender jeg er oppe på do, men ikke noe fast. Og nå sovner jeg med en gang igjen, det gjorde jeg ikke tidligere. Den lille i magen er veldig snill og holder ikke mammen sin våken. Det har vel litt å si hvordan de ligger også vil jeg tro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover godt på natta bortsett fra nå når det er så varmt. Hender jeg er oppe på do, men ikke noe fast. Og nå sovner jeg med en gang igjen, det gjorde jeg ikke tidligere. Den lille i magen er veldig snill og holder ikke mammen sin våken. Det har vel litt å si hvordan de ligger også vil jeg tro :)

Heldig du. Ikke bare meg Trollet holder våken, men pappaen også :ler:. H*n sparker sambo i ryggen når jeg ligger inntil han :hoho:. Tror jeg har funnet et passende navn til krypet i magen :ler:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I'm back!! :klem:

Trenger ikke advarsel, vet da hvordan hun er ;)

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldig du. Ikke bare meg Trollet holder våken, men pappaen også :ler:. H*n sparker sambo i ryggen når jeg ligger inntil han :hoho:. Tror jeg har funnet et passende navn til krypet i magen :ler:.

Det virker sånn :ler:

I'm back!! :klem:

:hoho:

Herlig :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det sinnsykt varmt på kontoret og bordvifta går for fullt. Merker jeg er tung i hodet og generelt sløv. Godt det er bare en halvtime til jeg kan gå hjem :forvirret:

Eller jeg kan gå tidligere også da men...

Tipper at jeg ikke får gjort noe særlig annet enn å slappe av når jeg komemr hjem, men det kan jo være like greit det i denne varmen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet ut at å slappe av igrunnen er det beste når det er så varmt. Så utrolig sløv man kan bli, og jeg er jo ikke gravid engang! :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei vennen :)

Håper dere sover bedre i 1 etasje da. Ikke noe særli når det blir overvarmt på soverommet. Vi og koker nesten over. Men vi må ikke klage. Det er helt herli med litt sommer igjen. Endeli. :)

Gleder meg allerede til uke 30 :hoppe:

stor stor varm sommer :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet ut at å slappe av igrunnen er det beste når det er så varmt. Så utrolig sløv man kan bli, og jeg er jo ikke gravid engang! :forvirret:

Nei, jeg tror ikke graviditeten gjør at jeg blir noe mer sløv. Ville nok vært det uansett.

Hei hei vennen :)

Håper dere sover bedre i 1 etasje da. Ikke noe særli når det blir overvarmt på soverommet. Vi og koker nesten over. Men vi må ikke klage. Det er helt herli med litt sommer igjen. Endeli. :)

Gleder meg allerede til uke 30 :hoppe:

stor stor varm sommer :klem:

Sov bedre i 1. etasje ja, var bare 25 grader der nede mot 28 oppe :ler:

At du gleder deg til uke 30 tolker jeg som at dere er hjemme da :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov litt bedre i natt ja, men senga var uvant. Er jo min gamle seng, men det begynner å bli en stund siden vi lå i den sist. Men 3 grader kaldere har mye å si det da!

Vi blir liggende der nede til vi får ned temperaturen oppe.

Har vært og trent på morgenen idag også. Varmt, men noe annet kan man jo ikke forvente på sommeren. Uansett deilig å få opp pulsen litt :)

I går kveld var den lille i magen veldig aktiv plutselig. H*n har vært ganske rolig de siste dagene, er sikkert preget av varmen den også, men i går var det liv ja :ler:

Men det er bare deilig det da, så lenge den ikke holder meg våken om natta :)

I morgen tidlig er det kort legetime for sjekk av blodtrykket igjen. Han ville jo sjekke om det er stabilt eller om det fortsetter å øke. Bli spennende å se. Blir vel ratt sykemeldt da hvis det har økt :forvirret:

Det har jeg jo ikke lyst til, for jeg føler meg jo i så fin form, men her må man jo først og fremst tenke på den lille i magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper bt har holdt seg stabilt slik at du slipper sjukemelding. Kjempekjedelig å bare være hjemme og ikke kunne gjøre noen ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...