Annie Skrevet 5. juni 2007 #1341 Del Skrevet 5. juni 2007 Er det på spacet ditt? Siste bloggen der er fra 17. mai hos meg. Det er et eget space med egen adresse. Kan sende deg den om du vil se hva vi driver med. Byggeblogg? Hmmm,hakke jeg hørt no om før... Er et privatspace. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #1342 Del Skrevet 5. juni 2007 Du ligner veldig på noen jeg kjenner eller har sett før,men jeg kommer ikke på hvem! Kanskje vi har møttes en gang uten at vi viste det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #1343 Del Skrevet 5. juni 2007 Det er et eget space med egen adresse. Kan sende deg den om du vil se hva vi driver med. Er et privatspace. Klart jeg vil se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 5. juni 2007 #1344 Del Skrevet 5. juni 2007 Har svart deg :juhu: og jeg har fått sett bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #1345 Del Skrevet 5. juni 2007 :juhu: og jeg har fått sett bilder Så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #1346 Del Skrevet 5. juni 2007 Nå må jeg nesten logge meg av KG tror jeg. får jo ikke gjort noenting her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. juni 2007 #1347 Del Skrevet 5. juni 2007 Har lagt deg til på byggespacet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 5. juni 2007 #1348 Del Skrevet 5. juni 2007 Får ikke sett bildene i dag heller jeg altså. Jeg vet hvordan jeg gjør det og jeg gjør det rett. Men til tross for det så får jeg bar opp miniatyr bilder. Det står bare "laster inn" og ingenting skjer.. Må ta på briller her jeg nå.. Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 5. juni 2007 #1349 Del Skrevet 5. juni 2007 Eeyore har også lyst til å se bilder på space... Og msn adressen min har du jo allerde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #1350 Del Skrevet 6. juni 2007 Har lagt deg til på byggespacet Takk, har ikke fått åpnet det da. Får prøve hjemmfra Får ikke sett bildene i dag heller jeg altså. Jeg vet hvordan jeg gjør det og jeg gjør det rett. Men til tross for det så får jeg bar opp miniatyr bilder. Det står bare "laster inn" og ingenting skjer.. Må ta på briller her jeg nå.. Hehe.. Er det noe feil jeg har gjort da eller :klø: Eeyore har også lyst til å se bilder på space... Og msn adressen min har du jo allerde Prøvde å legge deg til nå, men det ser ut til at det ikke vil (bruker web messenger på jobb). Skal prøve hjemmefra hvis det ikke går. Sendte ikke jeg e-posten til deg fra min hotmail-adresse også? Da har jo du min msn-adresse også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #1351 Del Skrevet 6. juni 2007 I går var det skyet hele dagen på jobb, også når jeg kom hjem. Men for det så var det 27 grader hjemme Sola titta da frem etterhvert også, så en kan jo ikke klage Satt ute nesten hele kvelden og kosa meg og leste bok. Deilig Ser ut som det blir bedre vær idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 6. juni 2007 #1352 Del Skrevet 6. juni 2007 Innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 6. juni 2007 #1353 Del Skrevet 6. juni 2007 ha en super dag i godværet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. juni 2007 #1354 Del Skrevet 6. juni 2007 Det er Ha en nydelig dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 6. juni 2007 #1355 Del Skrevet 6. juni 2007 Hei vennen! Hûr er leget? Får fortsatt ikke sett bildene. Sikkert ikke du som har gjort noe feil. Det er sikkert bare slik.. Hvordan er formen om dagen? Jeg skal til jordmoren i morgen jeg og krysser fingrene for at vi får høre noe.. Hadde du forresten mannen med på første timen hos jordmor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 6. juni 2007 #1356 Del Skrevet 6. juni 2007 Nå har jeg lagt til deg på min msn i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #1357 Del Skrevet 6. juni 2007 Innom med en Koselig det da ha en super dag i godværet! Takk det samme Det er Ha en nydelig dag!! Det er varmt iallefall Hei vennen! Hûr er leget? Får fortsatt ikke sett bildene. Sikkert ikke du som har gjort noe feil. Det er sikkert bare slik.. Hvordan er formen om dagen? Jeg skal til jordmoren i morgen jeg og krysser fingrene for at vi får høre noe.. Hadde du forresten mannen med på første timen hos jordmor? Leget er bare bra det vettu Så rart med de bildene da. Håper du får sett dem etterhvert da. Mannen min var ikke med på første jordmortimen, for da kunne han ikke, men han var med på den neste da. Tror han syns det var bittelitt kjedelig, men samtidig så er det jo greit at de er informert også. Så hvis mannen din har tid, så syns jeg absolutt han bør være med Nå har jeg lagt til deg på min msn i alle fall Da satser vi på at det går i orden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #1358 Del Skrevet 6. juni 2007 Måtte bare ha en pause i papirryddinga Har endelig tatt tak i de svære haugene og skal sette inn i permer og kaste det jeg ikke trenger. Det er sånn typisker ting som jeg utsetter, ialfall når det er mye å gjøre, og det var det jo en periode på nyåret Ellers så skinner og det er 27 grader ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #1359 Del Skrevet 6. juni 2007 Deilig å bare sitte ute og lese i finværet. Er vel rundt 25 grader tenker jeg Har vært hos frisøren idag og stusset og tynnet håret litt og lagt inn lyse striper. Ble kjempefornøyd Endelig skjønte hun at jeg vil ha litt lengre hår. Måtte bare sjekke netter nå, for det var en lampe som ikke lyste på modemet, men det funker som bare det dette her I morgen tidlig skal jeg på spinning (lenge siden sist nå), også er det legetime kl 09. Da er det 28 ukers kontroll. Aner ikke hva som skjer, men det er kanskje noen nye blodprøver?? Føler meg nå uansett i fin form så det blir ihvertfall ingen sykemelding Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #1360 Del Skrevet 7. juni 2007 Da har jeg vært på spinning og hos legen På spinninga var det en av mannfolka som lurte på om jeg hadde godt av å trene sånn, for det er jo ganske hard time. Men jeg sa at jeg lytter til kroppen og at det er bare sunt å trene. Var hos den nye fastlegen min idag, og han var kjempeålrait Blodprosenten var gått litt ned, blodtrykket litt opp (140/80) og det var spor av proteiner i urinen. Skal tilbake i neste uke for å måle blodtrykket igjen. Får bare håpe det stabiliserer seg Fikk høre hjertelyden, og jammen tok han seg tid til å titte på den lille med UL-apparat også (han var forsinket, så det var hyggelig) Alt så bare bra ut, og den vokser som den skal Lå akkurat i ytterkant av den grønne streken på SF-kurven nå. Ellers er formen kjemepfin, har ingen plager Har ikke tid til å besøke noen flere her inne nå. Kommer sterkere tilbake senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå