Impala Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #1321 Del Skrevet 5. juni 2007 Det er for ingenting her i gården (stakkars mannen.. ) I tillegg til jeg ikke har hatt noen røyk i dag, kan være det og da... Går det bare bra med røykesluttinga deres eller? Jooo,det er det. Men det er deilig å få med seg mesteparten av natten også Men nå når det er sommer og sol så skal jeg skjerpe meg og stå op tidlig hveeer dag! *optimistisk* Du kan jo sove noen timer midt på dagen da, da får du jo med deg begge deler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #1322 Del Skrevet 5. juni 2007 Har vært inne på spacet mitt, og jeg får opp bildene greit jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 5. juni 2007 #1323 Del Skrevet 5. juni 2007 Det var lurt ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 5. juni 2007 #1324 Del Skrevet 5. juni 2007 Om det går bra vet jeg ikke men det går fremover ja. Vi er veldig flinke Har jo en dato for slutt, og den nærmer sei gitt.. Skal klare dette. Ja, hvis jeg ikke skulle bli gravid, da slutter jeg nemli på dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 5. juni 2007 #1325 Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg får også sett bildene,men jeg hadde problemer med det for en stund siden. Da sto det bare at bildene ble lastet opp,så skjedde det ikke noe mere. Fine bilder Kjente meg igjen flere steder og fikk litt lyst tilbake. Kjempekjekt å få se deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 5. juni 2007 #1326 Del Skrevet 5. juni 2007 Why O why !! Jeg og vil se!! Prøver om igjen, og om igjen, Ikke pokker. Sikkert bare den her datamaskinen som trenger sei en liten oppdatering ( *roper på mannen* ) vennen min, jeg må gjøre meg klar til jobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. juni 2007 #1327 Del Skrevet 5. juni 2007 Det er for ingenting her i gården (stakkars mannen.. ) I tillegg til jeg ikke har hatt noen røyk i dag, kan være det og da... Da har du min fulle sympati!! Skal klare dette. Ja, hvis jeg ikke skulle bli gravid, da slutter jeg nemli på dagen. Det gjorde jeg også. Hadde et opphold til jeg var ferdig med å amme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #1328 Del Skrevet 5. juni 2007 Det var lurt ja Er egentlig ganske smart jeg altså Om det går bra vet jeg ikke men det går fremover ja. Vi er veldig flinke Har jo en dato for slutt, og den nærmer sei gitt.. Skal klare dette. Ja, hvis jeg ikke skulle bli gravid, da slutter jeg nemli på dagen. Så lenge det går fremover så går det jo bra. Syns det er bra at du er innstilt på øyeblikkelig slutt hvis du blir gravid Jeg får også sett bildene,men jeg hadde problemer med det for en stund siden. Da sto det bare at bildene ble lastet opp,så skjedde det ikke noe mere. Fine bilder Kjente meg igjen flere steder og fikk litt lyst tilbake. Kjempekjekt å få se deg også! Er jo ekstra gøy å se bilder når man har vært ett sted også Håper ikke jeg ser skummel ut, for det er jeg ikke altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #1329 Del Skrevet 5. juni 2007 Why O why !! Jeg og vil se!! Prøver om igjen, og om igjen, Ikke pokker. Sikkert bare den her datamaskinen som trenger sei en liten oppdatering ( *roper på mannen* ) vennen min, jeg må gjøre meg klar til jobben Du får bare prøve igjen da. Eller så kan jeg sende de på mail. Kos deg på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 5. juni 2007 #1330 Del Skrevet 5. juni 2007 Takk, Annie!! Har holdt meg i 2,5 time nå siden jeg stod opp. Slettes ikke verst syns jeg Jeg skal prøve å se de i kveld, Impala. Skal skru av den her pc en, så skal mannen oppdatere den for meg (heldige meg som bor med en pc freak ) Hvis ikke jeg får sett dem, melder jeg deg med en gang. Har ny e-mail jeg, forresten. Sender den på sms. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #1331 Del Skrevet 5. juni 2007 Takk, Annie!! Har holdt meg i 2,5 time nå siden jeg stod opp. Slettes ikke verst syns jeg Jeg skal prøve å se de i kveld, Impala. Skal skru av den her pc en, så skal mannen oppdatere den for meg (heldige meg som bor med en pc freak ) Hvis ikke jeg får sett dem, melder jeg deg med en gang. Har ny e-mail jeg, forresten. Sender den på sms. stor Håper det funker etter en opdatering av pc'en da. Ja, jeg må få mailadresssen din ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 5. juni 2007 #1332 Del Skrevet 5. juni 2007 Håper ikke jeg ser skummel ut, for det er jeg ikke altså Neida,du ser så koselig og fin ut at Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 5. juni 2007 #1333 Del Skrevet 5. juni 2007 her var det mye prat om bilder - og vi vet jo alle hvor nysjerrig jeg er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #1334 Del Skrevet 5. juni 2007 Neida,du ser så koselig og fin ut at Det var godt å høre da ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. juni 2007 #1335 Del Skrevet 5. juni 2007 Takk, Annie!! Har holdt meg i 2,5 time nå siden jeg stod opp. Slettes ikke verst syns jeg Har bare tatt 1 jeg også. Og jeg skal ikke slutte... Nå har jeg vært ute og tatt bilder av vandaliseringa til mannen og svigerfar. Må legge ut i byggebloggen snart. Du kommer inn der du Impala? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #1336 Del Skrevet 5. juni 2007 her var det mye prat om bilder - og vi vet jo alle hvor nysjerrig jeg er... Da må jeg legge deg til på msn for at du skal få se tror jeg Bare send meg en pm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 5. juni 2007 #1337 Del Skrevet 5. juni 2007 oki - nygjerrigpetra sender PM nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #1338 Del Skrevet 5. juni 2007 Har bare tatt 1 jeg også. Og jeg skal ikke slutte... Nå har jeg vært ute og tatt bilder av vandaliseringa til mannen og svigerfar. Må legge ut i byggebloggen snart. Du kommer inn der du Impala? Er det på spacet ditt? Siste bloggen der er fra 17. mai hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 5. juni 2007 #1339 Del Skrevet 5. juni 2007 Det var godt å høre da ) Du ligner veldig på noen jeg kjenner eller har sett før,men jeg kommer ikke på hvem! Må legge ut i byggebloggen snart. Byggeblogg? Hmmm,hakke jeg hørt no om før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #1340 Del Skrevet 5. juni 2007 oki - nygjerrigpetra sender PM nå! Har svart deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå