Annie Skrevet 4. juni 2007 #1301 Del Skrevet 4. juni 2007 sammen med deg!! Åh, dette går fort altså! Søren, jeg får ikke sett bildene skikkelig jeg. Jeg kommer inn på spacet ditt, men får bare opp de mini-bildene. Så står det bare "laster opp". Det gjelder alle mappene dine.. Så rart.. JEg får sett bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 4. juni 2007 #1302 Del Skrevet 4. juni 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. juni 2007 #1303 Del Skrevet 4. juni 2007 Hei hei snuppa Jeg har og problemer med å få lastet opp bildene dine Tusen takk for kjempekoselige sms i dag. Du er en knupp Kos deg masse i finværet. stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #1304 Del Skrevet 5. juni 2007 Jøss. Det er helt utrolig som tiden flyr!!! Hurra for det! Ja gjett om den gjør Tja, kan hende. Skal prøve litt senere! Du får gjøre det. Hvis ikke får jeg sende noen på mail JEg får sett bildene. Og du har ingen problemer med å se de heller? Hei på deg Koselig at du tar deg tid til å stikke innom. Hei hei snuppa Jeg har og problemer med å få lastet opp bildene dine Tusen takk for kjempekoselige sms i dag. Du er en knupp Kos deg masse i finværet. stor stor Får ikke du sett dem heller Hm, jeg er ingen ekspert på det der altså, men Annie får da sett dem :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #1305 Del Skrevet 5. juni 2007 Finværet fortsetter, men jeg ser det ligger noen skyer i sør og lurer De sa på radioen at det kunne bli litt mer skyet idag, og til og med fare for regn!! Men det blir nå uansett grei temperatur, så det er ingen grunn til å klage Mannen min kjører motorsykkel på bane, og i går kjørte han av. Det gikk bra med ham, men sykkelen fikk knust kåpa og noen skrammer. Det er sånt som kan skje, men jeg tror nok at dekkene hans var litt slitte. Han har heldigvis en egen sykkel til dette bruket, så sånne ting må man regne med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #1306 Del Skrevet 5. juni 2007 Nå kom jammen meg skyene hitover og dekket for sola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #1307 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Da blir det greit å jobb idag da. Må jo prøve å se det positive i ting Tror den lille i magen er helt rabiat akkurat nå, kjenner ut som den danser brakedance eller noe Endret 5. juni 2007 av Impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 5. juni 2007 #1308 Del Skrevet 5. juni 2007 God morgen! Bra at det gikk bra med mannen din! Sola er fremme her enda,men det ser ut som om det er tåke på vei. Ha en fin dag vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #1309 Del Skrevet 5. juni 2007 God morgen! Bra at det gikk bra med mannen din! Sola er fremme her enda,men det ser ut som om det er tåke på vei. Ha en fin dag vennen! Har du begynt ett nytt liv med å stå opp tidlig eller? Ha enf in dag du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 5. juni 2007 #1310 Del Skrevet 5. juni 2007 God moren vennen Her er og overskyet, så da gjør det liksom ingenting om en må på jobb Så den lille i magen holder danseforestillinge Koseli Godt det gikk bra med mannen din, kunne nok vært skummelt det der. Ha en flott dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #1311 Del Skrevet 5. juni 2007 God moren vennen Her er og overskyet, så da gjør det liksom ingenting om en må på jobb Så den lille i magen holder danseforestillinge Koseli Godt det gikk bra med mannen din, kunne nok vært skummelt det der. Ha en flott dag Håper skyene forsvinner til jeg er ferdig på jobb da Ja, idag har den lille danset inni der, det er jeg sikker på Men det er ikke plagsomt, bare gøy å kjenne liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. juni 2007 #1312 Del Skrevet 5. juni 2007 Og du har ingen problemer med å se de heller? Sjekka nå, og jada, jeg ser dem Trykk på bildet så blir de større. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 5. juni 2007 #1313 Del Skrevet 5. juni 2007 Hmm :klø: Prøver å se bildene til Impala igjen. . Her står bare laster inn Vil se, vil se, vil se!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #1314 Del Skrevet 5. juni 2007 Sjekka nå, og jada, jeg ser dem Trykk på bildet så blir de større. Da håper jeg også de andre som har hatt problemer får sett dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #1315 Del Skrevet 5. juni 2007 Hmm :klø: Prøver å se bildene til Impala igjen. . Her står bare laster inn Vil se, vil se, vil se!! Så rart at det funker hos noen da :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 5. juni 2007 #1316 Del Skrevet 5. juni 2007 Har du begynt ett nytt liv med å stå opp tidlig eller? Ja,så lenge det varer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 5. juni 2007 #1317 Del Skrevet 5. juni 2007 Kan ikke vise bilde, står det!!! Aaaahhrg (skulle tro el er rett rundt hjørnet så hissig som jeg er i dag ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #1318 Del Skrevet 5. juni 2007 Ja,så lenge det varer.... Er det ikke egentlig litt deilig å få med seg det meste av dagen Kan ikke vise bilde, står det!!! Aaaahhrg (skulle tro el er rett rundt hjørnet så hissig som jeg er i dag ) Er vel ikke usannsynlig at EL er rett rundt hjørnet nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 5. juni 2007 #1319 Del Skrevet 5. juni 2007 Det er for ingenting her i gården (stakkars mannen.. ) I tillegg til jeg ikke har hatt noen røyk i dag, kan være det og da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 5. juni 2007 #1320 Del Skrevet 5. juni 2007 Er det ikke egentlig litt deilig å få med seg det meste av dagen Jooo,det er det. Men det er deilig å få med seg mesteparten av natten også Men nå når det er sommer og sol så skal jeg skjerpe meg og stå op tidlig hveeer dag! *optimistisk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå