Gå til innhold

Impala's nye dager

Impala

Anbefalte innlegg

Fy fader for ett drittvær det er idag :sur:

Bra at de melder bedre fra i morgen da. Skal bli godt med litt varme igjen :)

I går kjente jeg etter at vi hadde gjort rent i huset at jeg var ganske sliten i bekkenet. Kjenner antydningen idag også, så håper bare at det ikke blir værre enn dette. Er vel fordi det har vært mye sitting de siste dagene. På ferien gikk vi jo mye, og da merket jeg ingenting.

Da er det bare en jobbedag også er det helg igjen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Også så jeg ikke etter deg :ler:

Det var det :)

Litt skuffa da... neida :ler:

Ja nå er det ikke mange timene igjen til helg :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Godt å høre dere har hatt en flott tur. Gjør underverker å komme sei bort hjemmefra litt :)

Snart helg sier du, for de som har det ja :ler:

Ha en fantastisk helg. Hils

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg! :klem:

Takk det samme :)

Ta vare på bekkenet ditt nå!!! :kose:

God helg i sommerværet!!! :hoppe:

Skal nok roe ned litt ja.

Håper sommerværet viser seg snart, det regner enda :forvirret:

Litt skuffa da... neida :ler:

Ja nå er det ikke mange timene igjen til helg :juhu:

Helg :hoppe:

Hei hei :)

Godt å høre dere har hatt en flott tur. Gjør underverker å komme sei bort hjemmefra litt :)

Snart helg sier du, for de som har det ja :ler:

Ha en fantastisk helg. Hils

stor :klem:

Har du jobbehelg du da :troest:

Ha en nydelig helg vennen! :klem:

Takk det samme vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har virkelig ikke hatt fredagsfølelse idag, og det var nok like greit, for jeg fikk gjort masse på jobben :)

Har akkurat spist middag, og mannen er ute i garasjen ig hjelper nevøen sin med bilen, så da kan jeg kose meg her litt :)

Driver og legger inn bildene fra ferien på pc'en, så snart ligger det noen ute på spacet også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint det var der! Jeg vil også reise på ferie!!!!!

Ja det var fint. Men ganske lita øy også da, så ikke så mye å se egentlig. Tror ikke jeg hadde klart å være der i to uker.

Blir nok en stund til det blir mer ferie på oss også nå. Driver og snakker om Krakow igjen til våren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått oppdatert meg sånn rimelig her inne tror jeg :)

Den lille i magen er veldig aktiv om dagen, og akkurat nå driver den og snur seg. Er faktisk bittelitt ubehagelig, men deilig å kjenne at det er liv inni der :)

Tusler jo over til 3. trimester i morgen også, så tiden har jammen meg gått fort :sjenert:

Kun 6 uker igjen på jobb nå før ferie og permisjon. Deilig :)

I morgen skal vi ihvertfall på Plantasjen og kjøpe blomster til blomsterkassene og stauder eller lignende til skråningen bak muren.

Blir kanskje en tur på Ikea også hvis det ikke er fint vær, for da skal mannen male hus. Altså vi gjorde det i fjor, men det er noenting som gjenstår, bl.a. alle vinduene :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*innom på oppdateringsrunde*

Lenge siden jeg har hatt mulighet til å komme innom deg, men endelig! Og her ser det ut til at alt fortsatt er bra. Herlig å høre at den lille er så aktiv. :)

He en flott helg! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klarer ikke helt å skjønne at du er så langt på vei enda. Syns ikke det er lenge siden dere drev og prøvde jeg! Og nå er det 28 uker?!?!?! :overrasket:

Så morsomt!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tredje trimester? :juhu: Her nærmer det seg fødselen med stormskritt. Bare en tredjedel av svangerskapet igjen!

Krakow mener jeg å huske er en veldig fin by. Var der for tolv-tretten år siden, eller noe sånt. Lyst til å dra igjen.

Ha en fin søndag i sola :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...