Gå til innhold

Impala's nye dager

Impala

Anbefalte innlegg

Hei hei :)

Ja, nå koser du deg nedi varmen, vennen :) Vell fortjent.

:klem: :klem:

:)

Innom og passer på boka litt :tommel:

Det er bra at du tar ansvar :)

Og jeg er innom og kupper litt... Er ikke kuppmaker for ingenting... :ler: Håper dere koser dere! :klem:

;)

Hei

Håper det går bra med deg!

:klem:

Går bare bra her ja :)

*håper dere er brune og fine og at dere koser dere masse* :klem:

Litt brun iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Regner ikke med at dere er på nett når dere er på ferie, men KOS dere fortsatt. (regner med at dere har gjort det hittil nemlig) :klem:

Gadd ikke å stresse med det nei, selv om det ikke mangler muligheter for det.

Håper du koser deg masse! :)

Klart vi gjorde :)

Når kommer dere hjem egentlig? Håper dere har det fint! :klem:

Hjemme nå :)

ho ho

roper

får ikke noe svar

regner med Impala koser seg enda :ler:

Var på vei til flyplassen når du skrev dette, og det er jo ikke det morsomste med en sånns tur :forvirret:

Er det i dag Impala kommer hjem? :klø:

Håper uansett dere har hatt det fint vennen!! :klem:

Kom hjem i går ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hjem i dag? Skulle de ikke være 2 uker?

Nei, det var nok bare en uke. Desverre :forvirret:

Var vel bare 1 uke vel? :klø:

:Nikke:

Gleder meg til å høre fra deg :)

:)

Innom og sjekker im Impala har kommet hjem.. :)

Heisann, saa du koser deg paa ferie? Det er deg vel unt, kos dere videre!

Takk for det Hollie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg hjemme igjen, og på nett :hoppe:

Kom hjem utpå ettermiddag på tirsdag, og da var dere bare å få pakket ut og ryddet vekk, også ble det tidlig i seng for vi var slitne etter en lang reise.

Turen har vært bra, men vi hadde to dager med overskyet vær og litt regn, og de ble litt kjedelige. Skulle jo ligget på stranden ig blitt brune istedet for å sitte å kope på hotellet. Øya er jo ikke så stor, så det er begrenset vhor mange ganger man gidder å se på ting også :forvirret:

Nedreisen gikk kjempefint, og vi var vel innlosjert på hotellet i 13-tia, lokal tid. Hadde leilighet i 2. etajse på ett fint og veldig rolig hotell. Ikke mye å klage på her nei :)

Stranda lå vel ca 50 m unna, så det var helt perfekt. Det var stort sett bare sand, men også litt steiner, så den var helt grei. Men strender i f.eks. Thailand er mye finere da :)

Lørdagen var vi på dagstur til Athen. Det var en lang tur (var vel borte i 14 timer). Først båt i 1,5 time til fastlandet også buss i 2 timer. Så bl.a Gamle Olympiastadion og endel bygninger og monumenter i selve byen, før vi var oppe på Akropolis. Avsluttet med en runde i gamlebyen, der vi også rakk litt shopping :)

Var en fin tur, men jeg hadde faktisk trodd at Akropolis var større, men sånn er det vel alltid :ler:

Ellers så har vi hatt 3 dager på stranda og som sagt to dager der vi ikke helt viste hva vi skulle finne på.

Temperaturen har ligget på mellom 20-25 grader, så det har vært helt fint. Var litt småkaldt på kveldene i starten, men det tok seg opp på slutte. I Athen var det 28 grader, og heldigvis en god vind, hvis ikke hadde det nok vært slitsomt.

Formen er fremdeles bra, og jeg har ikke merket noen plager på turen :)

Tror den lille i magen også har kost seg, har nå sparket livlig gjennom dagene.

Litt vittig forresten og ligge på stranda og se at magen er helt skjev :ler:

Er bare innom som kjappest nå for å si at jeg har det bra og lever, også skal jeg ta meg grundigere runde senere. Regner med at det er nok å lese ;)

Også er det jammen meg litt å ta igjen på jobben også. Skjønner ikke det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Potter

Kjekt at du er tilbake! :)

Høres ut som om dere har hatt en fin tur,selv om været ikke var helt topp hele tiden.

Bodde dere inne i sentrum eller? Og hvilken strand var dere på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si at jeg begynner å merke at det er tyngre å puste når jeg går i lange trapper/bakker ja. Det er utrolig rart at kroppen ikke orker det som den orket før jeg ble gravid, for jeg føler meg jo i så fin form, men det er klart jeg har jo endel ekstra kilo å dra på også, så det er vel egentlig ikke så veldig rart.

Nå må jeg få gjort noe på jobben her tror jeg, var jo nesten ikke innom kontoret i går heller, så papirhaugen blir ikke akkurat mindre :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt at du er tilbake! :)

Høres ut som om dere har hatt en fin tur,selv om været ikke var helt topp hele tiden.

Bodde dere inne i sentrum eller? Og hvilken strand var dere på?

Vi bodde rett ved Magali Ammos stranden. Tok vel 10-15 min å gå inn til byen tenker jeg, så det var helt greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si at jeg begynner å merke at det er tyngre å puste når jeg går i lange trapper/bakker ja. Det er utrolig rart at kroppen ikke orker det som den orket før jeg ble gravid, for jeg føler meg jo i så fin form, men det er klart jeg har jo endel ekstra kilo å dra på også, så det er vel egentlig ikke så veldig rart.

Nå må jeg få gjort noe på jobben her tror jeg, var jo nesten ikke innom kontoret i går heller, så papirhaugen blir ikke akkurat mindre :ler:

Jeg har faktisk blitt mindre anpusten siste uka :). Jordmora mi sa at det var veldig vanlig å bli lett anpusten i den perioden vi er i nå pga mye vekst og modning, og stor blodgjennomstrømning til morkaka, men at det går litt over igjen. Trodde ikke det gjaldt før magen sank ned jeg, men jeg er faktisk bedre nå :tommel:. Føler meg faktisk lettere i kroppen også, sjølom magen har hatt et skikkelig voksekick i det siste (i går så jeg faktisk ei med like stor mage som meg som var like langt :hoppe:. Det er første gang :sjenert: )

Nei, nå tar jeg av. Så glad for å ha deg tilbake vet du ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Okei! det er vel ikke den fineste stranden nei,men den er helt grei. Vi tok bussen helt til siste stopp på øya,på Koukounaries beach

Der var det helt herlig! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: hjem!

Høres ut som dere hatt det veldig fint :)

Nå er jeg på vei til jobb, så da kan jeg vinke til deg når jeg kjører forbi :ler:

Håper du ikke drukner i arbeid etter ferien da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen, så godt å ha deg hjemme igjen! Har savnet deg her:) Høres ut som om dere har kost dere, til tross for litt regn. Dere fikk jo uansett slappet av og vært sammen. Ikke rart den lille har kost seg inni magen til mamma som er avslappa, rolig og glad.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: hjem!!!!

Så hyggelig å ha deg tilbake her!!! Det virker jo som om dere har kosa dere da. Høres deilig ut med litt sommertemp. men nå er det meldt ganske bra til helga da! :hoppe:

Endret av smile
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så herlig å høre at dere har hatt det bra!! :hoppe: Godt å ha deg tilbake igjen :klem: Gleder meg til å se bilder også :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk blitt mindre anpusten siste uka :). Jordmora mi sa at det var veldig vanlig å bli lett anpusten i den perioden vi er i nå pga mye vekst og modning, og stor blodgjennomstrømning til morkaka, men at det går litt over igjen. Trodde ikke det gjaldt før magen sank ned jeg, men jeg er faktisk bedre nå :tommel:. Føler meg faktisk lettere i kroppen også, sjølom magen har hatt et skikkelig voksekick i det siste (i går så jeg faktisk ei med like stor mage som meg som var like langt :hoppe:. Det er første gang :sjenert: )

Nei, nå tar jeg av. Så glad for å ha deg tilbake vet du ;).

Høres bra ut at det vil bedre seg litt igjen da, selv om det ikke er så fryktelig plagsomt da.

Okei! det er vel ikke den fineste stranden nei,men den er helt grei. Vi tok bussen helt til siste stopp på øya,på Koukounaries beach

Der var det helt herlig! :sol:

Vi tenkte på det vi også, men siden det ikke var sol hver dag, så ble det ikke til at vi gjorde det.

:velkommen: hjem!

Høres ut som dere hatt det veldig fint :)

Nå er jeg på vei til jobb, så da kan jeg vinke til deg når jeg kjører forbi :ler:

Håper du ikke drukner i arbeid etter ferien da :klem:

Også så jeg ikke etter deg :ler:

Velkommen hjem :) Høres ut som en fin tur.

Det var det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen, så godt å ha deg hjemme igjen! Har savnet deg her:) Høres ut som om dere har kost dere, til tross for litt regn. Dere fikk jo uansett slappet av og vært sammen. Ikke rart den lille har kost seg inni magen til mamma som er avslappa, rolig og glad.:)

Ja, det var deilig med en uke avslapning. Tenkte nesten ikke på jobben en gang :)

velkommen hjem! hyggelig å ha deg tilbake :klem:

Takk for det :)

:velkommen: hjem!!!!

Så hyggelig å ha deg tilbake her!!! Det virker jo som om dere har kosa dere da. Høres deilig ut med litt sommertemp. men nå er det meldt ganske bra til helga da! :hoppe:

Ja, nå ser det jammen meg ut som sommeren kommer :)

Så herlig å høre at dere har hatt det bra!! :hoppe: Godt å ha deg tilbake igjen :klem: Gleder meg til å se bilder også :juhu:

Bilder kommer!

Velkommen hjem! Høres ut som en fin tur. :sol:

Takk, det var en fin tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...