Gå til innhold

Impala's nye dager

Impala

Anbefalte innlegg

Jeg så bare bilde når jeg skulle skrive innlegg og ikke når jeg bare var inne i dagboka di :klø:. Jeg synes du er bittelita i forhold til meg, for jeg er nemlig en elefant :hoho:

:kyss:

Så rart at du ikke ser bildet ellers da. Er jo teit hvis det er bare supermedlemmer som kan se det liksom :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk opp bildet.

Kjempefin mage, Impala!

Og du er også supermedlem :klø:

Merkelige greier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg lagt inn masse musikk på mp3-spilleren, og nå skal jeg gå og se den Bonderomantikkprogrammet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger foreløpig å beholde sambo i stedet for å jakte på en bonde. Kanskje det kommer noen kjekke etter pausa :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valgte bort hele romatikken på TV2 og så Stolthet og Fordom på NRK2 i stedet. Jeg har faktisk ikke sett den før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, fikk fortsatt ikke lov... og nå var det mer en 10 innlegg siden bildet så da fikk jeg ikke sjekket ut varianten til Pi@ heller... Så da vil jeg gjerne ha en mail :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger foreløpig å beholde sambo i stedet for å jakte på en bonde. Kanskje det kommer noen kjekke etter pausa :ler:

Jeg har ingen planer om å bytte ut mannen jeg heller, men jeg syns det programmet er litt koselig :)

Valgte bort hele romatikken på TV2 og så Stolthet og Fordom på NRK2 i stedet. Jeg har faktisk ikke sett den før..

Jeg kjøpte den serien på dvd for ens tund tilbake jeg, så den har jeg sett :)

Nei, fikk fortsatt ikke lov... og nå var det mer en 10 innlegg siden bildet så da fikk jeg ikke sjekket ut varianten til Pi@ heller... Så da vil jeg gjerne ha en mail :)

Mail kommer etterhvert :)

Har tittet litt på bildene dine i dag.

Fin mage,fint bad og flink mann! :Nikke:

Takk for det :)

Jeg også!!! :cry:

Så rart da. Det er dårlig gjort hvis det er bare supermedlemmer som får se altså :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tettheten og hosten sittet i, så jeg får bare innse at jeg nok kommer til å være litt tett i nesa på tur. Håper bare det ikke går til bihulene eller noe :forvirret:

Har tusen ting å gjøre på jobb idag før jeg reiser, og i tillegg må jeg inn til Oslo på ett møte. Får bare sitte litt over hvis det trengs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett "stolthet og fordom" 30 ganger tror jeg :hoppe::sjenert:. Har den også på dvd, og så har jeg lest boka 40 ganger kanskje :ler:. Kanskje jeg må dra den fram en dag og se den igjen. (og jeg er herved avslørt som en håpløs romantiker....... :plystre: )

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk heller ikke sett noe bilde :sjenert:

Anyway - skulle bare stikke innom deg og ønske deg god tur, håper du får det kjempefint :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har PMet med Mette, og det var noe med foruminnstillingene. Hun skulle se på det og fikse sånn at alle kunne se bilder.

God morgen forresten Impala! Kanskje du burde ta en tur til legen i dag om du sliter med bihuler. Du kan få en "#¤"¤ flytur om noe er tett nemlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så fin mage da! *gleder meg*

Søren jeg vil også se badet ditt.. Sender deg en pm med msn adressen min nå jeg. Var sikker på at du hadde den..

Ha en fin dag vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når var det du skulle reise?

*Noe misunnelig*

Blir deilig å komme seg bort når man føler seg litt klein da :)

*Gleder meg og venter spent på mail i ettermiddag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin mage :Nikke:

BBC-serien? Trodde du hadde fått streng beskjed om å kjøpe den for lengst? ;) Oppdaget forleden at det finnes BBC-serie av Sense & sensebility også -den ligger på dvd hjemme i stua nå... :sjarmor:

I tilfelle jeg glemmer det senere i dag -god tur, Impala! Kos deg masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BBC serien ja. :Nikke: Har ikke fått kjøpt den enda.... og nå kom den på TV. Sikkert fordi de har lest her inne at jeg ville se den... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...