smile Skrevet 1. mai 2007 #981 Del Skrevet 1. mai 2007 Gratulerer med vogn!!! Håper du nyter fridagen og sola! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. mai 2007 #982 Del Skrevet 1. mai 2007 Gratulerer med vogna. Hadde også en sånn til minsten min. De er kjempetøffe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. mai 2007 #983 Del Skrevet 1. mai 2007 (Det er noen år siden, men jeg tror de er nokså like ennå. Min var gul og svart, og hadde ikke 'blankt' stoff.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #984 Del Skrevet 2. mai 2007 Forklarer ikke det tissinga? :klø: ← Kanskje, men jeg drikker ikke så mye da. Og i din verden betyr det at du ligger til klokken 8 i morgen tidlig? Ha en fin kveld og fri dag i morgen ← Noe sånt Ønsker deg en nydelig fridag! ← Takk for det Ha en strålende fridag, vennen. Vell fortjent store ← Takk for det grattis med vognkjøp ha en fin fridag ← Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #985 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Gratulerer. Vi har også kjøpt den samme, bare brukt fra 04 . Hva slags farge valgte dere? ← Vi valgte Platina. Tenke på rød, men det var heldigvis den som var i butikken, og vi syns den ble litt prangende. Du har ikke link sånn at vi kan se vogna da? Kos deg i finværet i dag!! Har sitti ute i nesten hele dag og kost meg. Nå måtte jeg ha en innepause. ← Har også kost meg masse ute i finværet. Deilig det Her er link. Du må sikkert klikke på den som heter Edge Duo Combi. Gratulerer med vogn!!! Håper du nyter fridagen og sola! ← Takk for det Nyter selvfølgelig finværet Gratulerer med vogna. Hadde også en sånn til minsten min. De er kjempetøffe. ← Takk for det (Det er noen år siden, men jeg tror de er nokså like ennå. Min var gul og svart, og hadde ikke 'blankt' stoff.) ← Se link som jeg la inn over her. Der kan du se årets farger Endret 2. mai 2007 av Impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #986 Del Skrevet 2. mai 2007 Litt nedtur å være på jobb igjen siden finværet fortsetter, men det er heldigvis bare tre dager I går fikk jeg rakt det siste som var igjen. Vi har noen furubusker under ei bjørk, og der lå det 4 trillebårlass med løv Deilig å få det vekk iallefall. I tillegg så vasket vi terrassen, og den ble jo som ny Herregud, den var jo helt grå. Kan ikke skjønne at vi har drøyd så lenge med å vaske den. Har egentlig beis i en brunfarge som vi hadde tenkt å bruke, men nå lurer vi på om vi bare skal ha det sånn som det er nå. Må bare finne ut hva vi bør ha på. Kjekt med slektninger i malingsbransjen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #987 Del Skrevet 2. mai 2007 I går var den lille i magen veldig aktiv. Har jo kjent spark hver dag siden uke 18, men i går var det mer og kraftigere enn det har vært på en god stund. På kvelden kunne mannen også kjenne det for første gang. Det tror jeg han syns var litt rart Vi kunne også se det på utsiden nå. Ganske merkelig egentlig. Men utrolig gøy også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 2. mai 2007 #988 Del Skrevet 2. mai 2007 I går var den lille i magen veldig aktiv. Har jo kjent spark hver dag siden uke 18, men i går var det mer og kraftigere enn det har vært på en god stund. På kvelden kunne mannen også kjenne det for første gang. Det tror jeg han syns var litt rart Vi kunne også se det på utsiden nå. Ganske merkelig egentlig. Men utrolig gøy også da ← Å så moro . Jeg tror sambo aldri kommer til å bli lei av å kjenne det sparker, han gliser like bredt hver gang . Fin farge på vogna forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #989 Del Skrevet 2. mai 2007 Å så moro . Jeg tror sambo aldri kommer til å bli lei av å kjenne det sparker, han gliser like bredt hver gang . Fin farge på vogna forresten ← Ja, nå fremover tror jeg han også kommer til å ta enda mer på magen enn han gjør nå. Det er nå det blir virkelig for disse mannfolka. Tror vi skal bli fornøyd med den fargen ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. mai 2007 #990 Del Skrevet 2. mai 2007 I går var den lille i magen veldig aktiv. Har jo kjent spark hver dag siden uke 18, men i går var det mer og kraftigere enn det har vært på en god stund. På kvelden kunne mannen også kjenne det for første gang. Det tror jeg han syns var litt rart Vi kunne også se det på utsiden nå. Ganske merkelig egentlig. Men utrolig gøy også da ← Så morsomt!! Vogna var forresten veldig fin. Fargen var nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 2. mai 2007 #991 Del Skrevet 2. mai 2007 Så gøy!!! Nå blir det bare mer og mer spark fremover også!!! Ha en fin dag på jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. mai 2007 #992 Del Skrevet 2. mai 2007 Å så moro når sparkene vises på utsiden! (Husker jentungens spisse hæler på slutten.. ) Kjempefin farge på vogna! Ble helt 'mimrete' av å se sånn vogn igjen, og måtte hente frem et gammelt fotoalbum. . Ååå så deilig det så ut med baby igjen!.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 2. mai 2007 #993 Del Skrevet 2. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 2. mai 2007 #994 Del Skrevet 2. mai 2007 Hei hei vennen Så morro at mannen og fikk kjenne spark Snart helg igjen, vennen, og de har meldt strålende vær i helgen og. Det er bare å finne frem og nyte været. Ha en flott kveld stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 2. mai 2007 #995 Del Skrevet 2. mai 2007 moro at mannen fikk kjenne spark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 3. mai 2007 #996 Del Skrevet 3. mai 2007 Kjempefin vogn (den jeg ønsker meg også etterhvert, så jeg er litt inhabil ) så koselig at mannen fikk kjenne spark også :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 4. mai 2007 #997 Del Skrevet 4. mai 2007 Gratulerer med vogn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #998 Del Skrevet 4. mai 2007 Så morsomt!! Vogna var forresten veldig fin. Fargen var nydelig ← Ja, nå koser vi oss Så gøy!!! Nå blir det bare mer og mer spark fremover også!!! Ha en fin dag på jobb! ← Ja, det blir gøy nå fremover Å så moro når sparkene vises på utsiden! (Husker jentungens spisse hæler på slutten.. ) Kjempefin farge på vogna! Ble helt 'mimrete' av å se sånn vogn igjen, og måtte hente frem et gammelt fotoalbum. . Ååå så deilig det så ut med baby igjen!.. ← Fikk du lyst på en ny babay ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #999 Del Skrevet 4. mai 2007 Hei hei vennen Så morro at mannen og fikk kjenne spark Snart helg igjen, vennen, og de har meldt strålende vær i helgen og. Det er bare å finne frem og nyte været. Ha en flott kveld stor ← Ja nå må man nyte finværet, for til uka blir det regn igjen moro at mannen fikk kjenne spark ← Kjempegøy Kjempefin vogn (den jeg ønsker meg også etterhvert, så jeg er litt inhabil ) så koselig at mannen fikk kjenne spark også :rødme: ← Den vogna var nok førstevalget vårt også, så det passa bra at det var første butikken vi var i Gratulerer med vogn! ← Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #1000 Del Skrevet 4. mai 2007 Innom en snartur en knallfin fredagsmorgen. Blir helt overrasket over det fine været jeg. Det pleier da ikke å være så godt og varmt i mai Men får nyte det nå mens det er her, for de melder vist dårligere igjen til uka Idag skal vi hente fliser vi har bestilt. Bruddskifer for å ha i gangen, og vanlige lysebrune fliser til badegulvet. I gangen har vi parkett idag, og det syns jeg er litt upraktisk på vinteren. På badet må vi bytte gulvflisene for mange har sprekt, og det er endel bom. Så det er badet som har førstepri nå, siden vi kan slå av gulvvarmen uten å fryse ihjel nå fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå