Impala Skrevet 26. april 2007 Forfatter #941 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Er det tippedags allerede? Da satser jeg på.... hmmm... 30. august. ← Eh, jeg tror jeg venter litt med å sette det i signaturen iallefall. Så dere må kanskje gjenta det litt senere Endret 26. april 2007 av Impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 26. april 2007 Forfatter #942 Del Skrevet 26. april 2007 Har faktisk ikke tenkt på noen dato selv enda, det er jo så lenge til. Så vi kan vel avvente tippingen litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 26. april 2007 #943 Del Skrevet 26. april 2007 Eh, jeg tror jeg venter litt med å sette det i signaturen iallefall. Så dere må kanskje gjenta det litt senere ← Haster vel ikke med det første nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 26. april 2007 #944 Del Skrevet 26. april 2007 Mannen min nekter å være hjemme og gjøre ting når vi har feire, for da er det ikke ordentlig ferie, så da blir det som det blir ← Noen mener at ferie er en menneskerett og at ferie = utenlandsopphold. Bebbisen vår kommer i slutten av juni, og i august skal gubben liksom til vestlandet med stesønnen (for dit drar de alltid), og jeg og bebbisen skulle pent være med. Til ei hytte uten strøm og innlagt vann.... Ble nesten skilsmisse Vi blir hjemme Ha en fin dag, Impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 26. april 2007 Forfatter #945 Del Skrevet 26. april 2007 Ja, det skal ikke være greit lubelillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 26. april 2007 #946 Del Skrevet 26. april 2007 Nei Godt gubben min ha fått slik ei streng kjerring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 26. april 2007 Forfatter #947 Del Skrevet 26. april 2007 Nei Godt gubben min ha fått slik ei streng kjerring ← Får vel bare bli streng jeg også hvis han ikke hører etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 26. april 2007 Forfatter #948 Del Skrevet 26. april 2007 Nå er det lunsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 26. april 2007 #949 Del Skrevet 26. april 2007 Takk for mail Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 27. april 2007 Forfatter #950 Del Skrevet 27. april 2007 Bare hyggelig det Annie. Man trenger en god latter innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 27. april 2007 Forfatter #951 Del Skrevet 27. april 2007 Bare innom en snartur på morgenen. Har faktisk vært på jobb i snart 40 minutter alledere, og fått gjort masse Ikke alltid jeg er så effektiv på morgenen, men det er ett viktig møte her idag, så jeg må bare være godt forberedt. Endelig har solen komemt også, og jeg merker det med en gang på humøret og arbeidslysten Litt merkelig egentlig at det skal være sånn. Nå ser jeg frem til langhelg, skal ha fri på mandag. Det blir deilig Kan ikke love at jeg kommer mye innom, for svigers kommer på besøk og i tillegg så meldes det jo fint vær God helg til alle som titter innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 27. april 2007 #952 Del Skrevet 27. april 2007 Lykke til på møtet. Jeg er fryktelig misunnerlig på dere sørpå som skal få finvær . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 27. april 2007 Forfatter #953 Del Skrevet 27. april 2007 Lykke til på møtet. ← Takk for det Jeg er fryktelig misunnerlig på dere sørpå som skal få finvær . ← Det skjønner jeg godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 27. april 2007 #954 Del Skrevet 27. april 2007 Hei, håper du får en fin dag i solen. Man merker det at effektiviteten klatrer et par hakk når det er så fint vær ja - kos deg med langhelg, det skal jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 27. april 2007 Forfatter #955 Del Skrevet 27. april 2007 Hei, håper du får en fin dag i solen. Man merker det at effektiviteten klatrer et par hakk når det er så fint vær ja - kos deg med langhelg, det skal jeg også ← Ja det skal bli deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. april 2007 #956 Del Skrevet 27. april 2007 Trodde det var her jeg skrev et innlegg nå nettopp... :klø: Må ut og lete etter det. Ha en god helg I morra er det PARTY på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. april 2007 #957 Del Skrevet 27. april 2007 Bare innom en snartur på morgenen. Har faktisk vært på jobb i snart 40 minutter alledere, og fått gjort masse ← Du er så effektiv både med jobb og trening at det er helt skremmende... Pass på at du ikke sliter deg ut da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 27. april 2007 #958 Del Skrevet 27. april 2007 God helg med flott vær!!! Nå er det her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. april 2007 #959 Del Skrevet 27. april 2007 Hei hei supersnuppa Og tuuuuusen takk for sist, det var utrolig koseli!!! :) Vi gleder oss allerede til neste gang. Måtte bare reservere datoen jeg til tippelista er redd noen skal "ta" den fra meg Ha en superstrålende helg, og kos dere masse med svigers. Hils mannen din masse fra oss store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 27. april 2007 #960 Del Skrevet 27. april 2007 Takk for mail! God helg vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå