Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet
godt å reise bort innimellom :) når er det avreise?

22. mai :)

Bare loffer innom.  :vinke:

Hyggelig det vettu :)

HVor skal dere?

Skiathos

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Møkkavær :sur:

Det regner og er grått og trist, og jeg blir i dårlig humør av det :forvirret:

Heldigvis melder de bedre fra i morgen og i helgen :)

I ettermiddag kommer som sagt Liljen og Liljemannen på besøk. DEt blir gøy :)

På fredag kommer svigers og skal være i helgen. Det blir bra det også, men da får vi liksom ikke gjort noe hjemme, og det er egentlig tusen ting som skulle vært gjort. "Mister" jo en uke i mai også siden vi skal på ferie. Men vi blir vel ferdige med det som må bli ferdig, også får resten bare vente.

Skrevet

Man får gjøre det man har tid til og ta resten etterhvert da vet du :)

Ha en strålende dag, selv om været er skikkelig dårlig :klem:

Skrevet

Vi har også tusen ting vi skulle ha gjort før Trollet kommer, men tror ikke vi rekker halvparten :ler:. Sambo har vært så snill i år, og skal bruke to uker med ferie på å ordne hjemme. Tror det vil hjelpe masse. Jeg kjenner at jeg har nok med å jobbe 100% og forsøke å røre litt på meg etter jobb :sjenert:.

:klem:

Skrevet
Man får gjøre det man har tid til og ta resten etterhvert da vet du :)

Ha en strålende dag, selv om været er skikkelig dårlig :klem:

Ja, man får uansett ikke gjort mer enn man rekker.

Vi har også tusen ting vi skulle ha gjort før Trollet kommer, men tror ikke vi rekker halvparten :ler:. Sambo har vært så snill i år, og skal bruke to uker med ferie på å ordne hjemme. Tror det vil hjelpe masse. Jeg kjenner at jeg har nok med å jobbe 100% og forsøke å røre litt på meg etter jobb  :sjenert:.

:klem:

Mannen min nekter å være hjemme og gjøre ting når vi har feire, for da er det ikke ordentlig ferie, så da blir det som det blir :forvirret:

Jeg prøver iherdig å forklare at det en gang i mellom kanskje kan være lurt, men det øret vil han bare ikke høre på :ler:

Skrevet

Da ligner han på meg :ler: Jeg skal ha ferie når jeg har ferie og sliter meg heller litt ekstra ut ellers for å få det til :)

Skrevet
Da ligner han på meg :ler:  Jeg skal ha ferie når jeg har ferie og sliter meg heller litt ekstra ut ellers for å få det til :)

Godt å høre at han ikke er alene da :ler:

Også skal det helst feries minst en uke på Sørlandet nesten uansett, men jeg tror han begynner å innse at det ikke er bare hans hensyn som teller på den fronten lenger.

Gjest Dallandra
Skrevet

:ler:

Snart kommer det en liten en som skyver alle andres hensyn til side!

Gjest Dallandra
Skrevet

Skjønner ikke helt koblingen mellom ferie og ikke være hjemme. Har hørt om at folk tar ferie og drar på ferieturer men... :klø:

Men i ÅR!!! Da har jeg satt foten ned!! Så i år skal vi på ferie!!!

Skrevet

Kanskje det er det han har begynt så smått å innse :ler:

Skrevet
Skjønner ikke helt koblingen mellom ferie og ikke være hjemme. Har hørt om at folk tar ferie og drar på ferieturer men... :klø:

Men i ÅR!!! Da har jeg satt foten ned!! Så i år skal vi på ferie!!!

Jeg tror nå at når vi får barn så kand et være godt å være hjemme litt når vi her ferie jeg da.

Skrevet

Nei nå må jeg være litt fornuftig her!

Skrevet

HÆÆÆÆÆÆÆÆ??????????? :klø:

Hva er det du mener............?????

Skrevet

Fysj så kjedelig! :ler:

Skrevet

håper dere koser dere med Liljen og Liljenmannen i kveld.

Skiathos høres ikke så verst ut :briller2:

Gjest Dallandra
Skrevet

Litt tidlig med tippeliste her inne kanskje, men jeg MÅ bare sikre meg termindato, 27. august, som er bursdagen min!!

Skrevet
HÆÆÆÆÆÆÆÆ??????????? :klø:

Hva er det du mener............?????

:vetikke:

:hakeslepp:

;)

Fysj så kjedelig! :ler:

Ja, men en nødvendighet innimellom dessverre.

håper dere koser dere med Liljen og Liljenmannen i kveld.

Skiathos høres ikke så verst ut  :briller2:

Vi koste oss masse.

Tror SKiathos blir bra jeg!

Litt tidlig med tippeliste her inne kanskje, men jeg MÅ bare sikre meg termindato, 27. august, som er bursdagen min!!

Litt tidlig ja, men du var faktisk ikke først ute heller :overrasket:

Liljen hadde også en dato klar i går.

Skrevet

:vinke:

Er det tippedags allerede? Da satser jeg på.... hmmm... 30. august.

Skrevet

Innom en snartur før det blir lunsj.

Hadde det kjempekoselig (som alltid) sammen med Liljen og Liljemannen i går :)

Det er alltid like hyggelig å treffe dem, og vi er skjønt enige om at det ikke må bli for lenge mellom hver gang!

Har også funnet ut at vi klarer oss med 44 uker permisjon, og dermed full lønn :hoppe:

Det blir 38 uker på meg, 6 uker på mannen min, også tar jeg 4 uker ferie i november i år. Jeg begynner da og jobbe ca 1. juni 2008, og jobber da de 6 ukene som mannen har permisjon. Også tar jeg ferie etterpå :)

Så da kan vi være hjemme med den lille til godt uti august, og da har vi forhåpentligvis også fått barnehageplass :)

Nå håper jeg forresten at sola titter frem fra tåkeskyene snart. Det skulle da bli bra idag :sur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...