Gå til innhold

Impala's nye dager

Impala

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Slipper man løs inteiørkonsulenter, ender ma som regel opp med stoler som skal behage øyet, ikke rumpa  :ler:

Ha en fin dag  :klem:

:ler: Kan visst ikke skrive heller... interiørkonsulenter? Du vet sånne: folk med brevkurs... Kusina mi er ei sånn.

Nei, de tenker nok ikke mest på komfort nei :ler:

Hei på deg snuppis :)

Kos deg masse i Trondheim i dag :)

Håper snart vi treffes her eller på msn igjen.

stor :klem:

Der var du ja!!

Klart vi treffes enten her inne eller på msn snart igjen :)

:vinke:

:vinke:

:klem:

Blitt ny du jo :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom en snartur for å hilse på.

Har jo nesten ikke vært på kontoret på 3 dager, så det er endel jobb som venter kan man si.

Turen til Trondhiem var fin den, bortsett fra at begge flyene mine var kansellert (Norwegian), og jeg måtte kjøpe nye billetter med SAS. Men det er jo ikke jeg som betaler, så det bryr jeg meg ikke så mye om, men det blir litt ekstra styr.

I tillegg så gikk jo brannalarmen akkurat når jeg var kommet meg til Værnes også, og alle måtte ut og gjennomsikkerhetskontrollen igjen. Men det gikk egentlig greit det, for køen var nesten borte når jeg skulle gjennom.

I går var jeg også på kurs. Vi var bare 8 stykker, så det var mer samtale en kurs, og det er vedlig bra syns jeg. Meningsutveksling er veldig bra!

Lover å komme innom senere. Kanskje idag, men ivhertfall i løpet av helgen :)

Endret av Impala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var ikke såååå mye action akkurat da, men typisk at alt skjer på samme dag :ler:

Har aldri hatt så uflaks når jeg har vært ute og reist, så en gang måtte vel være den første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble litt opptatt i ett slags internmøte en stund, så rakk ikke å "gjøre meg ferdig" her inne først, så da får jeg ta det nå.

Må bare si at det sparker livlig i magen hver dag nå, og det hender innimellom at jeg kjenner det på utsiden, men det går vel ikke lenge til mannen min får kjent det heller. Så lenge jeg kjenner at det er liv er np je gfornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok ikke mange dagene til mannen kjenner noe nei og nå blir det mer og mer liv hver dag utover, helt til de deilige ribbeina! :ler:

Ha en super helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Du hadde vel ikke trodd noe annet. Du må bare sende meg en sms hvis du blir i tvil noen gang :ler:

:klem:

:idesmil: DET kan jeg gjøre ja! :)

Det er nok ikke mange dagene til mannen kjenner noe nei og nå blir det mer og mer liv hver dag utover, helt til de deilige ribbeina! :ler:

Ha en super helg!

Heldigvis sparka ikke Prinsessa mi i ribbeina mine. Ikke på blæra heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så skjønt det må være med masse liv! Satser på at mannen også får kjenne snart. Håper dere får en fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...