Gjest Flying Queen Skrevet 16. april 2007 #841 Del Skrevet 16. april 2007 En god til deg! Har nesten ikke vært inne her i det siste jeg. Godt å se at alt står bra til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 16. april 2007 #842 Del Skrevet 16. april 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 16. april 2007 #843 Del Skrevet 16. april 2007 Heisann Har hatt en lang KG-ferie, men godt å høre at alt står bra til her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 16. april 2007 Forfatter #844 Del Skrevet 16. april 2007 Tror snart pysjer er det eneste jeg mangler i de minste størrelsene, det og sokker . Regner faktisk med å bli "ferdig" med mikrostørrelseklesinnkjøpene i løpet av uka. Det er så koselig å ha de hjemme, må ta de fram fra skuffen sin nesten daglig og beundre de . Gratulerer med 21 uker ← Vi får endel klær også, så jeg vil vente å se hva vi får før jeg kjøper mer. Men man må jo kjøpe litt selv også syns jeg Grattis med 21 uker du også for 21 uker Nå er du garantert halveis også Det høres jo ut som om dere har hatt en super helg! Motorsykkeltur hørtes deilig ut. Svigerfar har lovt meg tur når jeg trenger ammefri så kan svigermor sitte hjemme med den lille! Lykke til med jobbprosjektene og god tur! ← Ja, det har vært en fin helg 21 uker!! Snart har du skikkelig på magen ← Ja, den begynner å syns nå Høres ut som en travel og koselig helg. Så flink du har vært i hagen også. Jeg syntes forresten gulrøtter hjalp mest mot halsbrann. ← Tar imot alle halsbranntips selv om jeg har vært kvitt det noen dager nå, så kan det jo komme tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 16. april 2007 Forfatter #845 Del Skrevet 16. april 2007 skriveleifer er såå gøy grattis med 21 uker! du ligger ikke langt bak meg i løypa!! tipper magen synes ordentlig godt nå? ← Ja, ja det var jo ikke den værste skriveleifen det da Ja, den syns ganske godt ja. Ikke vanskelig å se at jeg er gravid, og ikke bare lagt på meg litt ← Innom med en Jeg følger med deg altså,er bare litt dårlig til å legge igjen spor. ← Ikke alltid jeg er like flink til å legge igjen spor etter meg heller, så det er helt i orden En god til deg! Har nesten ikke vært inne her i det siste jeg. Godt å se at alt står bra til! ← Ja, her suser vi avgårde ← Heisann Har hatt en lang KG-ferie, men godt å høre at alt står bra til her ← Ja, jeg klager ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 16. april 2007 Forfatter #846 Del Skrevet 16. april 2007 Var og trente styrke etter jobben idag, og i morgen tidlig er det ny runde med spinning Merker at jeg blir fortere sliten i ryggen nå enn før, så jeg blir nok nødt til å sette ned tempoet. Men det går nok bra. Skal få kjøpt maling til barnerommet i løpet av uken (tilbud på Obs), også kanskje jeg får malt det i helgen? Hadde vært greit å blitt ferdig med det. De melder jo ikke like fint vær som det har vært heller, så det passer i grunnen bra. Mannen driver og legger ut matjord bak muren, og det blir kjempebra. Gjenstår å få plantet endel der også, men det haster ikke akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 16. april 2007 Forfatter #847 Del Skrevet 16. april 2007 Da har jeg fått tatt meg en skikkelig KG-runde. Skal gå og finne meg litt og spise tror jeg, er bittelitt sulten. Kanskje bare en neve med nøtter eller noe. Får se hva jeg finner. Den lille inni magen driver nå og sparker innimellom Kjenner spark hver dag, og det føles bra Håper h*n vokser litt mer snart, slik at mannen også får kjenne det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 16. april 2007 #848 Del Skrevet 16. april 2007 Det var visst lenge siden jeg hadde vært innom deg nå... Dagene flyr altså så vanvittig... Kos deg med magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 17. april 2007 #849 Del Skrevet 17. april 2007 Du r så flink til å trene altså Kunne ikke tenke deg å smitte litt motivasjon over på meg ell Kos deg med magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. april 2007 #850 Del Skrevet 17. april 2007 God morgen snuppetuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 17. april 2007 #851 Del Skrevet 17. april 2007 God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. april 2007 #852 Del Skrevet 17. april 2007 Godt å høre at du har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 17. april 2007 Forfatter #853 Del Skrevet 17. april 2007 Det var visst lenge siden jeg hadde vært innom deg nå... Dagene flyr altså så vanvittig... Kos deg med magen ← Det er helt i orden det vettu Du r så flink til å trene altså Kunne ikke tenke deg å smitte litt motivasjon over på meg ell Kos deg med magen ← *sender over masse motivasjon* God morgen snuppetuppa! ← Goood morning. Eh, kveld kanskje... God morgen ← God kveld Godt å høre at du har det bra. ← Takk for det. Klager ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 17. april 2007 Forfatter #854 Del Skrevet 17. april 2007 Da var jeg jammen hjemme alene gitt, og da var ikke veien opp til pc'en så lang gitt Ikke vært hjemme mer en 1 time, men har rukket å få i meg lit mat og sett nyheter. Avsluttet arbeidsdagen med en konferanse, og det var veldig nyttig I morgen er jeg i Trondheim hele dagen, flyr opp på morgenen og ned på ettermiddagen. Skal på ett slags møte. Gleder meg iallefall til å treffe gamle kolleger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. april 2007 #855 Del Skrevet 17. april 2007 God tur til værdens fiineste by! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. april 2007 #856 Del Skrevet 17. april 2007 Bruker du aldri MSN? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 17. april 2007 Forfatter #857 Del Skrevet 17. april 2007 God tur til værdens fiineste by! ← Takk for det Bruker du aldri MSN? ← Eh, jo. Men ikke så veldig ofte da Kan logge meg på nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 17. april 2007 Forfatter #858 Del Skrevet 17. april 2007 Da skal jeg gå og finne meg en liten matbit og ta meg en dusj. Må uansett sette meg ett annet sted å sitte, for er veeeldig sliten i halebeinet. Var ikke akkurat gode stoler der vi var før i dag heller. Skjønner ikke hvorfor stolene må være slik utformet at jeg sitter og dingler med beina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 18. april 2007 #859 Del Skrevet 18. april 2007 Slipper man løs inteiørkonsulenter, ender ma som regel opp med stoler som skal behage øyet, ikke rumpa Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 18. april 2007 #860 Del Skrevet 18. april 2007 Kan visst ikke skrive heller... interiørkonsulenter? Du vet sånne: folk med brevkurs... Kusina mi er ei sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå