Petra Prøvedokke Skrevet 30. mars 2007 #761 Del Skrevet 30. mars 2007 godt å høre at alt stod bra til med den lille kose seg i påsken, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 30. mars 2007 #762 Del Skrevet 30. mars 2007 Jeg fikk også melding med flotte nyheter!! Og så termin på bursdagen min da gitt :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 30. mars 2007 #763 Del Skrevet 30. mars 2007 Godt å høre at alt står bra til i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 30. mars 2007 #764 Del Skrevet 30. mars 2007 Så deilig å höre at alt står bra til! Kos deg masse på påskeferie! Det fortjener du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 30. mars 2007 #765 Del Skrevet 30. mars 2007 GOD PÅSKE!!!!! Og godt å høre at alt var vel!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 31. mars 2007 #766 Del Skrevet 31. mars 2007 Jeg fikk også melding! Takk skal du ha vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 1. april 2007 #767 Del Skrevet 1. april 2007 Så fint at alt var bra! Kos deg i påsken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. april 2007 #768 Del Skrevet 1. april 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 2. april 2007 #769 Del Skrevet 2. april 2007 Gost å høre at alt var bra!! Ha en god påske, Impala! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 2. april 2007 #770 Del Skrevet 2. april 2007 Så herlig å lese at alt var bra på UL Håper du får en strålende påskeferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. april 2007 Forfatter #771 Del Skrevet 4. april 2007 God påske ← Takk for det God påske! Og lykke til på UL. Kjempespennende ← Takk. Det var ikke like spennende som forrige gang da, men gøy for det tenk at du er over 18 uker allerede ha en super påske. kos deg masse!! -og lykke til på UL i morgen. ← Takk for det Lykke til på UL ← Takk for det God helg, god påske, god tur sørover og masse lykke til på UL i dag! Kjempespennende! :-D Ble mange lykkeønskninger på en gang det, gitt.. ← Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. april 2007 Forfatter #772 Del Skrevet 4. april 2007 Nå er du på UL Gleder meg til å høre fra Liljen. Håper du koser deg på påsketur, masse klemmer GOD PÅSKE ← Takk for det God påske! ← Takk for det Lykke til på UL! Og god påske! ← Takk for det Hei hei Ja her er Liljen med seneste nytt. Melding fra Impala: "Alt stod bare bra til med den lille i magen Hun fant ikke noe unormalt. Og det er en aktiv liten krabat. Terminen ble flyttet to dager frem til 27 august. Ikke så ille det" Dette var gøy vennen Og som jeg meldte tilbake til deg, nå er det bare å nyte tiden fremover. Ha en fantastisk påske, vi gleder oss til søndag stor ← Hurra for at alt var bra ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. april 2007 Forfatter #773 Del Skrevet 4. april 2007 godt å høre at alt stod bra til med den lille kose seg i påsken, da! ← Jeg fikk også melding med flotte nyheter!! Og så termin på bursdagen min da gitt :rosasmil: ← Ja, vi får se om h*n kommer på termin eller ikke da Godt å høre at alt står bra til i magen! ← Ja, det var herlig Så deilig å höre at alt står bra til! Kos deg masse på påskeferie! Det fortjener du! ← Takk for det GOD PÅSKE!!!!! Og godt å høre at alt var vel!!! ← Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. april 2007 Forfatter #774 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg fikk også melding! Takk skal du ha vennen ← Bare hyggelig det vettu Kjente deg nesten ikke igjen Så fint at alt var bra! Kos deg i påsken ← Takk for det ← Gost å høre at alt var bra!! Ha en god påske, Impala! ← Takk for det Så herlig å lese at alt var bra på UL Håper du får en strålende påskeferie ← Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. april 2007 Forfatter #775 Del Skrevet 4. april 2007 Bare innom en snartur, så har ikke tid til en ordentlig runde. Kom hjem fra Sørlandet i 16:30-tia, og har vasket klær, spist middag, pakket på nytt, dusjet og sett gjennom posten. Reiser nordover i morgen tidlig, så det er ett hardt liv Har hatt det fint på Sørlandet, fint vær, men ganske surt og endel vind, så ikke noe ålrait å sitte stille ute. Mannen har hjulpet sin far med å bygge veranda, så det har vært litt kjedelig for meg, men det går da greit så lenge det ikke er sånn hver gang. UL gikk som Liljen refererte kjempefint Det var ikke like spennende som sist, men likevel gøy å se den lille røre på deg inni det Nå kjenner jeg noen spark hver dag, så dette er spennende Også var jeg og mannen og besøkte Liljen og Liljemannen på søndag Det var så koselig atte Fikk middag og greier. Må absolutt gjentaes Håper kanskje jeg rekker innom en gang i løpet av de dagene vi er hos foreldrene mine, men kan ikke garantere noe. Uansett kommer jeg sterkere tilbake etter påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. april 2007 #776 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg har som du gjorde bytta utseende ja. Trives godt med denne Kos dere resten av påsken! Kjenner du og Liljen hverandre fra før forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 5. april 2007 #777 Del Skrevet 5. april 2007 Hei vennen:) Riktig god tur til foreldrene dine. Kos dere masse. God påske. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 5. april 2007 #778 Del Skrevet 5. april 2007 Meldte nettopp litt med Impala, litt bekymret ettersom Kong Vinter kom på besøk igjen. De har kommet seg velskinnet fram til Impalaforeldrene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 5. april 2007 #779 Del Skrevet 5. april 2007 Var overbevist om at jeg hadde vært innom her og ønsket god påske, men kanskje jeg glemte det. Flott at UL gikk bra. Håper dere koser dere på ferie hos foreldrene din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. april 2007 #780 Del Skrevet 5. april 2007 Er det vinter hos dere Dallis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå