Gå til innhold

Impala's nye dager

Impala

Anbefalte innlegg

Vi fikk malt ferdig kjøkkenet i går da. Jeg tok nesten alt pirkearbeidet (som tar lengst tid), så tok mannen min resten. Mulig jeg må gå over med en pensel inntil lister og sånn idag, men det ble utrolig bra. Veldig fornøyd med å ha fått lyse vegger (de var mørke blå).

Deilig å få lyst opp litt da. Da blir de vår inne også :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Saa flink du er!

Apropos sex - vi hadde det ogsaa saann. Og det gikk helt fint det. Men man hoerer jo mest om de som blir som kaniner. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og hilser på i natten. Håper du har tatt bilder og lagt ut ;) Sitter med en forhistorisk pc her, så jeg får ikke sjekka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset blir det lite med sånt men det er nok mer pga vi har en 2,5 åring liggende der inne :ler:

Det er mer forståelig ja :ler:

Deilig å få lyst opp litt da. Da blir de vår inne også :)

Ja, det ble skikkelig fint :)

Saa flink du er!

Apropos sex - vi hadde det ogsaa saann. Og det gikk helt fint det. Men man hoerer jo mest om de som blir som kaniner.  :ler:

Godt å høre at vi ikke er de eneste :)

Innom og hilser på i natten. Håper du har tatt bilder og lagt ut ;) Sitter med en forhistorisk pc her, så jeg får ikke sjekka...

Har tatt bilder, men har ikke lagt de ut. Glemte jo å ta ett bilde før vi begynte å male da, men har jo prospektet fra da vi kjøpte, så får se om jeg ikke får lagt ut noe likevel. Men det blir ikke noen flere bilder i spacet før etter påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste arbeidsdag før påske :hoppe:

Skal på ett møte kl 12 og ut dagen, så nå før lunsj skal jeg bare rydde litt på kontoret, sende noen mailer og sånn andre "koseting".

Vet ikke om jeg rekker innom her i kveld, har endel å gjøre hjemme før vi reiser i morgen, men kommer innom så snart jeg får mulighet.

Liljen vil oppdatere dere med hvordan det har gått på UL vi skal på i morgen kl 11 :)

Vil dermed (for å være på den sikre siden) ønske alle som er innom en riktig god påske :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da skal jeg gå og spise, også må jeg kjøre til der møtet kl 12 skal være.

Ser dere når jeg er innom neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenk at du er over 18 uker allerede :overrasket:

ha en super påske. kos deg masse!! -og lykke til på UL i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg, god påske, god tur sørover og masse lykke til på UL i dag! Kjempespennende! :-D

Ble mange lykkeønskninger på en gang det, gitt.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er du på UL :hoppe: Gleder meg til å høre fra Liljen. Håper du koser deg på påsketur, masse klemmer :klem:

GOD PÅSKE :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei :)

Ja her er Liljen med seneste nytt.

Melding fra Impala:

"Alt stod bare bra til med den lille i magen :) Hun fant ikke noe unormalt. Og det er en aktiv liten krabat. Terminen ble flyttet to dager frem til 27 august. Ikke så ille det"

Dette var gøy vennen :) Og som jeg meldte tilbake til deg, nå er det bare å nyte tiden fremover.

Ha en fantastisk påske, vi gleder oss til søndag :hoppe:

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...