kamela Skrevet 29. oktober 2008 #7501 Skrevet 29. oktober 2008 Vi har sommerdekk.... Det har vi også - i garasjen Håper Noen har løst den saken i løpet av ettermiddagen
iss Skrevet 29. oktober 2008 #7502 Skrevet 29. oktober 2008 Vi har ikke vinterdekk til audien, og har ikke råd til å kjøpe før jeg får lønn. Så jeg må kjøre med den gamle bilen som har dårlige vinterdekk. Jaja, blir bedre ved lønning
Sauen Shaun Skrevet 29. oktober 2008 #7503 Skrevet 29. oktober 2008 Det snør faktisk enda her jeg er, men det ser ut til å avta. Nå skal jeg i møte. Også er det bursdagskake og laffe etterpå (ikke meg altså) Håper det smakte godt med laffe (hva det nå enn er...).
Impala Skrevet 1. november 2008 Forfatter #7506 Skrevet 1. november 2008 Tok til vett i tide Kos deg med kake Det var godt Vi har sommerdekk.... Da bør dere vel skifte snart kanskje? Vi har ikke vinterdekk til audien, og har ikke råd til å kjøpe før jeg får lønn. Så jeg må kjøre med den gamle bilen som har dårlige vinterdekk. Jaja, blir bedre ved lønning Du må kjøre forsiktig da. Håper det smakte godt med laffe (hva det nå enn er...). Laffe var kjempegodt God morgen! Takk Takk
Impala Skrevet 1. november 2008 Forfatter #7507 Skrevet 1. november 2008 Dårlig med nettid for tida gitt. Snuppa er fremdeles ikke frisk. Idag har hun feber igjen, i tillegg til tett nese og hoste. Også vil hun nesten ikke ha mat. Det hun har spist idag er litt grøt til frokost, ett halvt beger yoghurt og noe småtteri som jeg egentlig ikke teller med. Hun drikker greit da, og er pigg og i godt humør. Men nå har hun ikke spist ordentlig på noen dager, så da blir jeg litt bekymra. Får bare håpe det bedrer seg til i morgen.
iss Skrevet 1. november 2008 #7508 Skrevet 1. november 2008 De dagene skjønningen er pjusk og har dårlig matlyst over tid, så er jeg veldig glad for at hun er glad i velling. Da får jeg i henne mat uansett.... Stor liten jente som er glad i flaska si det se
loffen Skrevet 1. november 2008 #7509 Skrevet 1. november 2008 Kjenner noen som har en datter på 4 år jeg, som får velling hver kveld. På flaske!
iss Skrevet 1. november 2008 #7510 Skrevet 1. november 2008 4 år??? Håper hun har sluttet før hun blir så stor!!!
Impala Skrevet 2. november 2008 Forfatter #7512 Skrevet 2. november 2008 De dagene skjønningen er pjusk og har dårlig matlyst over tid, så er jeg veldig glad for at hun er glad i velling. Da får jeg i henne mat uansett.... Stor liten jente som er glad i flaska si det se Heldig du da. Hun her vil ikke ha noen ting
Impala Skrevet 2. november 2008 Forfatter #7513 Skrevet 2. november 2008 Ny dag med utrolig lite mat. Litt grøt til frokost, litt fruktmos til lunsj, og ellers bare småtteri. Er egentlig litt fortvilende siden hun ellers er pigg og i fin form. Har hatt veldig løs avføring to ganger i dag også, måtte bytte alle klærne ene gangen, men det kan vel ikke kalles diare heller. Veldig usikker på om jeg bør være hjemme med henne i morgen også, eller om jeg kan sende henne i barnehagen.
Jerle Skrevet 2. november 2008 #7514 Skrevet 2. november 2008 Huff første høst i barnehagen er de fleste mye syk. Håper hun er bedre snart!
Impala Skrevet 2. november 2008 Forfatter #7515 Skrevet 2. november 2008 Huff første høst i barnehagen er de fleste mye syk. Håper hun er bedre snart! Regna med at det kom til å være litt ja. Men nå er hun jo egentlig ikke syk lenger. Hun vil bare ikke spise :klø:
iss Skrevet 2. november 2008 #7517 Skrevet 2. november 2008 Man sier jo at de skal ha en feberfri dag og være i allmenn god form. Det vil si kan hun være ute og leke over lang tid som vanlig? Vanskelig når de er sånn i grenseland.
Impala Skrevet 3. november 2008 Forfatter #7518 Skrevet 3. november 2008 Takk Man sier jo at de skal ha en feberfri dag og være i allmenn god form. Det vil si kan hun være ute og leke over lang tid som vanlig? Vanskelig når de er sånn i grenseland. Hun er jo både feberfri og i god form
Impala Skrevet 3. november 2008 Forfatter #7519 Skrevet 3. november 2008 Ble hjemme med snuppa idag jeg, og er glad for det nå. Før kl var 8 hadde vi byttet strømpebukse og body to ganger. En gang pga bløt avføring, og en gang pga oppkast. Idag gapte hun faktisk når jeg ga henne mat, men det kom desverre i retur. Har snakka med helsesøstra, og det var ett helt normalt sykdomsforløp. Det at hun gapte idag mente hun betydde at hun nok ikke var kvalm (noe hun da sannsyligivs har vært de foregående dagene), emn at hun kastet opp pga mye slim. skal gi henne væske utover dagen, og forsøke med litt små matporsjoner i tillegg. Hun har fått litt eple, og det gikk ned. Så da håper vi at hun er på bedringens vei, endelig
Impala Skrevet 3. november 2008 Forfatter #7520 Skrevet 3. november 2008 Nå sover hun første duppen. Har fått i henne litt eple og en liten porsjon grøt, i tillegg til endel drikke. Så det virker som hun er på bedringens vei
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå