Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
God bedring. Er det halsbetennnelse som kom deg til legen, for det er veldig smittsomt!

:klem:

Gjør ikke så vondt at jeg føler for legebesøk. Får vurdere det hvis det blir værre.

Uffda. :troest:

God bedring! :kose:

Takk for det :klem:

Skrevet
God bedring til stor og liten :klemmer:

Takk for det :)

Håper det går bedre med dere i dag. :troest:

Det er vel på samme nivå egentlig.

Håper dere har fått sove og er i bedre form i dag :)

Har sovet bra, og både jeg og snuppa har i følge mannen snorka :fnise:

:kaffekopp:

Takk :)

Skrevet

Hatt mye å gjøre idag gitt. Pussig hvordan ting har en egen evne til å havne på samme dag.

Formen er sånn passe idag også. Halsen er sår, og jeg kjenner at jeg er stiv i nakke/skuldre og her derfor en begynnende hodepine. Skal dra hjem snart, slik at jeg får slappet litt av. Måtte bare delta på ett møte, også ballet det på seg.

Snuppa er hjemme med mannen idag. Hun var like tett som i går, og i tillegg så hoster hun litt mer. Så jeg syns ikke det var riktig å sende henne i barnehagen. Håper en dag hjemme gjør at hun blir i bedre form.

Skrevet

God bedring til dere begge. :klemmer:

Skrevet
God bedring til dere begge. :klemmer:

Takk. Jeg er bedre, men ikke snuppa.

Skrevet (endret)

For ett kaos det ble i trafikken idag da :ler:

Det er jo samme leksa hvert år det gitt.

Vi bor i en bakke, og der er det alltid noen som får problemer på vinteren. Når jeg dro i 08:30-tia, så stod det 5-6 biler som ikke kom seg noen vei. Han ene lurte på om jeg skulle ut og kjøre, og det bekreftet jeg jo. Også lurte han på om jeg også hadde sommerdekk. "Nei. Jeg er ikke så dum at jeg kjører på sommerdekk når det er sånn føre jeg". Og da svarte han bare at han skulle jo abre levere ungen i barnehagen, og hadde jo trodd at det skulle gå greit. Ja veldig :roll:

Jeg hadde ihvertfall ingen problemer med mine piggfrie dekk på dette føret!

Mannen er hjemme med snuppa idag også. Hun blir liksom ikke noe bedre, og jeg vet jeg ville hatt dårlig smavittighet hvis jeg leverte henne i barnehagen, så da er vi hjemme med henne istedet. Og siden jeg har vært endel borte fra jobb, så er det mannen som trår til litt nå.

Endret av Impala
Skrevet
For ett kaos det ble i trafikken idag da :ler:

Det er jo samme leksa hvert år det gitt.

Vi bor i en bakke, og der er det alltid noen som får problemer på vinteren. Når jeg dro i 08:30-tia, så stod det 5-6 biler som ikke kom seg noen vei. Han ene lurte på om jeg skulle ut og kjøre, og det bekreftet jeg jo. Også lurte han på om jeg også hadde sommerdekk. "Nei. Jeg er ikke så dum at jeg kjører på somemrdekk når det er sånn føre jeg". Og da svarte han bare at han skulle jo abre levere ungen i barnehagen, og hadde jo trodd at det skulle gå greit. Ja veldig :roll:

Jeg hadde ihvertfall ingen problemer med mine piggfrie dekk på dette føret!

:ler::tommelopp:

Er det glatt, så er det da glatt uansett hva man skal? :klø:

Skrevet
:ler::tommelopp:

Er det glatt, så er det da glatt uansett hva man skal? :klø:

Skulle tro det ja :ler:

Skrevet

Jeg fatter ikke at folk tør å kjøre med sommerdekk når det er sånt føre!!!

Skrevet

Her har det ikke kommet snø enda. Men de har lagt på piggdekk på bussene. Betryggende... :jepp:

Skrevet
Her har det ikke kommet snø enda. Men de har lagt på piggdekk på bussene. Betryggende... :jepp:

Greit å være litt føre var ja.

Skrevet

Det snør faktisk enda her jeg er, men det ser ut til å avta.

Nå skal jeg i møte. Også er det bursdagskake og laffe etterpå (ikke meg altså) :)

Skrevet
Jeg fatter ikke at folk tør å kjøre med sommerdekk når det er sånt føre!!!

Tok til vett i tide ;)

Det snør faktisk enda her jeg er, men det ser ut til å avta.

Nå skal jeg i møte. Også er det bursdagskake og laffe etterpå (ikke meg altså) :)

Kos deg med kake :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...