Sauen Shaun Skrevet 23. oktober 2008 #7461 Skrevet 23. oktober 2008 Så moro at hun har tatt sine første skritt da. Gratulerer!
Impala Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #7463 Skrevet 23. oktober 2008 Nå er den lille babyen borte, vi så med en gang en stor forandring på sjønningen når hun begynte å gå. Fra å være litt suttrete og ville så gjærne opp og fram, til å kunne gå og komme seg fram selv. Da mistet vi i alle fall den lille babyen vi hadde, og hun ble mere veslevoksen og kunne vise oss hva hun mente og ville ha. På en måte så var det deilig, for hun ble veldig blid hele tiden. På den andre måten ville vi så gjærne hatt den lille babyen vår litt til. :rødme: Hun blir nok ikek så mye baby lengre nei. Men nå er hun heldigvis stort sett blid da, så ikke sikkert vi merker noen forskjell der. Så moro at hun har tatt sine første skritt da. Gratulerer! Takk Så gøy!! Kjempegøy
Impala Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #7464 Skrevet 23. oktober 2008 Har vært og sjekka oljen på bilen min. Bilen min er sånn at når det begynner å bli lite (den bruker olje altså), så begynner den å tikke. Og når jeg målte nå, så var det jo nesten ikke noe utslag på målepinnen Hadde heldigvis noen dl i bilen, så jeg kommer meg hjem igjen, for der har vi mer. Men det som irriterer meg er at oljelampa ikke har lyst
kort innpå Skrevet 23. oktober 2008 #7465 Skrevet 23. oktober 2008 Har vært og sjekka oljen på bilen min. Bilen min er sånn at når det begynner å bli lite (den bruker olje altså), så begynner den å tikke. Og når jeg målte nå, så var det jo nesten ikke noe utslag på målepinnen Hadde heldigvis noen dl i bilen, så jeg kommer meg hjem igjen, for der har vi mer. Men det som irriterer meg er at oljelampa ikke har lyst Oljelampa lyser ikke før det er farlig lite olje, eller att du mister olje trykket helt. Du skal være glad den ikke har lyst, for da må du stoppe motoren så fort som mulig. Det att den tikker når den har for lite olje, er ventilene på bilen som har for lite olje, og eller har blitt skadet pga. for lite olje en gang. Begynner olje lampa og lyse kan motoren bli skadet bare i løpet av 50 meter kjøring. Bruker bilen din olje så bør du sjekke litt oftere så slipper du tottal havari. Total havari betyr att motoren går i stå UNDER KJØRING og det blir det samme som å dra opp håndbrekke under kjøring. TOTTALT LÅSTE DRIVHJUL !!!!!!! Prøv IKKE dette: hvis du kjører i 100 på motorveien og drar opp håndbrekket skal jeg love deg du får karusell. Det er det som kan skje når oljelampa lyser. pent på impala sjekk olja og hell på før den tar slutt. litt til : også du som har en liten baby i bilen, nei skjerpings.
kamela Skrevet 23. oktober 2008 #7466 Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Hvordan går det ann å ha sånt overforbruk??? De må jo være stokk dumme de 2 der! Skjønner ikke at de ville blottlegge seg sånn, fremsto jo bare som dumme! Hadde litt mer sympati med paret som var med i går. Huff. I går ble det påkjørt ett ekorn på veien utenfor hos oss. Det var bare såvidt det klarte å komme seg fremover etterpå, og det klarte ikke å klatre opp i trærne. Mannen min var ute og hentet det, og ga det til naboen for at de evt. kunne dra til dyrlegen med det. Men de fant vist ut at det var såpass skadet at det var bare å ta livet av det Åhh, ekorn er så søte. Vi fant en forlatt ekornunge på hytta en gang. Tok den med hjem, men etter et par dager døde den Snuppa tok sine første skritt i går Endelig Har venta på det, men hun har vært rask med å sette seg ned når vi har prøvd, men nå begynner hun å skjønne det Hun var jo litt seint ute med å krabbe også, så det henger vel kanskje litt sammen. Men utrolig gøy da Så morsomt! Endret 23. oktober 2008 av kamela
loffen Skrevet 23. oktober 2008 #7468 Skrevet 23. oktober 2008 Oljelampa lyser ikke før det er farlig lite olje, eller att du mister olje trykket helt. Du skal være glad den ikke har lyst, for da må du stoppe motoren så fort som mulig. Det att den tikker når den har for lite olje, er ventilene på bilen som har for lite olje, og eller har blitt skadet pga. for lite olje en gang. Begynner olje lampa og lyse kan motoren bli skadet bare i løpet av 50 meter kjøring. Bruker bilen din olje så bør du sjekke litt oftere så slipper du tottal havari. Total havari betyr att motoren går i stå UNDER KJØRING og det blir det samme som å dra opp håndbrekke under kjøring. TOTTALT LÅSTE DRIVHJUL !!!!!!! Prøv IKKE dette: hvis du kjører i 100 på motorveien og drar opp håndbrekket skal jeg love deg du får karusell. Det er det som kan skje når oljelampa lyser. pent på impala sjekk olja og hell på før den tar slutt. litt til : også du som har en liten baby i bilen, nei skjerpings. Hadde akkurat tenkt å skrive noe lignende selv! Bare at KI forklarer det mye bedre enn det jeg hadde greid.
angelou Skrevet 24. oktober 2008 #7470 Skrevet 24. oktober 2008 Så gøy med første skritt Har du sjekket for oljelekkasje? Forrige bilen min brukte olje som bare det, men så kjøpte jeg noe sånn man blanda i olja for at eventuelle smålekkasjer skulle tettes, og da gikk det nesten ikke olje i det hele tatt (men skal ikke skryte på meg peiling på bil, så akkurat hva det var aner jeg ikke).
Impala Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #7472 Skrevet 24. oktober 2008 Oljelampa lyser ikke før det er farlig lite olje, eller att du mister olje trykket helt. Du skal være glad den ikke har lyst, for da må du stoppe motoren så fort som mulig. Det att den tikker når den har for lite olje, er ventilene på bilen som har for lite olje, og eller har blitt skadet pga. for lite olje en gang. Begynner olje lampa og lyse kan motoren bli skadet bare i løpet av 50 meter kjøring. Bruker bilen din olje så bør du sjekke litt oftere så slipper du tottal havari. Total havari betyr att motoren går i stå UNDER KJØRING og det blir det samme som å dra opp håndbrekke under kjøring. TOTTALT LÅSTE DRIVHJUL !!!!!!! Prøv IKKE dette: hvis du kjører i 100 på motorveien og drar opp håndbrekket skal jeg love deg du får karusell. Det er det som kan skje når oljelampa lyser. pent på impala sjekk olja og hell på før den tar slutt. litt til : også du som har en liten baby i bilen, nei skjerpings. Jeg vet alt det der faktisk. Lover å sjekke olja oftere fremover. Skjønner ikke at de ville blottlegge seg sånn, fremsto jo bare som dumme! Hadde litt mer sympati med paret som var med i går. Åhh, ekorn er så søte. Vi fant en forlatt ekornunge på hytta en gang. Tok den med hjem, men etter et par dager døde den Så morsomt! Kjempegøy Store lille impalille :rødme: Ja hun begynner å bli stor jente nå gitt. Hadde akkurat tenkt å skrive noe lignende selv! Bare at KI forklarer det mye bedre enn det jeg hadde greid. Så gøy med lille snuppa. Kjempegøy Så gøy med første skritt Har du sjekket for oljelekkasje? Forrige bilen min brukte olje som bare det, men så kjøpte jeg noe sånn man blanda i olja for at eventuelle smålekkasjer skulle tettes, og da gikk det nesten ikke olje i det hele tatt (men skal ikke skryte på meg peiling på bil, så akkurat hva det var aner jeg ikke). Har ikke sjekka for lekkasje nei. skal nevne dette for mannen. God morgen og god helg! God helg til deg også
Impala Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #7474 Skrevet 24. oktober 2008 Trøtt idag jeg Snuppa begynte rundt 20:30 i går kveld, og når vi hadde fått roet henne så gikk det barre kort tid før det var på'n igjen. Så når jeg gikk og la meg tok jeg med henne inn til oss. Og i natt har hun vært fryktelig urolig. Har vært tett i nesa stakkar. Håper ikke hun blir syk igjen allerede da. Begynner å bli litt lei av at hun driver og våkner igjen. Det er jo greit når hun er syk eller noe altså, men det har vært hver kveld i det siste, og det er utrolig slitsomt. Håper det går seg til igjen. Var så deilig når hun begynte å sove hele natta etter ett års sprøyta.
Impala Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #7475 Skrevet 24. oktober 2008 God helg Impala! God helg loffen
Impala Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #7476 Skrevet 24. oktober 2008 Idag tror jeg at jeg tar tidlig helg. God helg til alle som er innom
kamela Skrevet 26. oktober 2008 #7477 Skrevet 26. oktober 2008 Håper dere har hatt en fin helg og at Snuppa har sovet bedre
Impala Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #7478 Skrevet 27. oktober 2008 Håper dere har hatt en fin helg og at Snuppa har sovet bedre Hun har ikke sovet så veldig bra nei.
Impala Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #7479 Skrevet 27. oktober 2008 Snuppa har vært syk i helgen, feber og snørrete. Og på lørdag kastet hun opp i bilen også, stakkars Men hun har egentlig virket ganske pigg da, men har sovet dårlig både på dagtid og på natt siden hun har vært så tett. Hun var fremdeles snufsete idag tidlig, men har ikke hatt feber siden lørdag, så da sendte jeg henne i barnehagen. Selv har jeg fått halsbetennelse, og har heller ikke sovet så bra i natt. Kjenner at formen ikke er helt på topp nå ja, så får se om jeg ikke drar hjem snart. Er vel ikke så godt tegn når man sitter og fryser selv om man har på seg godt med klær?
Annie Skrevet 27. oktober 2008 #7480 Skrevet 27. oktober 2008 God bedring. Er det halsbetennnelse som kom deg til legen, for det er veldig smittsomt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå