Impala Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #7421 Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Da er huset rengjort, og jeg har satt meg for å se på Hellstrøm rydder opp. I morgen er jeg i heldagsmøte, så da blir det desverre ikke tid til å komme innom. Så da ønsker jeg dere en riktig god helg Endret 16. oktober 2008 av Impala
loffen Skrevet 16. oktober 2008 #7422 Skrevet 16. oktober 2008 Da er du jo med likevel da Næsj...husker ikke så mye av den.. Da er huset rengjort, og jeg har satt meg for å se på Hellstrøm rydder opp. I morgen er jeg i heldagsmøte, så da blir det desverre ikke tid til å komme innom. Så da ønsker jeg dere en riktig god helg Så også Hellstrøm. Fin by han var i. God helg!!
Sauen Shaun Skrevet 17. oktober 2008 #7423 Skrevet 17. oktober 2008 Så også Hellstrøm. Fin by han var i. Fin by, men det frister overhode ikke å dra til den restauranten. For makan til idiot av restauranteier...
Impala Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #7424 Skrevet 17. oktober 2008 Næsj...husker ikke så mye av den.. Så også Hellstrøm. Fin by han var i. God helg!! Veldig fin by Fin by, men det frister overhode ikke å dra til den restauranten. For makan til idiot av restauranteier... Nei guri meg. Men det finnes da heldigvis mange andre restauranter å velge i!
Impala Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #7425 Skrevet 17. oktober 2008 Ett konstruktivt og nyttig møte, der jeg hadde mye å bidra med Sitter og sløver litt foran tv'n.
loffen Skrevet 19. oktober 2008 #7427 Skrevet 19. oktober 2008 Fin by, men det frister overhode ikke å dra til den restauranten. For makan til idiot av restauranteier... Den varer nok ikke lenge! Håper Impala har hatt en fin helg!
Impala Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #7428 Skrevet 20. oktober 2008 God morgen! God dag Den varer nok ikke lenge! Håper Impala har hatt en fin helg! Det har hun hatt
Impala Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #7429 Skrevet 20. oktober 2008 Og som vanlig så ble det ikke tid til å være på KG denne helgen heller. Når mannen har tusen ting å gjøre, og man har ei lita ei på litt over året som krever oppmerksomhet nesten hele tiden, så nytter det ihvertfall ikke å sette seg ned med pc'n Skikkelig rufsevær idag altså. Trist og grått, og definitivt høst. Men i går var det fint da Fikk vasket de siste vinduene (tok det meste forrige helg), og byttet gardiner. Så da er iallefall det greit før vinteren kommer. Også var vi jo selvfølgelig ute litt i det fine været også
Annie Skrevet 20. oktober 2008 #7430 Skrevet 20. oktober 2008 Kan du komme og vaske mine vinduer også? Ha en flott dag!
loffen Skrevet 20. oktober 2008 #7431 Skrevet 20. oktober 2008 Glad vi ikke har pusset vinduer jeg, sånn som det regner i dag!
Impala Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #7432 Skrevet 20. oktober 2008 Kan du komme og vaske mine vinduer også? Ha en flott dag! Tja. Spørs hvor godt du betaler da Glad vi ikke har pusset vinduer jeg, sånn som det regner i dag! Regner :klø: Det er bare såvidt det har dryppet her idag.
Impala Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #7433 Skrevet 20. oktober 2008 Huff. I går ble det påkjørt ett ekorn på veien utenfor hos oss. Det var bare såvidt det klarte å komme seg fremover etterpå, og det klarte ikke å klatre opp i trærne. Mannen min var ute og hentet det, og ga det til naboen for at de evt. kunne dra til dyrlegen med det. Men de fant vist ut at det var såpass skadet at det var bare å ta livet av det
Impala Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #7435 Skrevet 20. oktober 2008 Da drar jeg til tannlegen for den årlige sjekken
kort innpå Skrevet 20. oktober 2008 #7436 Skrevet 20. oktober 2008 Da drar jeg til tannlegen for den årlige sjekken Lykke til og ikke hils fra meg.
Annie Skrevet 20. oktober 2008 #7437 Skrevet 20. oktober 2008 Tja. Spørs hvor godt du betaler da Regner :klø: Det er bare såvidt det har dryppet her idag. Holder det ikke med kaffe og kake?? Har ikke kommet så mye her i dag heller.
Sauen Shaun Skrevet 20. oktober 2008 #7438 Skrevet 20. oktober 2008 Har ikke kommet noe her i dag. Og nå er det faktisk her. Lykke til hos tannlegen.
loffen Skrevet 20. oktober 2008 #7439 Skrevet 20. oktober 2008 Lykke til hos tannlegen. Fikk inkallelse i dag jeg også.. Dakkar ekornet. Vær ja, her plasker det ned og sikkert liten storm i vindkastene.
Impala Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #7440 Skrevet 21. oktober 2008 Lykke til og ikke hils fra meg. Gjorde ikke det gitt Holder det ikke med kaffe og kake?? Har ikke kommet så mye her i dag heller. Må nå ihvertfall ha middag også Har ikke kommet noe her i dag. Og nå er det faktisk her. Lykke til hos tannlegen. Takk, det gikk fint. Lykke til hos tannlegen. Fikk inkallelse i dag jeg også.. Dakkar ekornet. Vær ja, her plasker det ned og sikkert liten storm i vindkastene. Stakkars ekornet ja
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå