Gå til innhold

Impala's nye dager

Impala

Anbefalte innlegg

I går kveld var det ikke noen spark å kjenne, mer bobler og smådulting. Men man kan vel ikke regne med å kjenne noe hver dag enda heller :)

Det nydelige været fortsetter, og jeg merker hvor utrolig godt humør jeg blir av det :)

Vi fikk malt ferdig kjøkkenet i går da. Jeg tok nesten alt pirkearbeidet (som tar lengst tid), så tok mannen min resten. Mulig jeg må gå over med en pensel inntil lister og sånn idag, men det ble utrolig bra. Veldig fornøyd med å ha fått lyse vegger (de var mørke blå).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen! Tidlig oppe, du!

Så artig at du kjenner spark! Morkaka di har lagt seg fint til, da :ler: Jeg har jo slitt litt med det.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! Tidlig oppe, du!

Så artig at du kjenner spark! Morkaka di har lagt seg fint til, da  :ler: Jeg har jo slitt litt med det.

Stort sett alltid tidlig oppe jeg :)

Vet egentlig ingenting om hvor morkaka er, men det får vi vel vite på UL på fredag. Men den ligger nok ikke foran nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var og så på barnestol (til bilen) i går da. De har tilbud på Babyshop på Maxi Cosi Cabrio, og den har jo kommet best ut i tester den, så da kommer vi til å kjøpe den. Greit å spare 500 ,- også.

De måtte bestille da, for vi ville ha den i rødt, og det hadde de ikke inne.

Så da passer det fint å se på barnevogner der når vi skal hente stolen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro at du har kjent ordentlige spark. Er det ikke herlig :legrine:. Når det står på så vil jeg at det aldri skal slutte :ler:. Jeg kjenner ikke spark hver dag jeg heller, men jeg kjenner bevegelse hver dag. Ikke helt sikker, men jeg tror det er ganske langt ut i svangerskapet man SKAL kjenne spark hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror dette med daglige spark er viktig fra uke 28. Fikk et sånt sparkeskjema på UL, tell trivselen eller noe sånt. Venninna mi logga alt, men det virket litt slitsomt.

Har ikke sjekket ut bilstol, men kanskje det passer med en rusletur til babyhuset i dag. Siden jeg skulker jobben, liksom... Må jo nyte det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så koseli med spark da :) :) :) Det er nå det begynner for deg. At du virkeli kan kjenne det er noen der.

Lyst kjøkken er best. Det har vi og. Helt lyst. Herli er det :)

Ha en strålende kveld

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro at du har kjent ordentlige spark. Er det ikke herlig  :legrine:. Når det står på så vil jeg at det aldri skal slutte :ler:. Jeg kjenner ikke spark hver dag jeg heller, men jeg kjenner bevegelse hver dag. Ikke helt sikker, men jeg tror det er ganske langt ut i svangerskapet man SKAL kjenne spark hver dag.

Det er kjempeherlig :legrine:

Syns jeg merker ett eller annet hver dag jeg også ja. Blir vel verre etterhvert :ler:

Tror dette med daglige spark er viktig fra uke 28. Fikk et sånt sparkeskjema på UL, tell trivselen eller noe sånt. Venninna mi logga alt, men det virket litt slitsomt.

Har ikke sjekket ut bilstol, men kanskje det passer med en rusletur til babyhuset i dag. Siden jeg skulker jobben, liksom... Må jo nyte det  ;)

Klart du må nyte det. Også er det jo så fint vær også :)

Lyse vegger er digg ja :)

Blir litt  :overrasket:  over hvor tidlig du er oppe :ler:  Ha en fin dag :klem:

Har nesten alltid vært a-menneske jeg. Men det betyr jo at man ikke er så sent i seng heller da :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med spark :hoppe:

Ja, kjempegøy :hoppe:

...jeg vil også kjenne bobler!.....

Får klare meg med shampis så lenge jeg..  :hoppe:

Det får du også sikkert snart :)

Ååå så koseli med spark da :) :) :) Det er nå det begynner for deg. At du virkeli kan kjenne det er noen der.

Lyst kjøkken er best. Det har vi og. Helt lyst. Herli er det :)

Ha en strålende kveld

stor :klem:

Gleder meg til å se kjøkkenet deres jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg fjernet maskeringstape på kjøkkenet og hengt opp igjen gardinene. Må gjøre reint golvene, men det er ikke noen vits i før listene er hengt opp igjen. Det får mannen min gjøre.

Akkurat nå driver han vist å skifter dekk på bilen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skal jeg gå og henge opp en vask, før jeg skal hoppe i dusjen.

Har planglagt å legge meg tidlig i kveld :sjarmor:

Blir faktisk utrolig lite :humpe: for tida, jeg har jo nesten ikke lyst lenger. Slet ikke akkurat med det før jeg ble gravid :overrasket:

Men det plager ikke mannen min heller, så det er ikke noe problem, bare litt rart :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ganske vanlig med mindre  :humpe:

Mulig det. Har lest at mange får økt sexlyst også, men alt er vel normalt.

Er uansett ikke noe problem her i heimen :)

NÅ skal jeg gå og gjøre de tingene jeg sa jeg skulle gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...