Impala Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #7341 Skrevet 8. oktober 2008 Snuppa hadde vært snill i barnehagen idag også. Men de sliter med å få henne til å sove samtidig med de andre etter lunsjen da. Hun har ikke sovnet før nærmere kl 14 begge dagene. Så i morgen skal de forsøke å legge henne først. Håper bare det går seg til. Nå har hun lagt seg for kvelden, og jeg ser nyhetene. Når de er ferdige skal jeg få tatt meg en dusj. Mannen kommer ikke hjem før på fredag, men det går jo egentlig veldig bra med oss her hjemme for det.
loffen Skrevet 8. oktober 2008 #7342 Skrevet 8. oktober 2008 Prøv å kos deg alene du. Det er deilig innimellom det!
Impala Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #7343 Skrevet 8. oktober 2008 Prøv å kos deg alene du. Det er deilig innimellom det! Det går helt fint faktisk. Jeg storkoser meg Hadde vært verre hvis vi ikke hadde hatt snuppa da
iss Skrevet 8. oktober 2008 #7345 Skrevet 8. oktober 2008 Så deilig å lese at det går bra i bhg Sovingen går seg nok til! I starten er hun vel redd for å gå glipp av noe
Impala Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #7346 Skrevet 8. oktober 2008 Så deilig å lese at det går bra i bhg Sovingen går seg nok til! I starten er hun vel redd for å gå glipp av noe Det tror jeg også
Impala Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #7347 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg skal bli tante igjen Broder'n ringte nå og fortalte det. Så utrolig gøy
kamela Skrevet 9. oktober 2008 #7351 Skrevet 9. oktober 2008 Snuppa har blitt litt forkjøla igjen, men det var vel ikke akkurat uventet siden flere av barna i barnehagen går og snufser Hun har vært våken flere ganger i natt da, så det har ikke blitt så mye søvn som jeg håpte på. Leverte henne i barnehagen ca 09:30, og dro bare med en gang. Det var ikke noe problem hverken for henne, eller for meg Dro så og shoppet masse. Godt det er lønn til helga sier jeg bare Til snuppa ble det: Ny dundyne, pledd til barnehagen, ullue, ullvotter, ulltrøye, ullsokker, 3 bodyer, 1 kjole, 4 strømpebukser og støvler. Til oss: Endel matvarer/husholdningsartikler. Sparte endel på Maxi for det var ta 2 betal for 1 Skal hente snuppa om en times tid. Blir spennende å høre hvordan hun har hatt det idag Fikk behov for et besøk på Maxi Han jobba like lenge i går også! Snørr har det blitt ja Går det bra med deg hjemme om kvelden Helt supert altså Men ingenting til meg selv, så vurderer å legge inn en bestilling på H&M Sikkert lurt, du trenger sikkert en masses du også Snuppa hadde vært snill i barnehagen idag også. Men de sliter med å få henne til å sove samtidig med de andre etter lunsjen da. Hun har ikke sovnet før nærmere kl 14 begge dagene. Så i morgen skal de forsøke å legge henne først. Håper bare det går seg til. Nå har hun lagt seg for kvelden, og jeg ser nyhetene. Når de er ferdige skal jeg få tatt meg en dusj. Mannen kommer ikke hjem før på fredag, men det går jo egentlig veldig bra med oss her hjemme for det. Blir sikkert masse penger du kan shoppe for Jeg skal bli tante igjen Broder'n ringte nå og fortalte det. Så utrolig gøy Så fint da God morgen
Annie Skrevet 9. oktober 2008 #7353 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg skal bli tante igjen Broder'n ringte nå og fortalte det. Så utrolig gøy Så hyggelig Bor de i nærheten av dere?
Impala Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #7355 Skrevet 9. oktober 2008 Så gøy. Fikk behov for et besøk på Maxi Går det bra med deg hjemme om kvelden Sikkert lurt, du trenger sikkert en masses du også Blir sikkert masse penger du kan shoppe for Så fint da God morgen Kjekt å spare penger på tilbud syns jeg. Går veldig bra med oss hjemme på kvelden, hun legger seg greit til å sove når jeg legger henne. Nå har jeg planer om å gå litt ned i vekt før jeg kjøper for mye da, men litt trenger mann alltids YES! Gleder meg! God ettermiddag Så hyggelig Bor de i nærheten av dere? Nei, de bor der jeg kommer fra. Så det er litt dumt da, men ingenting å gjøre med. Mårnings! God dag
Impala Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #7356 Skrevet 9. oktober 2008 Gud så dårlig jeg var i går kveld. Etter at jeg skrev siste innlegget, måtte jeg gå og dusje og legge meg. Hadde en sinnsyk hodepine, også ble jeg skikkelig kvalm. Har aldri hatt så vondt i hodet før jeg, og ble skikkelig redd. Men det ga seg når jeg fikk putta innpå ett par Ibux, og slappet av en stund i senga. Kjenner ingenting idag, så håper det var forbigående. Er endelig tilbake på jobb, og har masse å sette meg inn i. Er akkurat ferdig med alle mailene nå, og kl 13 er det møte. Når jeg leverte snuppa idag, så gikk hun rett bort til assistenten og ville opp i armene hennes. Så det var ikke noe problem å levere henne nei Er enda litt snufsete da, så sov ikke så bra i natt heller, men det går vel over snart.
loffen Skrevet 9. oktober 2008 #7357 Skrevet 9. oktober 2008 Får håpe du ikke får sånn skummel hodepine mere.
Impala Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #7358 Skrevet 9. oktober 2008 Får håpe du ikke får sånn skummel hodepine mere. Nei, guri meg. Det var skikkelig ekkelt altså.
Impala Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #7359 Skrevet 9. oktober 2008 Stakkars snuppa Nå har hun blitt mer syk. Hun kasta opp i bilen på vei hjem fra barnehagen, en kjøretur som tar max 3 minutter. Stakkar. Så når jeg henta henne at hun ikke var pigg. La henne når vi kom hjem, og hun sov i 30 min. Så spiste vi middag, og jeg satte meg med henne i stolen, og jaggu sovna hun igjen i løpet av ett par minutter og sov enda 30 min. Så leste vi litt bok før jeg stelte henne, ga grøt og la henne 18:30. Målte feberen også, og den var 38,6. Håper hun får sove godt i natt nå da.
Multi Skrevet 9. oktober 2008 #7360 Skrevet 9. oktober 2008 Stakkars snuppa. Håper hun føler seg bedre i morgen og at dere alle får sove i natt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå