Impala Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #7321 Skrevet 7. oktober 2008 Da er snuppa alene i barnehagen uten mammaen sin Syns det er litt fælt, for tenk om de ikke passer godt på henne. Men det gjør de jo helt sikkert. Vi dro dit i 09:30-tia, også var jeg der til hun hadde spist lunsj. Ikke det at jeg tror jeg hadde trengt å vært der, for hun var så opptatt med å leke at hun ikke så meg engang De skulle se om de fikk henne til å sove etterhvert, og da skulle de ringe når hun våkna. Spennende.
loffen Skrevet 7. oktober 2008 #7323 Skrevet 7. oktober 2008 Det er jo så bra at hun vil leke med de andre. Da koser hun seg sikkert, og tiden går fort da. Skjønner at du bekymrer deg, det er helt naturlig, selv om du vet at de greier å passe på henne!
Impala Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #7324 Skrevet 7. oktober 2008 Stakkars mamma! Det er jo så bra at hun vil leke med de andre. Da koser hun seg sikkert, og tiden går fort da. Skjønner at du bekymrer deg, det er helt naturlig, selv om du vet at de greier å passe på henne! Tusen takk, begge to
Impala Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #7325 Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Da skal jeg fyre opp her hjemme tror jeg. Er ikke sånn kjempekaldt, men det var faktisk -2 grader når vi stod opp idag, så det kan være greit å få "varma opp" huset litt Endret 7. oktober 2008 av Impala
Impala Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #7326 Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Nå brenner det godt i ovnen. Så da blir det godt og varmt her til snuppa kommer hjem Tror jeg må ringe barnehagen snart og høre hvordan det går med henne Endret 7. oktober 2008 av Impala
Impala Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #7327 Skrevet 7. oktober 2008 Måtte bare ringe og høre jeg Hun lå og sov nå. De hadde vist slitt litt med å få henne til å sove, men det er jo ikke så rart med nytt sted og greier. Men hun hadde vært blid og glad ellers da, så det er jo fint
Impala Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #7328 Skrevet 7. oktober 2008 Hun sov 1 time i barnehagen, de hadde vist vekka henne tror jeg de sa. Men hun var blid og fornøyd når jeg kom, og ville egentlig bare leke videre Hjemme i ettermiddag/kveld har hun vært helt i hundre. Kjempeaktiv, og ikke tegn til trøtt og sliten nei. Måtte opp en gang og legge henne ned når jeg hadde lagt henne for natta, men det er jo ikke akkurat unormalt. I morgen skal hun være ca like lenge i barnehagen, bare at da drar jeg med en gang jeg har levert henne. Passer egentlig bra, for jeg har noen ærender jeg må få gjort unna.
Sauen Shaun Skrevet 7. oktober 2008 #7329 Skrevet 7. oktober 2008 Dere har jo fått en kjempestart i barnehagen da.
Impala Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #7333 Skrevet 8. oktober 2008 Dere har jo fått en kjempestart i barnehagen da. Kunne ikke vært bedre Dette høres jo kjempebra ut! Det var veldig koselig å møte deg! Det var koselig å treffe deg også Heisann!
kamela Skrevet 8. oktober 2008 #7334 Skrevet 8. oktober 2008 Nå skal jeg ta med meg oktoberbøken og gå og legge meg og lese litt. Får jo ikke lest på senga når mannen er hjemme Litt av en arbeidsdag han hadde da ! Så fint at det går bra i barnehagen Om det plutselig skulle blir litt snørr og tårer, så er det helt normalt og går over igjen, heldigvis.
Impala Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #7335 Skrevet 8. oktober 2008 Snuppa har blitt litt forkjøla igjen, men det var vel ikke akkurat uventet siden flere av barna i barnehagen går og snufser Hun har vært våken flere ganger i natt da, så det har ikke blitt så mye søvn som jeg håpte på. Leverte henne i barnehagen ca 09:30, og dro bare med en gang. Det var ikke noe problem hverken for henne, eller for meg Dro så og shoppet masse. Godt det er lønn til helga sier jeg bare Til snuppa ble det: Ny dundyne, pledd til barnehagen, ullue, ullvotter, ulltrøye, ullsokker, 3 bodyer, 1 kjole, 4 strømpebukser og støvler. Til oss: Endel matvarer/husholdningsartikler. Sparte endel på Maxi for det var ta 2 betal for 1 Skal hente snuppa om en times tid. Blir spennende å høre hvordan hun har hatt det idag
Impala Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #7336 Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Litt av en arbeidsdag han hadde da ! Så fint at det går bra i barnehagen Om det plutselig skulle blir litt snørr og tårer, så er det helt normalt og går over igjen, heldigvis. Han jobba like lenge i går også! Snørr har det blitt ja Endret 8. oktober 2008 av Impala
loffen Skrevet 8. oktober 2008 #7338 Skrevet 8. oktober 2008 Dette går jo strålende! Og så mye som du har fått shoppa da!
Impala Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #7339 Skrevet 8. oktober 2008 Så herlig at tilvenningen går så bra!! Helt supert altså Dette går jo strålende! Og så mye som du har fått shoppa da! Men ingenting til meg selv, så vurderer å legge inn en bestilling på H&M
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå