Impala Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #7282 Skrevet 3. oktober 2008 God helg! Ha en fin helg Impala! Takk for det, begge to
Impala Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #7283 Skrevet 3. oktober 2008 Snuppa har vært veeeldig grinete idag. Tror hun stod opp med galt bein idag tidlig. Hun krever oppmerksomhet nesten hele tiden. Er utrolig slitsomt faktisk. Skal henge opp en klesvask nå, også skal jeg sette pizzadeig. Blir godt med hjemmelagd pizza idag tror jeg Tipper vi åpner en flaske vi også.
Sauen Shaun Skrevet 3. oktober 2008 #7284 Skrevet 3. oktober 2008 Kos dere med pizza og vin i kveld. God helg.
loffen Skrevet 3. oktober 2008 #7285 Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Kos dere i kveld. Får håpe Snuppa snart blir ferdig med den 'slitsomme' peroiden. Endret 3. oktober 2008 av loffen
Impala Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #7286 Skrevet 3. oktober 2008 Kos dere med pizza og vin i kveld. God helg. Det ble øl til pizzaen, men det var også godt Kos dere i kveld. Får håpe Snuppa snart blir ferdig med den 'slitsomme' peroiden. Det håper jeg også. Ganske sikker på at det er tanna som plager henne.
Impala Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #7287 Skrevet 3. oktober 2008 Var på vei til sengs, men måtte bare sjekke noe på nettet først Men nå er det natta
Sauen Shaun Skrevet 4. oktober 2008 #7289 Skrevet 4. oktober 2008 God morgen! Kos dere med den deilige bursdagsmiddagen du har planlagt i dag.
kamela Skrevet 5. oktober 2008 #7290 Skrevet 5. oktober 2008 Nå har Hvaler begynt Rart å se mitt sted på tv!! :dåne: Ser så koselig ut der Håper dere har hatt en fin bursdagsfeiring
kamela Skrevet 5. oktober 2008 #7292 Skrevet 5. oktober 2008 Skjønningen var også sånn i en periode, etter hun hadde våknet så sovnet hun på oss igjen De er ganske like de to! til Iss
Impala Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #7293 Skrevet 6. oktober 2008 Natta! Takk. For første gang sovna jeg nesten med en gang også. God morgen! Kos dere med den deilige bursdagsmiddagen du har planlagt i dag. Den ble knall den Ser så koselig ut der Håper dere har hatt en fin bursdagsfeiring Det har vi hatt Tusen takk for det du vet... Bare hyggelig
Impala Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #7294 Skrevet 6. oktober 2008 Idag skal vi i barnehagen for første gang Er ikke før kl 12 da, så har akkurat fått snuppa til å sove. Hun var endel våken på morgenen idag, og i tillegg så stod vi opp litt tidligere for at hun skulle få sove nå. Har hatt en fin helg Mannen ble kjempeglad for gavene, og han syns middagen var kjempegod. I går var vi å gikk tur i skogen. Måtte jo det når det var så fint vær. Er like fint vær idag så kanskje vi får vært litt ute i barnehagen? Tar nå med klær, så får vi se hva de har planlagt. Kjenner at jeg gruer meg litt jeg da
loffen Skrevet 6. oktober 2008 #7295 Skrevet 6. oktober 2008 Lykke til med barnehagestarten!! Det går sikkert fint det. Og så er det jo egentlig verst for mamma..
Impala Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #7299 Skrevet 6. oktober 2008 Lykke til med barnehagestarten!! Det går sikkert fint det. Og så er det jo egentlig verst for mamma.. Det er nok det ja Lykke til i dag. Takk Lykke til i dag! Takk Barnehagestart er tøffe tak!! Huff ja. Men det går sikkert greit.
Impala Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #7300 Skrevet 6. oktober 2008 Da har snuppa faktisk sovet i en time, og jeg må begynne å tenke på om jeg skal vekke henne. Vi må jo spise lunsj før vi drar også, og det er ikke akkurt gjort på 5 minutter
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå