Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet
Vil du jobbe kortere dager eller ha hele fridager når du går til 80%??

Skal jobbe kortere dager :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vi har jo hatt en tung stein oppi gåvogna hennes, for i starten så velta den bare for henne. Denne tok jeg ut idag. Og nå raser hun bortover golvet i høyt tempo, mens gåvogna går litt i hytt og gevær :ler:

Endret av Impala
Skrevet

:hoho:

Tenkte forresten det samme ang soving da jeg var kjapt innom her i går, hadde tenkt til å nevne det! Skjønningen gikk også over til en soving da hun begynte å gjøre det vanskelig for oss med sovingen hennes på dagtid :ler: Passer fint å legge henne sånn i 12 tiden! Hun kommer til å være kjempetrøtt den første tiden. Skjønningen var så trøtt at jeg prøvde på to dupper flere ganger, men da ble hele dagen ødelagt. For vi fikk henne ikke til å sove tl dupp nr to.

:fnise: Kompliserte greier :fnise:

Skrevet
Vi har jo hatt en tung stein oppi gåvogna hennes, for i starten så velta den bare for henne. Denne tok jeg ut idag. Og nå raser hun bortover golvet i høyt tempo, mens gåvogna går litt i hytt og gevær :ler:

Skrevet

Skrevet

Tenkte forresten det samme ang soving da jeg var kjapt innom her i går, hadde tenkt til å nevne det! Skjønningen gikk også over til en soving da hun begynte å gjøre det vanskelig for oss med sovingen hennes på dagtid :ler: Passer fint å legge henne sånn i 12 tiden! Hun kommer til å være kjempetrøtt den første tiden. Skjønningen var så trøtt at jeg prøvde på to dupper flere ganger, men da ble hele dagen ødelagt. For vi fikk henne ikke til å sove tl dupp nr to.

:fnise: Kompliserte greier :fnise:

Ja, det skal ikke være lett :ler:

:ler:

Mobber dere snuppa eller :ler:

Så moro :) Må være deilig å jobbe korte dager da :)

Det er absolutt å anbefale :Nikke:

Skrevet

La henne litt før 11:30. Var endel grining før hun sovna. Sov i 55 minutter. Var veldig sutrete, så etter litt kos og byssing så sovna hun i fanget mitt, og sov 30 minutter til :ler:

Skrevet

JObber korte dager enda jeg da, fint med ammefri gitt :) Men blir 100 % etter jul :(

Skrevet
JObber korte dager enda jeg da, fint med ammefri gitt :) Men blir 100 % etter jul :(

Ammefri har vært veldig kjekt ja :Nikke:

Skrevet

Idag våkna hun kl 06, også jeg som har sovet veldig dårlig i tillegg da :Gjesp:

Hun er fremdeles våken, men har vært endel surete. Tenkte å se hvor lenge jeg kan holde henne oppe før det blir krise.

Nå skal vi lage oss vafler :)

Skrevet

Og historien med sovinga gjentok seg fra i går. La henne litt før 12. Hun sov i 50 min, måtte så kose og bysse litt, også sov hun i 35 minutter til i fanget mitt :ler:

Har fått gjort rent her hjemme idag, og det er så deilig å få unna det på torsdager, for da er det helg når fredagen kommer :)

Skrevet

:Nikke:

Men jeg vasket i går...da må jeg gjøre litt i morra også. :fnise: Skifte sengetøy. :hoppe:

Skrevet (endret)

Skjønningen var også sånn i en periode, etter hun hadde våknet så sovnet hun på oss igjen :ler: De er ganske like de to! :ler:

Endret av iss
Skrevet (endret)
:Nikke:

Men jeg vasket i går...da må jeg gjøre litt i morra også. :fnise: Skifte sengetøy. :hoppe:

Gjør unna alt på en dag vi :)

Skjønningen var også sånn i en periode, etter hun hadde våknet så sovnet hun på oss igjen :ler: De er ganske like de to! :ler:

Godt å høre at det er flere som har vært sånn da :ler:

Da går det seg vel til, når hun blir vant til å sove senere på dagen.

Endret av Impala
Skrevet

Sliter med å sovne på kveldene. Det er god stund siden sist gitt :klø:

Også har jeg nesten ikke sovet etter at mannen stod opp kl 05 for snuppa var våken rundt 05:30. Mem hun sovna heldigvis igjen, og sov til 06:40.

Skrevet

Ikke så lett å være på nettet for tida med ei lita ei som er høyt og lavt :ler:

Og pc'n er selvfølgelig kjempespennende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...