Daria Skrevet 23. september 2008 #7201 Skrevet 23. september 2008 (endret) Du får ta deg en dupp du også, høres ut som om du kan trenge det... Endret 23. september 2008 av Daria
Impala Skrevet 23. september 2008 Forfatter #7202 Skrevet 23. september 2008 Du får ta deg en dupp du også, høres ut som om du kan trenge det... Får se hva det blir til. Gidder ikke det hvis jeg ikke er trøtt når hun skal sove.
Impala Skrevet 23. september 2008 Forfatter #7203 Skrevet 23. september 2008 Dessuten er jeg jo godt vant med lite søvn
Sauen Shaun Skrevet 23. september 2008 #7204 Skrevet 23. september 2008 God morgen! Her er det gråvær i dag også. da jeg sto opp. Men det ser ut som det lysner litt nå. Så det blir kanskje bedre utover dagen.
Impala Skrevet 23. september 2008 Forfatter #7205 Skrevet 23. september 2008 God morgen! Her er det gråvær i dag også. da jeg sto opp. Men det ser ut som det lysner litt nå. Så det blir kanskje bedre utover dagen. Får håpe det blir bedre da
Impala Skrevet 23. september 2008 Forfatter #7206 Skrevet 23. september 2008 Snuppa sover første duppen, og jeg sitter her Er ikke trøtt, så ingen vits i å sove da
angelou Skrevet 23. september 2008 #7207 Skrevet 23. september 2008 Hei Her står det til liv skjønner jeg Rart å slutte med amming kan jeg tenke meg, men greit at hun har sluttet av seg selv da
Impala Skrevet 23. september 2008 Forfatter #7208 Skrevet 23. september 2008 Hei Her står det til liv skjønner jeg Rart å slutte med amming kan jeg tenke meg, men greit at hun har sluttet av seg selv da Jada, det står til liv Var egentlig greit at det var hun selv ville slutte.
Impala Skrevet 23. september 2008 Forfatter #7209 Skrevet 23. september 2008 Da er vi tilbake fra Obs. Kjøpte litt dopapir og tørkepapir til halv pris + litt matvarer. Også kjøpte jeg bukse og jakke i prinsesseull fra Janus til snuppa. Sparte 50 kr per del, så det var ikke så mye, men litt her og litt der....
loffen Skrevet 23. september 2008 #7210 Skrevet 23. september 2008 Lurer fælt på hva prinseull og prinsesseull er? Det høres så merkelig ut! :klø:
Daria Skrevet 23. september 2008 #7211 Skrevet 23. september 2008 Lurer fælt på hva prinseull og prinsesseull er? Det høres så merkelig ut! :klø: *lurer også*
Impala Skrevet 23. september 2008 Forfatter #7212 Skrevet 23. september 2008 Lurer fælt på hva prinseull og prinsesseull er? Det høres så merkelig ut! :klø: *lurer også* Her finner dere svaret
loffen Skrevet 23. september 2008 #7213 Skrevet 23. september 2008 Aha! Det er navnet på kolleksjonen. Fikk assosiasjoner til 'familiedeig' og sånt....
kamela Skrevet 24. september 2008 #7216 Skrevet 24. september 2008 I går var det ganske fint vær da Selv om dagen startet veldig tåkete, så kom da litt frem. Vi var på tur i skogen i nesten 2 timer vi, og det var kjempedeilig. Snuppa storkosa seg i bæremeisen, så ikke noe problem å dra på tur med henne nei Også har vi slutta og amme Egentlig så er det ikke så veldig trist altså, bare litt rart. Den siste tida har hun jo bare fått rett før leggetid, men de siste dagene har hun ikke villet ha, så det er hun selv som har bestemt at vi skal slutte. På en måte så er det jo deilig også, for da får jeg ikke dårlig samvittighet for at jeg ikke er hjemme når hun skal legge seg Greit at hun har regulert det selv, men selvfølgelig er det rart Ja, det blir jo det Men skal redusere stillingen min til 80% da. Selv om det betyr mindre penger for oss, så blir det ihvertfall ikke så lange dager i barnehagen for snuppa (når hun endelig får begynt da). Syns egentlig å huske mange fine høster i trøndelag jeg da, men været får man jo som kjent ikke gjort noe med. Så da er det vel egentlig bare å akseptere det. Det er nok deilig for dere alle sammen at du skal jobbe 80 % Hver årstid har jo sin egen sjarm, men må innrømme at jeg liker den varme årstida best. Glad vi bor i et land med årstider, synes høsten og vinteren er fin også, jeg! God morgen, kos deg på denne nydelige høstdagen
Impala Skrevet 24. september 2008 Forfatter #7217 Skrevet 24. september 2008 Aha! Det er navnet på kolleksjonen. Fikk assosiasjoner til 'familiedeig' og sånt.... Dere altså Greit at hun har regulert det selv, men selvfølgelig er det rart Det er nok deilig for dere alle sammen at du skal jobbe 80 % Glad vi bor i et land med årstider, synes høsten og vinteren er fin også, jeg! God morgen, kos deg på denne nydelige høstdagen Tror det blir veldig deilig å jobbe 80% Tåkete her enda, men sola driver og trenger gjennom, så det blir nok fint her også etterhvert
Impala Skrevet 24. september 2008 Forfatter #7218 Skrevet 24. september 2008 Våkna like tidlig idag også jeg, fordi jeg måtte på do. Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg sliter så fælt med å få sove igjen
iss Skrevet 24. september 2008 #7219 Skrevet 24. september 2008 Vil du jobbe kortere dager eller ha hele fridager når du går til 80%??
Impala Skrevet 24. september 2008 Forfatter #7220 Skrevet 24. september 2008 I går sov snuppa to dupper på ca 30 minutter hver. Så idag skal jeg prøve å utsette første duppen for å se om hun kanskje bare trenger en dupp nå. Hadde vært greit om hun, når hun begynner i barnehagen, kunne sovet etter at de har spist lunsj.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå