Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du får ta med deg snuppa hit en tur da. Her er det :sol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her fortsetter også været i kjent møkkavær-stil. :sukk:

Skrevet
Du får ta med deg snuppa hit en tur da. Her er det :sol:

Det ble det her også etterhvert :)

Her fortsetter også været i kjent møkkavær-stil. :sukk:

Tragisk er det.

Skrevet

I går var det ganske fint vær da :)

Selv om dagen startet veldig tåkete, så kom da :sol: litt frem. Vi var på tur i skogen i nesten 2 timer vi, og det var kjempedeilig. Snuppa storkosa seg i bæremeisen, så ikke noe problem å dra på tur med henne nei :)

Også har vi slutta og amme :cry3:

Egentlig så er det ikke så veldig trist altså, bare litt rart. Den siste tida har hun jo bare fått rett før leggetid, men de siste dagene har hun ikke villet ha, så det er hun selv som har bestemt at vi skal slutte. På en måte så er det jo deilig også, for da får jeg ikke dårlig samvittighet for at jeg ikke er hjemme når hun skal legge seg :)

Skrevet

Men idag er det trist vær igjen da. Blir en lang høst hvis det fortsetter sånn :sukk:

Skrevet

Nok en milepæl i et lite liv... Men da blir det vel slutt på ammefri for mamma'n også? ;)

Skrevet

Selv om det er litt uvant, så vil jeg tro at det er godt å ha sluttet med amminga ja.

Her er det også gråvær i dag. Men det gjør ingenting. Vi har hatt så utrolig mange fine dager i høst. Det virker som om dere der sør har fått det høstværet vi hadde i fjor. Og jeg synes det er helt greit at vi bytter litt på det jeg da... :jepp:

Skrevet
Nok en milepæl i et lite liv... Men da blir det vel slutt på ammefri for mamma'n også? ;)

Ja, det blir jo det :sukk:

Men skal redusere stillingen min til 80% da. Selv om det betyr mindre penger for oss, så blir det ihvertfall ikke så lange dager i barnehagen for snuppa (når hun endelig får begynt da).

Selv om det er litt uvant, så vil jeg tro at det er godt å ha sluttet med amminga ja.

Her er det også gråvær i dag. Men det gjør ingenting. Vi har hatt så utrolig mange fine dager i høst. Det virker som om dere der sør har fått det høstværet vi hadde i fjor. Og jeg synes det er helt greit at vi bytter litt på det jeg da... :jepp:

Syns egentlig å huske mange fine høster i trøndelag jeg da, men været får man jo som kjent ikke gjort noe med. Så da er det vel egentlig bare å akseptere det.

Skrevet

Ja, jeg har også hatt mange fine høster i Trøndelag. Og så langt ser det ut til at høsten i år er en av dem. Men i fjor var det stort sett bare regn hele høsten. Og slik ser det jo ut til at dere har det sørpå i år. Så det veksler litt. Og godt er det. Men uansett er jeg glad i høsten jeg da. Litt ruskevær tåler jeg ja... :jepp:

Skrevet

Hver årstid har jo sin egen sjarm, men må innrømme at jeg liker den varme årstida best.

Skrevet

Nå har snuppa sovet sin første dupp. Vi skal lage oss litt mat nå, også ut å gå en tur :)

Skrevet

Da er vi tilbake fra tur. Det var godt å komme seg ut litt :)

Snuppa er fryktelig nysgjerrig for tida, og skal plukke på alt som hun ikke har lov til :ler:

Blir ikke mye tid til å sitte rolig for min del nei.

Skrevet

Det er litt rart å slutte med amminga ja. Men dere har vært heldige som greide det så lenge da! :)

:klemmer:

Skrevet
Det er litt rart å slutte med amminga ja. Men dere har vært heldige som greide det så lenge da! :)

:klemmer:

Jeg er veldig fornøyd med at vi har klart å amme så lenge ja :Nikke:

Skrevet

Da har vi akkurat spist middag. Hjemmelagd tomatsuppe med egg idag :)

Snuppa var skikkelig sur og grinete etter andre duppen, men det bedra seg når pappen kom hjem. Men slitsomt at hun ikke vil leke alene da, når jeg skal lage middag og greier.

Skrevet
:kaffekopp: Håper dere har fått sovet godt!

Ikke så veldig egentlig :ler:

Hun var våken i 03:30-tia, og siden da har ikke jeg sovet så mye. Men det er bare meg som sliter med å sovne igjen når jeg har vært våken.

Skrevet

Knallvær idag da :sol:

Var tåke når vi stod opp, men nå skinner sola fra skyfri himmel :)

Idag er planen å ta en tur på Obs etter at snuppa har sovet sin første dupp. Må jo passe på når de har varer til halv pris :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...