angelou Skrevet 27. mars 2007 #701 Skrevet 27. mars 2007 18 uker Å, skulle ønske tiden gikk like fort i angelou - huset ja Spennende med UL på fredag da Ha en fin dag
Annie Skrevet 27. mars 2007 #702 Skrevet 27. mars 2007 Du må ta bilder og lage space, sånn at vi får sett hvor fint det blir
Impala Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #703 Skrevet 27. mars 2007 Så fint at du er i god form! Tenk at det har gått 18 uker allerede. ← Ja, herregud 18 uker Å, skulle ønske tiden gikk like fort i angelou - huset ja Spennende med UL på fredag da Ha en fin dag ← Bare vent, så går tiden fort for deg også Du må ta bilder og lage space, sånn at vi får sett hvor fint det blir ← Spaca har jeg, men dårlig med bilder, enda da!
Impala Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #704 Skrevet 27. mars 2007 Bare kjapt innom for å si at jeg kjente skikkelig spark i går kveld Lå på magen og leste før jeg la meg, som jeg pleier, også kjente jeg litt aktivitet i magen, la hånda under, og der kom det jammen meg en 3-4 spark gitt Kjente de ikke på utsiden da, men kjente godt hva det var likevel. Herregud for en herlig og merkelig følelse
Gjest Dallandra Skrevet 27. mars 2007 #705 Skrevet 27. mars 2007 Tro meg, den følelsen av ungen som sparker er mest herlig de første månedene. De siste månedene mister de mye av sjarmen *minnes tydelig følelsen av liten fot mot blære*
Impala Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #706 Skrevet 27. mars 2007 Tro meg, den følelsen av ungen som sparker er mest herlig de første månedene. De siste månedene mister de mye av sjarmen *minnes tydelig følelsen av liten fot mot blære* ← Det kan jeg tenke meg ja
Gjest Flying Queen Skrevet 27. mars 2007 #707 Skrevet 27. mars 2007 Hei vennen! Lenge siden. Har nesten ikke vært her i det siste. Så ble jeg litt paranoid og slettet meg.. Du har kjent sparking!
Annie Skrevet 27. mars 2007 #708 Skrevet 27. mars 2007 Sparking!!! Ble nesten litt vemodig og husket når Prinsessa spsrket første gang.
Impala Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #709 Skrevet 27. mars 2007 Hei vennen! Lenge siden. Har nesten ikke vært her i det siste. Så ble jeg litt paranoid og slettet meg.. Du har kjent sparking! ← Jeg har jo sett deg i ligadagboka og bloggen da Skal vi ta oss sammen og få tatt en kaffe rett over påske?? Sparking!!! Ble nesten litt vemodig og husket når Prinsessa spsrket første gang. ← Ja, det er helt herlig. Kjenner litt bobler i magen nå også, regner med at det er den lille det også
Gjest Flying Queen Skrevet 27. mars 2007 #710 Skrevet 27. mars 2007 Jeg har jo sett deg i ligadagboka og bloggen da Skal vi ta oss sammen og få tatt en kaffe rett over påske?? Ja, det er helt herlig. Kjenner litt bobler i magen nå også, regner med at det er den lille det også ← Har nesten ikke vært der heller.. Men nå er det skjerpings! Synes absolutt vi skal møtes snart ja! Jeg er i Oslo mye etter påske!!
Impala Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #711 Skrevet 27. mars 2007 Har nesten ikke vært der heller.. Men nå er det skjerpings! Synes absolutt vi skal møtes snart ja! Jeg er i Oslo mye etter påske!! ← Bra! Da har vi en foreløpig "date" da
Gjest Mrs. Potter Skrevet 27. mars 2007 #712 Skrevet 27. mars 2007 Bare kjapt innom for å si at jeg kjente skikkelig spark i går kveld ←
Gjest Flying Queen Skrevet 27. mars 2007 #715 Skrevet 27. mars 2007 Bra! Da har vi en foreløpig "date" da ← Yes, det har vi!!
Jerle Skrevet 27. mars 2007 #716 Skrevet 27. mars 2007 Tror jeg trasker i FQ's fotspor i kveld.... Er bare innom for å oppdatere meg litt
Gjest Flying Queen Skrevet 27. mars 2007 #717 Skrevet 27. mars 2007 Tror jeg trasker i FQ's fotspor i kveld.... Er bare innom for å oppdatere meg litt ← Koselig det Jerle! Alt for lenge siden jeg har sett deg!
Jerle Skrevet 27. mars 2007 #718 Skrevet 27. mars 2007 Koselig det Jerle! Alt for lenge siden jeg har sett deg! ← Takk det samme
Impala Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #719 Skrevet 28. mars 2007 ← Ja gjett da Å, så herlig det må være å kjenne spark!!! ← Ja, helt utrolig deilig, og rart Har du vaert på ultralyd? ← Ikke ordinær nei. Det er på fredag Men vi var på en i uke 12 pga blødninger (legen sin feil), og da så vi ett lite vesen som rørte på seg inni der Yes, det har vi!! ← Supert Tror jeg trasker i FQ's fotspor i kveld.... Er bare innom for å oppdatere meg litt ← Koselig det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå