Impala Skrevet 19. september 2008 Forfatter #7163 Skrevet 19. september 2008 Fredag God morgen Sikkert godt å komme hjem til snuppa igjen, hun er jo sø søt! Ja, det var godt å komme hjem igjen Ha en fin dag, Impala Takk det samme På tide med en til, kanskje? Ja, kanskje det Stille her hos deg i dag også. Ja, det ble det gitt. Hadde med meg snuppa på jobb, og da blir det ikke noe særlig tid til å sitte foran pc'n
Impala Skrevet 19. september 2008 Forfatter #7164 Skrevet 19. september 2008 Da avspaserer jeg idag, og hele neste uke Har akkurat "lagt" snuppa for andre gang, men hun vil ikke roe seg. La henne litt før kl 09:30, og hun sovna greit. Så var jeg oppe og la på henne dyna, og da var "helvete" løs. Skjønner ikke hvorfor hun skal drive og våkne sånn :klø: Nå var det stille i 5 minutter, men nå er det hyl og grin igjen. Får satse på at hun roer seg av seg sel.
kamela Skrevet 19. september 2008 #7166 Skrevet 19. september 2008 Fredag Ja, det var godt å komme hjem igjen Takk det samme Ja, kanskje det Ja, det ble det gitt. Hadde med meg snuppa på jobb, og da blir det ikke noe særlig tid til å sitte foran pc'n Ikke veldig overraskende kanskje Er dere på jobb i dag også?
loffen Skrevet 19. september 2008 #7167 Skrevet 19. september 2008 Da avspaserer jeg idag, og hele neste uke Har akkurat "lagt" snuppa for andre gang, men hun vil ikke roe seg. La henne litt før kl 09:30, og hun sovna greit. Så var jeg oppe og la på henne dyna, og da var "helvete" løs. Skjønner ikke hvorfor hun skal drive og våkne sånn :klø: Nå var det stille i 5 minutter, men nå er det hyl og grin igjen. Får satse på at hun roer seg av seg sel. Da blir det godt for deg med en ukes avspasering!
kamela Skrevet 19. september 2008 #7168 Skrevet 19. september 2008 Da avspaserer jeg idag, og hele neste uke Har akkurat "lagt" snuppa for andre gang, men hun vil ikke roe seg. La henne litt før kl 09:30, og hun sovna greit. Så var jeg oppe og la på henne dyna, og da var "helvete" løs. Skjønner ikke hvorfor hun skal drive og våkne sånn :klø: Nå var det stille i 5 minutter, men nå er det hyl og grin igjen. Får satse på at hun roer seg av seg sel. Der fikk jeg svar - vi var tre stykker som postet akkurat klokka 10.00!
Impala Skrevet 19. september 2008 Forfatter #7171 Skrevet 19. september 2008 Her postes det i hytt og gevær skjønner jeg Blir godt med helg for deg nå da! Alltid godt med helg syns jeg. Ikke veldig overraskende kanskje Er dere på jobb i dag også? Nope. Da blir det godt for deg med en ukes avspasering! Spørs om det ikke blir mest slitsomt Der fikk jeg svar - vi var tre stykker som postet akkurat klokka 10.00!
Impala Skrevet 19. september 2008 Forfatter #7172 Skrevet 19. september 2008 Da ble det bare ca 15 minutter på henne i denne omgang. Hun er litt snørrete også, så når jeg kom opp så rant snøra som bare det, stakkars. Prøvde å bysse henne litt, men det vill hun ikke nei. Også jeg som hadde sett frem til en times tid på nettet.
Impala Skrevet 19. september 2008 Forfatter #7173 Skrevet 19. september 2008 Idag vil hun tydeligvis ikke sove. Har spist lunsj, og da la jeg henne igjen. Men nå har det vært hyl og grin i 20 minutter der oppe. hun er jo stup trøtt, så dette skjønner jeg ikke.
Sauen Shaun Skrevet 19. september 2008 #7174 Skrevet 19. september 2008 Slitsomt både for Snuppa og deg når hun snørrer og ikke vil sove.
Impala Skrevet 19. september 2008 Forfatter #7175 Skrevet 19. september 2008 Slitsomt både for Snuppa og deg når hun snørrer og ikke vil sove. Ja det er det.
Impala Skrevet 19. september 2008 Forfatter #7176 Skrevet 19. september 2008 Nå sover hun, endelig. Det tok 45 minutter, masse grining, byssing og bæring.
Multi Skrevet 19. september 2008 #7177 Skrevet 19. september 2008 Håper Snuppa føler seg bedre snart!
Impala Skrevet 20. september 2008 Forfatter #7179 Skrevet 20. september 2008 Håper Snuppa føler seg bedre snart! Hun er ikke veldig dårlig altså, bare litt snufsete. God helg! Takk for det
Impala Skrevet 20. september 2008 Forfatter #7180 Skrevet 20. september 2008 Idag våkna hun 05:30. Og etter en time i senga vår så sovna hun endelig igjen, men sov i bare 40 minutter da. Mannen har dratt på Ekeberg, så vi er hjemme alene. Trodde det skulle bli fint vær idag jeg, men det er tåkete og trist
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå