Impala Skrevet 5. september 2008 Forfatter #7084 Skrevet 5. september 2008 I mangel på te og kaffe. Det blir nok en i kveld ja
Impala Skrevet 5. september 2008 Forfatter #7085 Skrevet 5. september 2008 (endret) Huff. Sliter fælt med motivasjonen idag. Må ta noentelefoner også, men jeg vil ikke Endret 5. september 2008 av Impala
kamela Skrevet 5. september 2008 #7086 Skrevet 5. september 2008 Huff. Sliter fælt med motivasjonen idag. Må ta ett par telefoner ogsa, men jeg vil ikke Stakkars, har du vondt i viljen i dag Hvordan går det med søvnen hos dere?
Impala Skrevet 5. september 2008 Forfatter #7087 Skrevet 5. september 2008 Stakkars, har du vondt i viljen i dag Hvordan går det med søvnen hos dere? Det går mye bedre med søvnen faktisk. Hun er fremdeles litt vond å legge, men roer seg ganske raskt. På natta er hun sjeldnere våken, og det er ikke så ofte vi må inn til henne heller. Hun våkna imidlertid 05:15 idag tidlig, og siden jeg ikke orka å stå og stryke/kose med henne, så gikk jeg ned til mamma med henne. Og jammen tror jeg de sovna igjen begge to
Multi Skrevet 5. september 2008 #7088 Skrevet 5. september 2008 Huff. Sliter fælt med motivasjonen idag. Må ta noentelefoner også, men jeg vil ikke Jeg hater også slike telefoner. Men nå har jeg vært flink og mast på sjefen min. Tror ikke hun ble så glad da jeg ringte.
Annie Skrevet 5. september 2008 #7089 Skrevet 5. september 2008 Så flott at hun sover bedre! Goooood helg!!!!
Impala Skrevet 5. september 2008 Forfatter #7090 Skrevet 5. september 2008 Jeg hater også slike telefoner. Men nå har jeg vært flink og mast på sjefen min. Tror ikke hun ble så glad da jeg ringte. Det hadde hun bare godt av Så flott at hun sover bedre! Goooood helg!!!! Taaaakk
Impala Skrevet 5. september 2008 Forfatter #7091 Skrevet 5. september 2008 Nå er det straks bursdagsfeiring her på jobben. Blir kake og greier. Godt det er fredag I morgen blir det Harrytur. Trenger ikke noe spesielt, men får vel lufte mamma litt
kamela Skrevet 5. september 2008 #7092 Skrevet 5. september 2008 Kos deg på harrytur, Impala! God helg
Impala Skrevet 7. september 2008 Forfatter #7094 Skrevet 7. september 2008 Kos deg på harrytur, Impala! God helg Takk for det God helg! Takk for det
Impala Skrevet 7. september 2008 Forfatter #7095 Skrevet 7. september 2008 Skikkelig sløvedag idag. Har ikke lyst til å gjøre noenting, og det er ikke likt meg.Men alle har vel sånne dager innimellom. Har en svinestek i ovnen nå, så da blir det middag etterhvert. Hadde tenkt å lage en rabarbrapai til dessert, men har ikke orka, så da blir det is istedet.
Sauen Shaun Skrevet 7. september 2008 #7096 Skrevet 7. september 2008 Sånne sløvedager er bare til å nyte. Kos deg du.
Impala Skrevet 7. september 2008 Forfatter #7097 Skrevet 7. september 2008 Sånne sløvedager er bare til å nyte. Kos deg du. Takk, skal prøve å nyte det, men det er ikke så lett
Annie Skrevet 7. september 2008 #7098 Skrevet 7. september 2008 1 år med underskudd på søvn, må da sette spor!
kamela Skrevet 7. september 2008 #7100 Skrevet 7. september 2008 Skikkelig sløvedag idag. Har ikke lyst til å gjøre noenting, og det er ikke likt meg.Men alle har vel sånne dager innimellom. Har en svinestek i ovnen nå, så da blir det middag etterhvert. Hadde tenkt å lage en rabarbrapai til dessert, men har ikke orka, så da blir det is istedet. Alle må ha noen sånne dager av og til Nattesøvnen - er Impalille fortsatt på rett spor?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå