Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:hoppe:

:hoppe:

:ol:

I mangel på te og kaffe.

Det blir nok en :ol: i kveld ja :)

Skrevet (endret)

Huff. Sliter fælt med motivasjonen idag. Må ta noentelefoner også, men jeg vil ikke :sukk:

Endret av Impala
Skrevet
Huff. Sliter fælt med motivasjonen idag. Må ta ett par telefoner ogsa, men jeg vil ikke :sukk:

Stakkars, har du vondt i viljen i dag :fnise:

Hvordan går det med søvnen hos dere?

Skrevet
Stakkars, har du vondt i viljen i dag :fnise:

Hvordan går det med søvnen hos dere?

Det går mye bedre med søvnen faktisk.

Hun er fremdeles litt vond å legge, men roer seg ganske raskt.

På natta er hun sjeldnere våken, og det er ikke så ofte vi må inn til henne heller.

Hun våkna imidlertid 05:15 idag tidlig, og siden jeg ikke orka å stå og stryke/kose med henne, så gikk jeg ned til mamma med henne. Og jammen tror jeg de sovna igjen begge to :ler:

Skrevet
Huff. Sliter fælt med motivasjonen idag. Må ta noentelefoner også, men jeg vil ikke :sukk:

Jeg hater også slike telefoner. Men nå har jeg vært flink og mast på sjefen min. Tror ikke hun ble så glad da jeg ringte. :fnise:

Skrevet

Så flott at hun sover bedre! :bolledeig:

Goooood helg!!!! :klem:

Skrevet
Jeg hater også slike telefoner. Men nå har jeg vært flink og mast på sjefen min. Tror ikke hun ble så glad da jeg ringte. :fnise:

Det hadde hun bare godt av :fnise:

Så flott at hun sover bedre! :bolledeig:

Goooood helg!!!! :klem:

Taaaakk :)

Skrevet

Nå er det straks bursdagsfeiring her på jobben. Blir kake og greier. Godt det er fredag :fnise:

I morgen blir det Harrytur. Trenger ikke noe spesielt, men får vel lufte mamma litt :ler:

Skrevet
Kos deg på harrytur, Impala!

God helg :klemmer:

Takk for det :)

God helg! :klem:

Takk for det :)

Skrevet

Skikkelig sløvedag idag. Har ikke lyst til å gjøre noenting, og det er ikke likt meg.Men alle har vel sånne dager innimellom.

Har en svinestek i ovnen nå, så da blir det middag etterhvert. Hadde tenkt å lage en rabarbrapai til dessert, men har ikke orka, så da blir det is istedet.

Skrevet

Sånne sløvedager er bare til å nyte. Kos deg du. :klemmer:

Skrevet
Sånne sløvedager er bare til å nyte. Kos deg du. :klemmer:

Takk, skal prøve å nyte det, men det er ikke så lett :ler:

Skrevet

1 år med underskudd på søvn, må da sette spor! :klem:

Skrevet
Skikkelig sløvedag idag. Har ikke lyst til å gjøre noenting, og det er ikke likt meg.Men alle har vel sånne dager innimellom.

Har en svinestek i ovnen nå, så da blir det middag etterhvert. Hadde tenkt å lage en rabarbrapai til dessert, men har ikke orka, så da blir det is istedet.

Alle må ha noen sånne dager av og til :klemmer:

Nattesøvnen - er Impalille fortsatt på rett spor?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...