Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sees i morra! :danser:

Det var koselig å se deg igjen :)

Så bra at du hun sov så mye! :hoppe:

Ja, ikke snakk :hoppe:

Krysser fingre for god nattesøvn :klemmer:

Det ble det :)

Skrevet

Hadde det kjempekoselig i går, og håper på snarlig gjentagelse :)

Snuppa var våken en times tid rundt kl 04 i natt, men hun fikk ikke pupp og sovnet til slutt. Også sov hun til 07:30. Deilig :)

Har fått ryddet opp i klærne til snuppa idag, og lagt vekk det som er for lite, og alle sommerklærne. Det var jo fullt kaos i hylla hennes :ler:

Skal straks begynne på middagen. Blir kokt kveite med kokte poteter, gulerøtter og agurksalat.

Skrevet

Ny uke, nye muligheter.

Snuppa sover mye bedre nå. Gikk kjempefint å legge henne i går kveld, og hun var våken bare litt kl 03. Har kuttet ut pupp på natt/morgen nå, siden jeg uansett i ukene fremover kommer til å dra på jobb før hun har våkna (forhåpentligvis).

Skrevet

Det er nok det lureste du har gjort ang soving ja. Om hun venner seg til å få pupp på natta så våkner hun nemlig av gammel vane.

Håper det går i orden nå :klem:

Skrevet
Det er nok det lureste du har gjort ang soving ja. Om hun venner seg til å få pupp på natta så våkner hun nemlig av gammel vane.

Håper det går i orden nå :klem:

Ja det er nok lurt å kutte ut puppen på natta ja. Da håper jeg at hun slutter å våkne når hun vet at hun uansett ikke får.

:sol:

Overskyet her :tristbla:

Så bra! :klem:

Yepp :)

Skrevet

Var på infomøte i barnehagen i går. Virka ok det, men kjenner at jeg gruer meg til hun skal begynne ja :ler:

Fikk også med meg 71 grader nord, og siste episode av Fonuft og følelser. Tror jeg må se filmen også nå ja.

Skrevet
Var på infomøte i barnehagen i går. Virka ok det, men kjenner at jeg gruer meg til hun skal begynne ja :ler:

Fikk også med meg 71 grader nord, og siste episode av Fonuft og følelser. Tror jeg må se filmen også nå ja.

God morgen, Impala!

Skjønner at du gruer deg til barnehagestart, men det går sikkert greit :klemmer:

Skrevet
God morgen, Impala!

Skjønner at du gruer deg til barnehagestart, men det går sikkert greit :klemmer:

Det går helt sikkert greit ja. Trenger bare litt itlvenning jeg oså :ler:

:hallo:

Heisann :)

Skrevet

Fikk med meg Fornuft og Følelser jeg også. Fiiiine serien.. :rødme:

Skjønner forresten at du gruer deg til hun begynner i barnehagen. Vær forberedt på en tåre eller 10 når du har levert henne... Og da mener jeg DINE tårer.. :fnise::klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...