Sauen Shaun Skrevet 28. august 2008 #7021 Skrevet 28. august 2008 er borte også. Vi får ikke mer is her på KG...
Impala Skrevet 28. august 2008 Forfatter #7022 Skrevet 28. august 2008 Masse gratulerer til snuppa som er ett år idag :juhu: Har akkurat kommet meg på jobb, for vi har vært på ett-års kontroll. Hun hadde lagt på seg bare 20 gram, og veier nå 9190 gram. Lengden er 74,5 cm. Også fikk hun sprøyter igjen, og det er ikke noe gøy. Stakkars Men jeg følte imidlertid ikke at vi fikk noen klare svar på hvordan vi skal løse søvnproblemene, så vi får bare bli enige om hvordan vi skal gå frem. Nå må jeg nok desverre jobbe litt før ett møte kl 13. I ettermiddag kommer det kaffegjester, så da blir det ikke tid til å innom her.
Impala Skrevet 28. august 2008 Forfatter #7023 Skrevet 28. august 2008 (endret) Smileyn din funker jo! :klø: Er det fordi du skrev innlegget før hun slettet? Funker ikke Og der funka den ikke i siteringa Gratulere med den første bursdagen til Impalille!!!! :juhu: Tusen takk for det GRATULERER MED DAGEN IMPALILLE! :blåse: Tusen takk er borte også. Vi får ikke mer is her på KG... Å nie Endret 28. august 2008 av Impala
loffen Skrevet 28. august 2008 #7024 Skrevet 28. august 2008 GRATULERER MED IMPALILLES FØRSTE BURSDAG!!!!
Brukernavn Skrevet 28. august 2008 #7026 Skrevet 28. august 2008 Masse gratulerer til snuppa som er ett år idag :juhu:
kamela Skrevet 28. august 2008 #7029 Skrevet 28. august 2008 (endret) Begynte med søvnkur i kveld, som jeg sa over her. Syns egentlig det gikk veldig bra, så vi får håpe hun skjønner fort at det ikke nytter å gråte. De to siste kveldene har hun ikke villet ha pupp heller, men i natt måtte jeg gi henne i 00:30-tia, for det var umulig å roe henne. Vi får ta natteoppvåkninga etter at vi har fått orden på kveldsleggina. Bare hold ut noen dager, så går det seg til! Da har jeg kjent Impala i omtrent 1 år. Tror jeg var innom her for første gang rundt fødselen. Jeg også! Gratulerer med dagen, Impalille! Endret 28. august 2008 av kamela
loffen Skrevet 28. august 2008 #7031 Skrevet 28. august 2008 Håper dere hadde en kjempfin bursdag. :-D
Impala Skrevet 29. august 2008 Forfatter #7032 Skrevet 29. august 2008 GRATULERER MED IMPALILLES FØRSTE BURSDAG!!!! Tusen takk Gratulerer med dagen! :blåse: :rødme: Tusen takk
Impala Skrevet 29. august 2008 Forfatter #7033 Skrevet 29. august 2008 Masse gratulerer til snuppa som er ett år idag :juhu: Tusen takk Gratulerer! Tusen takk Gratulerer med 1-årsdagen! :rødme: Tusen takk
Impala Skrevet 29. august 2008 Forfatter #7034 Skrevet 29. august 2008 Bare hold ut noen dager, så går det seg til! Jeg også! Gratulerer med dagen, Impalille! Tusen takk Gratulerer med dagen Impalille!! :blåse: Tusen takk Håper dere hadde en kjempfin bursdag. :-D Det hadde vi
Impala Skrevet 29. august 2008 Forfatter #7035 Skrevet 29. august 2008 (endret) Hun sov hele natta Kun litt våken litt før kl 21, men gikk fort å roe henne. Også våkna hun 06:20, og det er helt greit så lenge hun sover hele natt (nå var jo jeg riktignok klar til å dra da men ). Hadde en kjempefin bursdagsfeiring i går, og bursdagsbarnet var i godt humør hele tiden. Hun fikk stort sett klær i gave, men jeg og mannen hadde kjøpt sirkus fra Fisher price til henne. Og gjett om det var en kjempesuksess. Hun har fått tog i samme serie tidligere, og det har hun lekt kjempemasse med, så da tenkte vi at hun nok også ville like dette Edit: Hva skjer med smilyene da??? Endret 29. august 2008 av Impala
Impala Skrevet 29. august 2008 Forfatter #7038 Skrevet 29. august 2008 Hurra for soving! Måtte det vare Ja det gjenstår jo å se. Så herlig med en rolig natt da. Ja gjett
Impala Skrevet 29. august 2008 Forfatter #7039 Skrevet 29. august 2008 Nå må jeg få unna noe greier på jobb før jeg skal reise om en liten time. Må innom OBS en tur på vei hjem for å se om jeg kan få tak i parkdress og cherox litt billig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå