Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da skal jeg dra hjem. Får se om jeg kanskje kommer innom senere idag. Egentlig godt OL er over, så jeg kan få gjort andre ting enn å se tv på kveldene :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har blitt mye TV-titting de siste ukene ja... :ler:

Skrevet

Det har faktisk jeg også. Jeg har sikkert sett mye mer enn Multi, men med tanke på at det er snakk om meg og OL har jeg sett overraskende lite. Tror for eksempel ikke at jeg så mer enn én håndballkamp...

Skrevet

Tror jeg så det meste som var verd å se... :ler:

Skrevet

Har vel sett OL-studio på kvelden, men forholdsvis lite på dagtid.

Skrevet

Så slitsomt uten nattesøvn :klemmer:

Dere må nok ta en hestekur hvor hun får lov til å skrike noen kvelder, gå inn og si at det er natta uten å sette dere ned eller kose og gå ut igjen. Noen sånne kvelder og så er det ganske fort overstått, det er ihvertfall min erfaring.

Ikke morsomt når det står på, men du verden så deilig etterpå!

Skrevet

Dere må nok ta en hestekur hvor hun får lov til å skrike noen kvelder, gå inn og si at det er natta uten å sette dere ned eller kose og gå ut igjen. Noen sånne kvelder og så er det ganske fort overstått, det er ihvertfall min erfaring.

Vi måtte det med Prinsessa. Ring meg da vel, om du vil ha historien.. :klem:

Skrevet
Det har blitt mye TV-titting de siste ukene ja... :ler:

Ikke så mye på dagtid da.

Jeg har sett veldig lite på TV. :opplyser:

Det kan jeg tenke meg ja.

Det har faktisk jeg også. Jeg har sikkert sett mye mer enn Multi, men med tanke på at det er snakk om meg og OL har jeg sett overraskende lite. Tror for eksempel ikke at jeg så mer enn én håndballkamp...

Har du vært syk?

Tror jeg så det meste som var verd å se... :ler:

Du fikk vel med deg ting når de gikk live også du :ler:

:hoppe:

:hoppe:

Har vel sett OL-studio på kvelden, men forholdsvis lite på dagtid.

Samme her.

Har begynt i kveld faktisk, akkurat sånn som du sier. Tok en liten halvtime i kveld, og det var faktisk ikke så ille gråting, så det går seg nok til.

:kose::klemmer:

:klemmer:

Vi måtte det med Prinsessa. Ring meg da vel, om du vil ha historien.. :klem:

Takk for tilbudet :klem:

Skrevet

Bare innom en snartur for jeg måtte avbestille, og bestille, noen bøker og betale regninger.

Begynte med søvnkur i kveld, som jeg sa over her. Syns egentlig det gikk veldig bra, så vi får håpe hun skjønner fort at det ikke nytter å gråte. De to siste kveldene har hun ikke villet ha pupp heller, men i natt måtte jeg gi henne i 00:30-tia, for det var umulig å roe henne. Vi får ta natteoppvåkninga etter at vi har fått orden på kveldsleggina.

Ellers er jeg litt svimmel i kveld, og det er ekkelt, men det er ikke første gang jeg har det, så jeg vet det går over. Håper bare det har gitt seg til i morgen tidlig, for da har jeg tenkt med på spinning.

Sliter veldig med å klare å oppdatere meg her inne da. Er ikke oppdatert i alle bloggene enda en gang, men det håper jeg å bli snart. Har endelig funnet Daria sin også ;)

Skrevet

Håper den svimmelheten går fort over :klem:

Så bra at hun var lettere å legge i dag :)

Skrevet
Ekkelt å være svimmel ja.. :kose:

Ja, det er ikke noe særlig.

Håper den svimmelheten går fort over :klem:

Så bra at hun var lettere å legge i dag :)

Ja, nå håper jeg det går veldig fort fremover med legginga.

Skrevet

Formuet er tregt nå, så får fortsette oppdateringene senere. Dessuten skal jeg straks se 2. episode av Fornuft og følelser :)

Skrevet
Har du vært syk?

:fnise:

Neida, bare opptatt med andre ting.

Sliter veldig med å klare å oppdatere meg her inne da. Er ikke oppdatert i alle bloggene enda en gang, men det håper jeg å bli snart. Har endelig funnet Daria sin også ;)

DEt hjalp kaskje da du fikk tilgang... :sjenert:

Formuet er tregt nå, så får fortsette oppdateringene senere. Dessuten skal jeg straks se 2. episode av Fornuft og følelser :)

Fine serien :jepp: Vakre kjoler, høflige menn, romantikk og poesi... :rødme:

Skrevet

Den skulle jeg se også, men satt i telefon hele tiden.. Jaja, jeg får se det i morra, da går det på NRK3 :)

Skrevet

Jeg missa jo forrige uke også da..

Har sett Wallander på TV2 vi. :sukk:

Skrevet
:fnise:

Neida, bare opptatt med andre ting.

DEt hjalp kaskje da du fikk tilgang... :sjenert:

Fine serien :jepp: Vakre kjoler, høflige menn, romantikk og poesi... :rødme:

Det hjalp med tilgang ja :ler: Men har ikke fått tid til å lese den enda da :sjenert:

Den skulle jeg se også, men satt i telefon hele tiden.. Jaja, jeg får se det i morra, da går det på NRK3 :)

Har ikke NRK3 vi :forvirret:

Jeg missa jo forrige uke også da..

Har sett Wallander på TV2 vi. :sukk:

Missa den idag jeg også :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...