Impala Skrevet 21. august 2008 Forfatter #6961 Skrevet 21. august 2008 Bare innom som kjappest for å si at jeg ikke blir å se her inne før tidligst mandag. Ha en fin helg alle sammen
kamela Skrevet 25. august 2008 #6970 Skrevet 25. august 2008 God morgen Er det full fart på jobb med barnevakt hjemme fra i dag?
Impala Skrevet 25. august 2008 Forfatter #6971 Skrevet 25. august 2008 (endret) God helg. Det jeg har å si om helgen, er at den ikke har vært bra, men alt er bare bra med oss tre altså. Det er alt jeg kommer til å si om den saken her. Velkommen tilbake. Takk for det God morgen Er det full fart på jobb med barnevakt hjemme fra i dag? Barnevakten har vært på plass en uke allerede hun faktisk. Endret 25. august 2008 av Impala
Impala Skrevet 25. august 2008 Forfatter #6972 Skrevet 25. august 2008 Snuppa gikk masse med gåvogna i helga da :-D Så da kan det jo ikke være så lenge før hun går helt selv?? Ellers så er hun blitt ett monster i forhold til soving. På kvelden er det hyl og grin, og vi er inne og legger henne ned ørten ganger. I går tror jeg jeg brukte nesten 45 minutter før hun sovna. I tillegg så vpkner hun 1-2 gagner om natta, og da er det nesten umulig å få roet henne uten å stryke/bysse eller bære, og det har vi bestemt oss for å slutte med. Så da kan hun holde det gående i flere timer Godt vi skal på kontroll på torsdag, så vi kan få noen gode råd tror jeg, for dettte må vi få slutt på.
Impala Skrevet 25. august 2008 Forfatter #6974 Skrevet 25. august 2008 Høres slitsomt ut. Ja det er veldig slitsomt. Vi har jo nesten ikke hatt en hel natts søvn siden hun ble født
Annie Skrevet 25. august 2008 #6975 Skrevet 25. august 2008 Så leit at ikke helgen var bra Morsomt at hun begynner å gå :juhu: Sovinga bør dere få noen tips til ja..
Impala Skrevet 25. august 2008 Forfatter #6978 Skrevet 25. august 2008 Så leit at ikke helgen var bra Morsomt at hun begynner å gå :juhu: Sovinga bør dere få noen tips til ja.. Yepp, skikkelig kjipt. Ja, herregud så gøy det var. Vi tok jo helt av Ja, vi trenger virkelig hjelp nå ja. Tusen takk, de trengte jeg
Impala Skrevet 25. august 2008 Forfatter #6980 Skrevet 25. august 2008 Legger igjen :klemmer: :klemmer: Tuuusen takk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå