Impala Skrevet 18. august 2008 Forfatter #6941 Skrevet 18. august 2008 Rekker litt bloggoppdatering innimellom, men siden jeg ikke kommer til siste leste innlegg, så er det litt jobb å finne tilbake til hvor jeg sist var oppdatert Men nå skal jeg straks reise hjem til mamma og snuppa, og se om snuppa har savnet meg. Hun godtok mamma med en gang, og har i helgen ikke vært så mammadalt som hun har vært i ferien, og det var deilig See ya later
Impala Skrevet 18. august 2008 Forfatter #6942 Skrevet 18. august 2008 Endelig var du tilbake. Har savnet deg sånn. Blir helt rørt av at dere har savnet meg sånn. Har savnet alle dere også :gråte:
iss Skrevet 18. august 2008 #6943 Skrevet 18. august 2008 Savnet deg jeg og! :juhu: Men hvorfor kommer du ikke til siste leste innlegg? Det gjør jeg...
kamela Skrevet 18. august 2008 #6944 Skrevet 18. august 2008 (endret) Så godt at du er tilbake, du har vært savnet Har også gjort forsøk med barn på jobb før, ikke det mest effektive med unntak av når de sover Endret 18. august 2008 av kamela
Impala Skrevet 20. august 2008 Forfatter #6950 Skrevet 20. august 2008 Savnet deg jeg og! :juhu: Men hvorfor kommer du ikke til siste leste innlegg? Det gjør jeg... Jeg pleier å gjøre det jeg ogs¨å, men jeg var jo logget på en gang i juli, og mulig forumet "tolker" at jeg leste alt den gang, men det gjorde jeg jo ikke. Så godt at du er tilbake, du har vært savnet Har også gjort forsøk med barn på jobb før, ikke det mest effektive med unntak av når de sover Var supereffektiv når hun sov ja. Bare så synd at hun sov så lite Der er du ja! :-D :-D Takk. God morgen God morgen (en dag for seint men ) Takk. Hellu
Impala Skrevet 20. august 2008 Forfatter #6951 Skrevet 20. august 2008 Huff, rekker dessverre ikke så mye innom her gitt. Har fullt opp på jobben, og på kveldene ser jeg OL-studio. Heldigvis er OL ferdig til helgen, så da blir det forhåpentligvis mer tid til å være her inne. I morgen reiser vi til Sørlandet for å feire bursdagen til svigerfar, så da blir det dårlig med oppdatering i helgen også. Men sånn er det bare noen ganger.
Impala Skrevet 20. august 2008 Forfatter #6953 Skrevet 20. august 2008 Det var veldig til flying da!!! Ja det ble litt mye nå syns jeg, men så er det nok en god stund til neste gang da
Impala Skrevet 20. august 2008 Forfatter #6956 Skrevet 20. august 2008 God morgen Impala. God dag. Morgenen er jo over for lenge siden Du får ta det igjen siden da. Det skal jeg nok klare ja!
Impala Skrevet 20. august 2008 Forfatter #6957 Skrevet 20. august 2008 Nå er det lunsj, så møte, også skal jeg hjem
Sauen Shaun Skrevet 20. august 2008 #6958 Skrevet 20. august 2008 God dag. Morgenen er jo over for lenge siden Nei, det er den ikke. Jeg er ikke våken, og da er det ikke formiddag eller dag. Da er det egentlig natt, men jeg kan til nød gå med på at det er morgen.
Impala Skrevet 21. august 2008 Forfatter #6960 Skrevet 21. august 2008 Nei, det er den ikke. Jeg er ikke våken, og da er det ikke formiddag eller dag. Da er det egentlig natt, men jeg kan til nød gå med på at det er morgen. Ok GOOOOD MORGEN!! God dag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå