Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor lenge hadde Impala planer om å bli borte egentlig..? :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff ja, nå er det fryktelig lenge altså!! :sur:

:sukk:

Skrevet

Det er jo en hel evighet siden vi fikk siste rapport fra Impala og Impalille. :trist:

Skrevet

Hun skulle vel vært tilbake nå? Var det ikke fire uker? :vetikke:

:sukk:

Skrevet

Hei alle sammen, så koselig at jeg har vært savnet :-D

Har hatt en kjempefin ferie, og er nok enda i feriemodus, men nå begynner virkeligheten.

Vi kom hjem for litt over en uke siden, men det har gått i ett siden den gang, og jeg må innrømme at jeg er litt nettlei enda, også har jeg ikke så mye tid til å være på nettet heller.

I forrige uke var snuppa med meg på jobb, og da fikk jeg vel ikke gjort så mye akkurat, så det er endel ting som ligger som jeg bare må få unna nå. Denne uka er mamma på plass for å passe snuppa, så da får jeg iallefall gjort noe på jobb.

Fortsetter med ammefri, for vi ammer ikke noe mindre enn før ferien akkurat :forvirret:

Også er sovinga helt på bærtur. Hun vil ikke sovne av seg selv lengre. Hvis hun hadde fått det som hun ville, hadde hun ligget sammen med oss hver natt. Så vi har en jobb å gjøre der gitt, for vi kan jo ikke stå og lalle med henne lenge hver natt.

Så uthvilt etter ferien vil jeg ikke si at jeg ble, men sånn er det vel bare. Var uansett godt å komme seg vekk, og snuppa var supersnill, så all kjøringa gikk over forventning.

Får se om jeg rekker litt oppdatering her inne innimellom da, er vel nesten ingeting :sukk:

Skrevet

Impala! :juhu: :klemmer: Hadde snart sendt bekymringsmelding...

Skrevet
Velkommen tilbake :)

Takk. Det er godt å være tilbake også :)

:hoppe:

:klemmer:

:hoppe:

Syns egentlig det var rart ingen hadde gjort det jeg da :ler:

Skrevet

Har oppdatert meg i ett par blogger. Dagbøkene tror jeg nok jeg må ta noen Annie'r i for å komme ajour.

Skrevet

Hadde jeg ikke hørt noe i dag, så hadde jeg sendt også :jepp:

GODT Å SE DEG!!! :klem:

Skrevet
Har oppdatert meg i ett par blogger. Dagbøkene tror jeg nok jeg må ta noen Annie'r i for å komme ajour.

Det er en tråd i bloggen til Skravla du burde kikke på etterhvert -planlegging til Which Witch :kosteskaft:

Dessuten har jeg både ny dagbok og blogg -tillatelse til å ta Annier er herved innvilget :fnise:

Skrevet

Klart du skal ta Annier. Du har jo vært borte en evighet. Vi er bare glade for at du er her igjen vi!! :klemmer:

Skrevet
Hadde jeg ikke hørt noe i dag, så hadde jeg sendt også :jepp:

GODT Å SE DEG!!! :klem:

Takk for det :klem:

Det er en tråd i bloggen til Skravla du burde kikke på etterhvert -planlegging til Which Witch :kosteskaft:

Dessuten har jeg både ny dagbok og blogg -tillatelse til å ta Annier er herved innvilget :fnise:

Da skal jeg titte innom hos Skravla så snart som mulig.

Får se om jeg finner ny dagbok og blogg da :)

Klart du skal ta Annier. Du har jo vært borte en evighet. Vi er bare glade for at du er her igjen vi!! :klemmer:

Regner uansett med at det som er viktig å få med seg står i bloggene, så håper ikke jeg går glipp av så mye.

Skrevet

Men gud som jeg har lagt på meg i ferien :sjokk:

Får jo nesten ikke på meg dongeribuksene mine lengre. Så nå må jeg begynne å trene igjen så fort som mulig ja. Håper været holder seg idag, for da kan jeg kanskje ta en sykkeltur i kveld.

Det er vel straffen for mass godt øl og god vin som vi drakk på turen :forvirret:

Skrevet

IMPALA!! :juhu:

Så godt å se deg! Alle legger på seg i ferien, vel. :)

Skrevet
IMPALA!! :juhu:

Så godt å se deg! Alle legger på seg i ferien, vel. :)

LOFFEN :juhu:

Skrevet

Endelig var du tilbake. Har savnet deg sånn. :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...