Impala Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #6841 Skrevet 9. juli 2008 Mor/svigers i 2 mnd mot 2 mnd med mindre penger...... Jeg er for glad i pengene mine tror jeg Jeg håper ihvertfall at din svigermor er bedre enn mor til min eks. For jeg hadde ikke klart mange dagene i samme hus som henne... *grøsser* Hun er stort sett grei, og heldigivs skal jo svigerfar være der ogsåå. Og han er supertrivelig Sånn å forstå... Men da har dere hvertfall nytte av dem mens de er der. Og sikkert hyggelig både for dem og snuppa å få så mye tid sammen. De skal få gjøre nytte av seg ja. Regner jo med at huset blir vasket hver uke, og at middagen står klar når vi kommer hjem fra jobb
Impala Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #6842 Skrevet 9. juli 2008 Oi da.. Mindre penger!! Men da får jeg jo ikke shoppet noe jo
Impala Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #6843 Skrevet 9. juli 2008 Altså, vi er klar over at det nok kommer til å bli slitsomt. Men skal jo heldigvis ikke gå hjemme sammen med dem hele dagen, så jeg skal nok overleve
Annie Skrevet 9. juli 2008 #6844 Skrevet 9. juli 2008 Jeg hadde glatt, lagt lokk på shoppinggenet mitt et par måneder, om det betydde at jeg slapp å ha svigermor her..
Impala Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #6845 Skrevet 9. juli 2008 Jeg hadde glatt, lagt lokk på shoppinggenet mitt et par måneder, om det betydde at jeg slapp å ha svigermor her.. Jeg skjønner deg ja, for dere snakker vel nesten ikke sammen en gang
Annie Skrevet 9. juli 2008 #6847 Skrevet 9. juli 2008 Jeg skjønner deg ja, for dere snakker vel nesten ikke sammen en gang Ikke mer enn jeg absolutt må nei..
Gjest Krynkel Skrevet 9. juli 2008 #6848 Skrevet 9. juli 2008 Impala, hvor gammel er din baby? Nå leste jeg det et annet sted!
Impala Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #6850 Skrevet 9. juli 2008 Impala, hvor gammel er din baby? Ellers så har jeg ticker i signaturen også da Ikke mer enn jeg absolutt må nei.. Så slitsomt da. *singel, fri og lykkelig* Var en grei periode det også ja
Daria Skrevet 9. juli 2008 #6852 Skrevet 9. juli 2008 *singel, fri og lykkelig* Du och jag Også Skravla...
Gjest Joker'n Skrevet 9. juli 2008 #6855 Skrevet 9. juli 2008 Du och jag Også Skravla... Hva med meg da??
Daria Skrevet 9. juli 2008 #6858 Skrevet 9. juli 2008 Hva med meg da?? Med den virksomheten du bedriver, er det jo ikke så lett å vite... Du er jo så ung...... Antyder du at jeg er gammel?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå