Multi Skrevet 8. juli 2008 #6801 Skrevet 8. juli 2008 To uker er for lenge, uansett side. På en side er i grunnen to timer for lenge. :hår:
Skravla Skrevet 8. juli 2008 #6803 Skrevet 8. juli 2008 Det hadde nok gått bedre med mine foreldre enn mannens her også. For både mannen og meg, men uansett, 2 uker er leeeenge.. Skjønte det en helg i april ja...... To uker er for lenge, uansett side. På en side er i grunnen to timer for lenge. :hår:
Sauen Shaun Skrevet 8. juli 2008 #6804 Skrevet 8. juli 2008 Nok en fordel med å være singel - ingen svigermor :juhu:
Impala Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #6808 Skrevet 9. juli 2008 Det hadde nok gått bedre med mine foreldre enn mannens her også. For både mannen og meg, men uansett, 2 uker er leeeenge.. 2 uker er lenge ja. Men det er vel bare å begynne å venne seg siden vi skal ha de boende hos oss i nesten 2 måneder i høst... To uker er veldig lenge Jeg skal på hyttetur med mamma i en uke, synes egentlig det høres litt lenge ut... Det er lenge ja. Også er man jo ikke vant til å være så mye sammen med de lenger heller. To uker er for lenge, uansett side. På en side er i grunnen to timer for lenge. :hår: 2 timer for lenge. Da sliter jeg iallefall Nok en fordel med å være singel - ingen svigermor :juhu: Du er egentlig litt heldig der ja
Impala Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #6809 Skrevet 9. juli 2008 Indisk curry er namme namme altså Også blir jeg så mett hver gang, at jeg ikke orker dessert, og det er ulikt meg. Var kjempekoselig i går da, og maten var supergod
Skravla Skrevet 9. juli 2008 #6811 Skrevet 9. juli 2008 Indisk curry er bare Sjelden jeg spiser dessert når jeg spiser indisk.
Impala Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #6812 Skrevet 9. juli 2008 Det hørtes godt ut, Impala Det var det også ja Indisk curry er bare Sjelden jeg spiser dessert når jeg spiser indisk. Godt å høre at vi er flere da
Daria Skrevet 9. juli 2008 #6814 Skrevet 9. juli 2008 2 uker er lenge ja. Men det er vel bare å begynne å venne seg siden vi skal ha de boende hos oss i nesten 2 måneder i høst... 2 måneder? :dåne: Det er i overkant lenge uansett hvem det er snakk om... Indisk curry er namme namme altså Også blir jeg så mett hver gang, at jeg ikke orker dessert, og det er ulikt meg. Var kjempekoselig i går da, og maten var supergod Hvor var dere (hvis dere var i Oslo da. De finnes kanskje andre steder det går an å gå ut og spise også... )?
Gjest Krynkel Skrevet 9. juli 2008 #6815 Skrevet 9. juli 2008 Ny dagbok, nye muligheter! Mooohahahah!
Gjest Krynkel Skrevet 9. juli 2008 #6818 Skrevet 9. juli 2008 Krynkel Erobreren? Åååå det var et fint navn! :rørt:
Gjest Joker'n Skrevet 9. juli 2008 #6819 Skrevet 9. juli 2008 Det blir nok flere navn etter hvert, men ikke alle like positive!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå