Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er faktisk viktig det også Kamela :Nikke:

Håper dere får en fin helg Impala :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppdatert i en dagbok til.

*tusler videre*

Skrevet
I går var jeg utrolig sliten etter å hatt svigers + deres bekjente på midddag for andre dag. Hadde spekemat, så det var ikke så mye styr, men sliten blir man likevel. Så ser frem til at det bare er mannen og snuppa som er hjemme når jeg kommer hjem idag ja :fnise:

Fant meg sandaler i går da :juhu: Ett par kjempegode Eccosandaler. Det var 20% rabatt på de, så da kosta de "bare" neste 700 kr :sjenert:

Jeg kjøper egentlig aldri så dyre sko, men nå har jeg en god stund savnet sko som jeg kan gå litt i på sommeren, så da ble det disse.

Kjøpte også en knallgul capribukse på H&M. Denne modellen, og ett svart skjørt med hvitt og rødt mønster på Lindex.

Så fine sandaler!

Skrevet

Håper dere får en fin helg uten for mye besøk!

Skrevet
Tar meg råd til å kose meg i sommer :sol:

Deilig det da :)

Det er faktisk viktig det også Kamela :Nikke:

Håper dere får en fin helg Impala :klem:

Takk for det :)

Oppdatert i en dagbok til.

*tusler videre*

:)

Så fine sandaler!

Takk for det. Er kjempefornøyd med dem :)

Håper dere får en fin helg uten for mye besøk!

Har hatt en fin helg. Hadde besøk av en venninne i går, men det var helt greit :)

Skrevet

For ett møkkavær det har vært siden lørdag ettermiddag. Og jammen tordna det skikkelig også. Trodde først det dro forbi, men så kom det mer etterpå, og det var mye nærmere. Var ett par smellet like over huset også, og det liker jeg ikke så velig godt, men det gikk greit. Tror ikke snuppa merka noe til det egentlig, og det er jo like greit.

Nå er det fire arbeidsdager igjen, så er det fire ukers ferie :juhu:

Skal første delen hjem til mine foreldre, og andre delen sammen med svigers nedover i Europa. Gleder meg :)

Skrevet

Så deilig med ferie å se fram til! :hoppe:

Gjest Joker'n
Skrevet

Så herlig med ferie, Impala! Bare 4 arbeidsdager til helg for min del :ler:

Skrevet (endret)
Så deilig med ferie å se fram til! :hoppe:

JA :hoppe:

Så herlig med ferie, Impala! Bare 4 arbeidsdager til helg for min del :ler:

Helg/ferie. Samma det vel :ler:

Endret av Impala
Gjest Joker'n
Skrevet

Her står ferie høyere i kurs enn helg hvertfall :ler:

Skrevet

Ønsker meg ferie, men jeg har ferie når du er ferdig, så litt rettferdig er det vel. :ler:

Skrevet

Er glad jeg slipper en hel sommer med foreldre og ikke minst svigerforeldre... :fnise:

Skrevet
Her står ferie høyere i kurs enn helg hvertfall :ler:

Kan være enig idet ja :Nikke:

Ønsker meg ferie, men jeg har ferie når du er ferdig, så litt rettferdig er det vel. :ler:

Er jo ikke noe synd på deg da.

Er glad jeg slipper en hel sommer med foreldre og ikke minst svigerforeldre... :fnise:

Foreldrene mine er ikke noe problem :)

Svigers derimot blir nok en utfordring (mest svigermor, selvfølgelig). Men jeg får bare bestemme meg på forhånd at det er snakk om 2 uker, og prøve så godt jeg kan å holde maska.

Skrevet

Trøtt idag :Gjesp:

Snuppa fant ut at hun skulle holde oss våkne fra 03-04, da orka jeg ikke mer og fant frem puppen. Og da sov jo selvfølgelig ikke jeg noe godt etter det :forvirret:

I kveld skal jeg ut og spise middag med en venninne. Det er jo evigheter siden sist. Skal kjøre bil da, men det for å slippe å bruke masse penger på taxi. Er liksom ikke så viktig å ta ett glass vin eller en øl på en tirsdag.

Skrevet

Venninne-middag er alltid koslig :jepp: Regner med at du er fornøyd med at snuppa endelig har skjønt poenget med annen mat enn pupp så du faktisk kan dra ut litt på egen hånd av og til...

Skrevet

Kos deg sammen med venninnene i kveld. :klem:

Skrevet
Venninne-middag er alltid koslig :jepp: Regner med at du er fornøyd med at snuppa endelig har skjønt poenget med annen mat enn pupp så du faktisk kan dra ut litt på egen hånd av og til...

Veldig kjekt at hun spiser annen mat ja :Nikke:

Men middagen ble ikke føt kl 19 fordi hun skal få nattapupp først da :sjenert:

Kos deg sammen med venninnene i kveld. :klem:

Det skal jeg gjøre :)

Skrevet

Da skal jeg reise. Må innom ett annet kontor på veien, også skal jeg møte mannen og snuppa til litt shopping etterpå :)

Skrevet

Det hadde nok gått bedre med mine foreldre enn mannens her også. For både mannen og meg, men uansett, 2 uker er leeeenge.. :fnise:

Skrevet

To uker er veldig lenge :Nikke: Jeg skal på hyttetur med mamma i en uke, synes egentlig det høres litt lenge ut...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...