Gjest Joker'n Skrevet 2. juli 2008 #6741 Skrevet 2. juli 2008 Du kan vel ta litt ekstra sånn at vi andre også får vafler? Ærlig talt, Impala, så egoistisk kan du da ikke være..
Impala Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #6742 Skrevet 2. juli 2008 Hvis du kommer hit så skal jeg lage vafler til deg jeg
Impala Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #6744 Skrevet 2. juli 2008 *setter i vaffeljernet, røra står jo klar*
Impala Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #6746 Skrevet 2. juli 2008 Får vente litt med å sette i vaffeljernet da
Impala Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #6750 Skrevet 2. juli 2008 Skal på stranda og tar med vannmelon Det er godt i varmen det
Skravla Skrevet 2. juli 2008 #6751 Skrevet 2. juli 2008 Skal på stranda og tar med vannmelon Kos deg.
kamela Skrevet 2. juli 2008 #6753 Skrevet 2. juli 2008 Så flott at dere har fått barnehageplass :juhu:, selv om dere må vente til oktober! Noe nytt om ny jobb? *oppdatert*
Impala Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #6755 Skrevet 3. juli 2008 Så flott at dere har fått barnehageplass :juhu:, selv om dere må vente til oktober! Noe nytt om ny jobb? *oppdatert* Nei, ikke noe nytt om jobb.
Gjest Joker'n Skrevet 3. juli 2008 #6756 Skrevet 3. juli 2008 Får vente litt med å sette i vaffeljernet da Jeg rakk ikke dine vafler i går, men det ble vafler hjemme :-D Med nyrørt jordbærsyltetøy
Impala Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #6757 Skrevet 3. juli 2008 I går var jeg utrolig sliten etter å hatt svigers + deres bekjente på midddag for andre dag. Hadde spekemat, så det var ikke så mye styr, men sliten blir man likevel. Så ser frem til at det bare er mannen og snuppa som er hjemme når jeg kommer hjem idag ja Fant meg sandaler i går da :juhu: Ett par kjempegode Eccosandaler. Det var 20% rabatt på de, så da kosta de "bare" neste 700 kr Jeg kjøper egentlig aldri så dyre sko, men nå har jeg en god stund savnet sko som jeg kan gå litt i på sommeren, så da ble det disse. Kjøpte også en knallgul capribukse på H&M. Denne modellen, og ett svart skjørt med hvitt og rødt mønster på Lindex.
Daria Skrevet 3. juli 2008 #6758 Skrevet 3. juli 2008 Jeg er strålende fornøyd med mine ecco-sandaler. De koster litt mer, men er gode å gå i og varer lenger enn de billigere variantene.
Skravla Skrevet 3. juli 2008 #6759 Skrevet 3. juli 2008 De sandalene så kjempefine ut........ tror jeg må på sandal-jakt jeg også.
Gjest Joker'n Skrevet 3. juli 2008 #6760 Skrevet 3. juli 2008 I går var jeg utrolig sliten etter å hatt svigers + deres bekjente på midddag for andre dag. Hadde spekemat, så det var ikke så mye styr, men sliten blir man likevel. Så ser frem til at det bare er mannen og snuppa som er hjemme når jeg kommer hjem idag ja Fant meg sandaler i går da :juhu: Ett par kjempegode Eccosandaler. Det var 20% rabatt på de, så da kosta de "bare" neste 700 kr Jeg kjøper egentlig aldri så dyre sko, men nå har jeg en god stund savnet sko som jeg kan gå litt i på sommeren, så da ble det disse. Kjøpte også en knallgul capribukse på H&M. Denne modellen, og ett svart skjørt med hvitt og rødt mønster på Lindex. Fine sandaler og bukse De sandalene så veldig gode ut!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå