Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Mannen og snuppa er ute og går tur, men snuppa i den nye bæremeisen :-D

Jeg driver med diverse småtterier her hjemme (stryking, rydding, klesvaks osv.).

Jeg orka ikke være med på tur for jeg er tett i nesa. Vet ikke helt om det er forkjølelse eller allergi da, men tror det er det siste. Får ikke mer allergimedisin av legen før han har fått svar på allergiprøven (måtte ta ny, for det er jo ørten år siden jeg tok sist). Må nok innom apoteket og kjøpe reseptfritt i morgen hvis det er like ille da.

Endret av Impala
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fremdeles tett i nesa. Det er nok forkjølelsen som gjør det, for nå hoster jeg også, og har fått litt vondt i nakke/skuldre. Det var ei på jobb som hadde hatt det på samme måten. Så da kunne jeg se frem til å ha det sånn i 14 dager :sukk:

Ja, ja. Bedre nå enn i ferien da, men..

Idag kommer svigers en tur. Noen de kjenner kommer til Oslo noen dager, så da skal de treffe dem, og oss selvfølgelig. Vet ikke helt hvor lenge de blir da, men tipper de reiser før helga. De bor heldigvis i campingbilen, så ikke noe ekstra styr med senger og sånn.

Skrevet

Jammen er det stille her inne før tida :overrasket:

Svigers er annkommet, og blit til torsdag. Idag skal de treffe sine bekjente, og i morgen har vi invitert dem hjem til oss. Blir helt sikkert kjempekoselig :)

Formen min er litt bedre, men er fremdeles stiv/ og støl i nakke/skuldre og har nesten ikke smak eller lukt. Snuppa er også bedre, og i natt sov hun faktisk til 05:30, var kun våken bittelitt i 21:30-tia :-D

Skrevet

Nå skal jeg på shopping for å se om jeg kan finne noen gode sandaler :goodbye:

Skrevet

Kos deg på shopping. :klem:

Skrevet
Jammen er det stille her inne før tida :overrasket:

Svigers er annkommet, og blit til torsdag. Idag skal de treffe sine bekjente, og i morgen har vi invitert dem hjem til oss. Blir helt sikkert kjempekoselig :)

Formen min er litt bedre, men er fremdeles stiv/ og støl i nakke/skuldre og har nesten ikke smak eller lukt. Snuppa er også bedre, og i natt sov hun faktisk til 05:30, var kun våken bittelitt i 21:30-tia :-D

Heldigvis har det vært stille her :fnise: Har noen dagers oppdatering foran meg nemlig... :fnise:

Håper du finner noen fine sandaler :)

Skrevet

Ble det fine sandaler på deg?

Skrevet
Kos deg på shopping. :klem:

Takk :)

Heldigvis har det vært stille her :fnise: Har noen dagers oppdatering foran meg nemlig... :fnise:

Håper du finner noen fine sandaler :)

Tar vel ikke lange tida å oppdatere seg nå vel.

Fant ikke sandaler :sur:

Ble det fine sandaler på deg?

Nei :sur:

Skrevet

Fant ingen fine sandaler i går. Fant flere gode, men de var ikke noe fine :sur:

Får ta en liten tur på ett annet kjøpesenter idag, og se om jeg kan finne noe der. Jeg imponerte meg selv ved å ikke kjøpe noe annet heller :overrasket: Fant jo optil flere klesplagg og sko jeg kunne ha kjøpt, men jeg motstod fristelsen. Men det spørs om jeg ikke må tilbake en dag, for det var en kjole jeg egentlig nok kunne tenkt meg :sjenert:

Skrevet

Æsj. Det var vafler i lunsjen :sur:

Nå har det sklidd helt ut med manglende trening, og alt for mye god mat og godteri :sukk:

Må skjerpe meg når ferien er over ja.

Skrevet
:fnise: Stakkars deg som fikk vafler til lunsj. :troest:
Skrevet
Vafler som er så godt.. :sikle:

Det er kjempegodt ja :Nikke:

:fnise: Stakkars deg som fikk vafler til lunsj. :troest:

:tunge1:

Skrevet

Vi er vel egentlig ganske heldige, for vi har en mann (faktisk) på jobben her som liker å lage vafler og sånn til oss :-D

Skrevet
Du kan godt sende han hit en liten tur?

Spørs om han har tid til det da.

Gjest Joker'n
Skrevet
Spørs om han har tid til det da.

Jada. Det er jeg sikker på at han har.

Skrevet
Send ham på turne!

Lurt!

Jada. Det er jeg sikker på at han har.

Ja, men vi har det da fryktelig travelt her må skjønne :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...