Impala Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #6721 Skrevet 29. juni 2008 (endret) Mannen og snuppa er ute og går tur, men snuppa i den nye bæremeisen :-D Jeg driver med diverse småtterier her hjemme (stryking, rydding, klesvaks osv.). Jeg orka ikke være med på tur for jeg er tett i nesa. Vet ikke helt om det er forkjølelse eller allergi da, men tror det er det siste. Får ikke mer allergimedisin av legen før han har fått svar på allergiprøven (måtte ta ny, for det er jo ørten år siden jeg tok sist). Må nok innom apoteket og kjøpe reseptfritt i morgen hvis det er like ille da. Endret 29. juni 2008 av Impala
Impala Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #6722 Skrevet 30. juni 2008 Fremdeles tett i nesa. Det er nok forkjølelsen som gjør det, for nå hoster jeg også, og har fått litt vondt i nakke/skuldre. Det var ei på jobb som hadde hatt det på samme måten. Så da kunne jeg se frem til å ha det sånn i 14 dager Ja, ja. Bedre nå enn i ferien da, men.. Idag kommer svigers en tur. Noen de kjenner kommer til Oslo noen dager, så da skal de treffe dem, og oss selvfølgelig. Vet ikke helt hvor lenge de blir da, men tipper de reiser før helga. De bor heldigvis i campingbilen, så ikke noe ekstra styr med senger og sånn.
Impala Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #6723 Skrevet 1. juli 2008 Jammen er det stille her inne før tida Svigers er annkommet, og blit til torsdag. Idag skal de treffe sine bekjente, og i morgen har vi invitert dem hjem til oss. Blir helt sikkert kjempekoselig Formen min er litt bedre, men er fremdeles stiv/ og støl i nakke/skuldre og har nesten ikke smak eller lukt. Snuppa er også bedre, og i natt sov hun faktisk til 05:30, var kun våken bittelitt i 21:30-tia :-D
Impala Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #6724 Skrevet 1. juli 2008 Nå skal jeg på shopping for å se om jeg kan finne noen gode sandaler
Annie Skrevet 1. juli 2008 #6726 Skrevet 1. juli 2008 Jammen er det stille her inne før tida Svigers er annkommet, og blit til torsdag. Idag skal de treffe sine bekjente, og i morgen har vi invitert dem hjem til oss. Blir helt sikkert kjempekoselig Formen min er litt bedre, men er fremdeles stiv/ og støl i nakke/skuldre og har nesten ikke smak eller lukt. Snuppa er også bedre, og i natt sov hun faktisk til 05:30, var kun våken bittelitt i 21:30-tia :-D Heldigvis har det vært stille her Har noen dagers oppdatering foran meg nemlig... Håper du finner noen fine sandaler
Impala Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #6728 Skrevet 2. juli 2008 Kos deg på shopping. Takk Heldigvis har det vært stille her Har noen dagers oppdatering foran meg nemlig... Håper du finner noen fine sandaler Tar vel ikke lange tida å oppdatere seg nå vel. Fant ikke sandaler Ble det fine sandaler på deg? Nei
Impala Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #6729 Skrevet 2. juli 2008 Fant ingen fine sandaler i går. Fant flere gode, men de var ikke noe fine Får ta en liten tur på ett annet kjøpesenter idag, og se om jeg kan finne noe der. Jeg imponerte meg selv ved å ikke kjøpe noe annet heller Fant jo optil flere klesplagg og sko jeg kunne ha kjøpt, men jeg motstod fristelsen. Men det spørs om jeg ikke må tilbake en dag, for det var en kjole jeg egentlig nok kunne tenkt meg
Impala Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #6730 Skrevet 2. juli 2008 Æsj. Det var vafler i lunsjen Nå har det sklidd helt ut med manglende trening, og alt for mye god mat og godteri Må skjerpe meg når ferien er over ja.
Impala Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #6733 Skrevet 2. juli 2008 Vafler som er så godt.. Det er kjempegodt ja Stakkars deg som fikk vafler til lunsj.
Impala Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #6734 Skrevet 2. juli 2008 Vi er vel egentlig ganske heldige, for vi har en mann (faktisk) på jobben her som liker å lage vafler og sånn til oss :-D
Gjest Joker'n Skrevet 2. juli 2008 #6735 Skrevet 2. juli 2008 Du kan godt sende han hit en liten tur?
Impala Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #6736 Skrevet 2. juli 2008 Du kan godt sende han hit en liten tur? Spørs om han har tid til det da.
Gjest Joker'n Skrevet 2. juli 2008 #6738 Skrevet 2. juli 2008 Spørs om han har tid til det da. Jada. Det er jeg sikker på at han har.
Impala Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #6740 Skrevet 2. juli 2008 Send ham på turne! Lurt! Jada. Det er jeg sikker på at han har. Ja, men vi har det da fryktelig travelt her må skjønne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå