Impala Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #6701 Skrevet 25. juni 2008 :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: Du trenger kanskje også endel kaffe? Har blitt litt idag ja God morgen! God dag. Håper du koser deg i den store byen
Impala Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #6702 Skrevet 25. juni 2008 Da kan jeg heldigvis snart reise hjem. Blir kanskje tid til en halvtime på sofaen før jeg skal til frisøren 14:45. Det gleder jeg meg til, for nå trenger jeg virkelig en klipp.
Impala Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #6703 Skrevet 27. juni 2008 Så rolig det har vært her inne da :klø: Vi har fått barnehageplass :juhu: MEN, ikke før i oktober, så da har vi 2 måneder vi må få til en løsnning for Vi håper vi skal løse det med foreldrene våre, og nabokjerringa. Evt. får jeg ha henne med litt på jobben. Glemte å si at jeg også var hos legen på tirsdag, og fikk bekreftet at arret etter keisersnittet ikke er noe pent. Jeg syns det er dritstygt, og vil kvie meg for å dusje i fellesdusjer tror jeg. Kan få arroppretting da, men da må det nok åpnes, og hva er da garantioen for at det blir bra. Må tenke litt på det før jeg evt. bestemmer meg for det. Uansett så er det fradag idag :juhu:
Daria Skrevet 27. juni 2008 #6704 Skrevet 27. juni 2008 :juhu: for fredag og barnehageplass! Synes arroppretting høres skummelt ut... Men hvis det plager deg nå og det kan med stor sikkerhet(?) bli bedre, er det kanskje verdt det?
Impala Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #6705 Skrevet 27. juni 2008 :juhu: for fredag og barnehageplass! Synes arroppretting høres skummelt ut... Men hvis det plager deg nå og det kan med stor sikkerhet(?) bli bedre, er det kanskje verdt det? Skal uansett se an arret en stund til, og prate mer med legen for å få vite hva som må gjøres, før jeg bestemmer meg for om jeg vil korrigere det.
Skravla Skrevet 27. juni 2008 #6708 Skrevet 27. juni 2008 :juhu: for barnehageplass. Her blir det også frokost snart. Dette tror jeg blir dagen for å sløve hjemme, før Inlove skal på Mongress i kveld.
Impala Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #6709 Skrevet 27. juni 2008 ...eller frokost... Ja, du har jo ferie :juhu: for barnehageplass. Her blir det også frokost snart. Dette tror jeg blir dagen for å sløve hjemme, før Inlove skal på Mongress i kveld. Greit å sløve litt også
Daria Skrevet 27. juni 2008 #6710 Skrevet 27. juni 2008 Ferie er bra *overveier å kle på meg snart...*
Impala Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #6711 Skrevet 27. juni 2008 Ferie er bra *overveier å kle på meg snart...* Er du naken
Daria Skrevet 27. juni 2008 #6712 Skrevet 27. juni 2008 Hva er det du tror om meg... *tusler rundt i nattkjole*
Skravla Skrevet 27. juni 2008 #6713 Skrevet 27. juni 2008 Vi har nettopp spist frokost. Sitter her i pysj enda......
Impala Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #6715 Skrevet 27. juni 2008 Hva er det du tror om meg... *tusler rundt i nattkjole* Nei si det du Regna jo med at du hadde på nattøy da. Vi har nettopp spist frokost. Sitter her i pysj enda...... Det er deilig det. Hurra for barnehageplass! :-D Ja, vi er kjempeglade, selv om vi skulle hatt den 2 måneder tidligere da...
Impala Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #6716 Skrevet 27. juni 2008 (endret) Jeg og snuppa har blitt forkjøla Jeg har vondt i halsen, og kjenner at nesa er på vei til å begynne å renne. Snuppa har litt feber, og nesa renner som bare det. Stakkar. Får så vondt av henne. Hun fikk en stikkpille isted, for hun var veldig sutrete, så nå er hun i bedre humør. Pappa'n prøver å gi henne litt grøt , men matlysten hennes er ikke så veldig stor, og det skjønner jeg godt. Blir kanskje en slitsom natt for både liten og stor. Endret 27. juni 2008 av Impala
Multi Skrevet 27. juni 2008 #6717 Skrevet 27. juni 2008 Håper dere får sovet godt i natt og at dere snart blir bedre.
Impala Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #6719 Skrevet 28. juni 2008 Håper dere får sovet godt i natt og at dere snart blir bedre. Har vel ikke sovet så aller værst. Hvordan er formen i dag? Bedre
Impala Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #6720 Skrevet 28. juni 2008 Snuppa var våken ett par ganger i natt, men etter litt pupp så sovna hun igjen. Har spist mer idag også, enn hun gjorde i går. Hun har heller ikke feber, men er litt snufsete. Hos meg har halsvondet nesten gitt seg, og jeg er bare litt snufsete. Så egentlig har vi ingenting å klage over
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå