Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet
Forresten så er jeg enig i at det er helt håpløst å ikke få ordentlig svar på det med barnehageplass!!!

Godt!

Det går jo ikke an å planlegge noen ting. For hvis vi ikke får plass, så må vi jo ordne noe annet, men det er jo ikke noe vits i det enda siden vi "kanskje" får plass :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virker som de som styrer med sånt aldri har hatt en hverdagskabal som skal gå opp.

Skrevet

Er helt håpløst når kommunen ikke kan gi et skikkelig svar...

Skrevet
Det virker som de som styrer med sånt aldri har hatt en hverdagskabal som skal gå opp.

De er single og barnløse som meg. :ler:

Skrevet
:klaske:

Helr enig :sukk:

Det er jo jobben deres, så de kan jo ikke tenke på sånt.

Er helt håpløst når kommunen ikke kan gi et skikkelig svar...

:Nikke:

De er single og barnløse som meg. :ler:

:tunge1:

Skrevet

Har oppdatert meg i bloggene, men har en stor jobb i dagbøkene skjønner jeg :sukk:

Skrevet

:klø: Mener at dere har rett på å vite hvor dere står i ventelistekøen???

Skrevet

Rare greier. Jeg håper dere får et skikkelig svar snart. :klem:

Skrevet

Føler virkelig med dere. Så håpløst å ikke få vite om dere får plass eller ikke. Hva gjør man da liksom?? :klaske:

Ønsker deg en super dag! :klem:

Skrevet
:klø: Mener at dere har rett på å vite hvor dere står i ventelistekøen???

Mulig det, men si det ville hun ihvertfall ikke. Men hun kan jo tolkes dit hen at vi står veldig langt oppe på lista iallefall.

Rare greier. Jeg håper dere får et skikkelig svar snart. :klem:

Det håper jeg også :forvirret:

Sender litt :sol:

Takk. :sol: skinner som bare det her nå :-D

Føler virkelig med dere. Så håpløst å ikke få vite om dere får plass eller ikke. Hva gjør man da liksom?? :klaske:

Ønsker deg en super dag! :klem:

Det er det som er så håpløst å ikke vite.

Skrevet

Vi er helt nettløse på jobb, og har vært det siden lunsj i går, og det er ganske fortvilende for alt vi jobber med ligger jo på serveren. Og siden modemet tok kvelden i tordenværet i går, så kommer vi ikke inn på noen ting. Vi er vist ikke prioritert i forhold til retting av feilen heller, for det er vist mange i samme situasjon. Håpløst!

Ga snuppa middag og fruktmos, og på slutten så kom bare alt opp igjen. Stakkar :troest:

Vet ikke hva det var, for hun virker ikke pjusk eller noe. Hun har noen røde nupper i ansiktet på henda og på beina, de ser nesten ut som kviser. Men klarer ikke å finne ut hva det er for noe. Hun har nå ikke feber eller andre tegn på at hun ikke er frisk, så det er sikkert ikke noe.

Skrevet

Endelig på nett på jobben :lur:

Skal faktisk straks reise hjem jeg :overrasket:

Det er fordelen med 2 timer ammefri, og å komme tidlig på jobb :)

Skrevet
Må være deilig med korte dager :)

Kunne egentlig godt gjort det til en vane jeg ja :sjenert:

Skrevet

Du får ihvertfall nyte det mens du kan. :jepp:

Skrevet
Du får ihvertfall nyte det mens du kan. :jepp:

Det skal jeg absolutt gjøre :jepp:

Skrevet

Snuppa er i seng, og mannen er hos tannlegen for å få satt inn krone. Er første timen idag, også skal han tilbake i neste uke og fullføre det.

Jeg og snuppa skulle egentlig vært en tur i bursdagsselskap, men vi har bare en bil denne uka pga at mannen driver og bytter noe på sin bil. Ha har demontert så mye på den at han ikke kan kjøre med den når det regner, og det gjør det jo for tida :tristbla:

Men, ikke noe å gjøre med det.

Skrevet

Er sånt som skjer det. Leit, men sikkert til å leve med. Det er vel viktigere med ny krone på tanna enn et bursdagselskap... :kose:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...