Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hun synes vel at hun er stor nok til å bestemme leggetidene selv... :ler:

Blir nok noen år til hun får bestemme det selv ja :ler:

Skal prøve å legge Prinsessa her om en drøy time. Heldigvis raser hun ikke rundt så mye.. :fnise:

Nei, hun er vel ferdig med den perioden :fnise:

Prinsen min er oppe ennå.. :fnise:

:overrasket:

:ler:

Og Snuppa som er på overnatting sover nok ikke på mange timer.

Det kan jeg tenke med ja :ler:

Så gøy med småskumle ting i høst. :klemmer: Jeg er sikker på at du takler det kjempebra.

Ja det går helt sikkert bra.

Jeg er også sikker på at du takler det fint. :klemmer:

Takk for det :klemmer:

:kose:

:kose:

:kaffe:

Takk :)

:klemmer:

:klemmer:

:vinke: håper du får en fin helg! :klem:

Takk det samme :klem:

Skrevet

Bare kjapt innom for å si at jeg lever og har det bare bra :-D

Har ikke rukket innom her hjemmefra idet siste, for når jeg har kommet hjem har mannen ting han skal ha gjort ute, og da må jo jeg se etter snuppa. Og siden hun både sover mindre, og er myyye mer mobil, så blir det bare ikke tid til å sette seg ned foran pc'n.

Var jo på kurs også onsdag og torsdag, så da kom jeg ikke innom fra jobben heller. Og fredag hadde jeg jo ikke tid for jeg hadde fått ny mobil :fnise:

Kjøpte denne jeg, og jeg er mye mer fornøyd enn jeg var med den forrige :-D

Jeg får ikke synkronisert den mot mail og kalender på jobben da, men det overlever jeg. Endelig telefon med bra kamera også :)

Ellers så har snuppa begynt å komme seg opp i krabbestilling, og forrige dagen stod hun og gynga, så det blir spennende å se hvor lang tid det tar før hun krabber. Hun har også lært seg hvordan man åpner skuffer, så her gjelder det å passe på.

Håper på mer KG tid til uka :)

Skrevet

Mannen og snuppa sitter og ser barnetv :fnise:

Skrevet

De er så herlige når de begynner å interessere seg for barne-TV. Det første Prinsessa ville se var Teletubbies. :fnise:

Blir spennende å se når hun krabber. Da går det plutselig veldig fort frem i forhold til nå :opplyser: Og skuffer og skap er det nok en stund til du får ha i fred :fnise:

Skrevet
De er så herlige når de begynner å interessere seg for barne-TV. Det første Prinsessa ville se var Teletubbies. :fnise:

Blir spennende å se når hun krabber. Da går det plutselig veldig fort frem i forhold til nå :opplyser: Og skuffer og skap er det nok en stund til du får ha i fred :fnise:

Må nok få kjøpt sånne dingser slik at hun ikke klemmer seg i dør og skuffer iallefall.

Skrevet

Kanskje jeg skal gå ut og ta inn rabarbra? :idesmil:

*har sjokolademousse med sjokoladebiter i kjøleskapet*

Skrevet

Den telefonen har jeg også! Og den er helt super! :hoppe:

Det finnes ikke en negativ ting med den. Og bilder og film blir kjempebra! :danser:

Skrevet

:sikle: Nå ble jeg skikkelig fysen på noe godt.... :sjenert:

Skrevet

Rabarbragrøten ble kjempegod :)

Den telefonen har jeg også! Og den er helt super! :hoppe:

Det finnes ikke en negativ ting med den. Og bilder og film blir kjempebra! :danser:

Så bra :hoppe:

:vinke:

Heisann :vinke:

:sikle: Nå ble jeg skikkelig fysen på noe godt.... :sjenert:

Og jeg spiste resten av rabarbragrøten til dessert, og har i tillegg dyttet i meg en halv Yade sjokolade :forvirret:

Skrevet

Mannen ringte kommunen angående barnehage idag. Og det hun kunne fortelle var at hvis det ble ledige plasser, så fikk vi plass. Men hvilken plass vi hadde på ventelista, nei det ville hun ikke si. Og vi var garantert plass i en midlertidig barnehage som skal starte opp ca 01. okotber, hvis de får folk til å jobbe der.

Herregud jeg tror jeg blir gal. Går det virkelig ikke an å få ett ordentlig svar!!

Er jo helt umulig å vite hva vi skal eller kan gjøre jo. Får bare krysse fingrene og håpe at noen flytter, og at de får folk til å jobbe i den midlertidige barnehagen.

Ellers så har jeg søkt ny jobb idag :)

Det er samme firma, og stort sett samme jobb som jeg har idag, men en annen lokalisering som passer meg bedre. Har ikke helt bestemt meg for om jeg vil bytte sted, så blir spennende å se om jeg blir kalt inn til intervju. Sjefen der sa iallefall at jeg var interessant for de, så vi får se :)

Kanskje jeg kan få enda mer lønn også :lur:

Skrevet

Bedre lokalisering og mer lønn høres ut som en god kombinasjon :jepp: *krysser fingrene*

Skrevet
Bedre lokalisering og mer lønn høres ut som en god kombinasjon :jepp: *krysser fingrene*

*krysser fingre*

*ønsker meg også* :sjenert:

Skrevet

Det hadde vel strengt tatt ikke vært meg imot heller nei...

Skrevet

Lykke til med søknaden! :-D

Skrevet
Mer lønn er ikke å forakte nei ;)

Man får aldri nok :jepp:

:Nikke:

*krysser fingre*

*ønsker meg også* :sjenert:

Blir nok din tur også :klem:

Lykke til med søknaden! :-D

Takk :-D

Skrevet

Forresten så er jeg enig i at det er helt håpløst å ikke få ordentlig svar på det med barnehageplass!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...