Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
ha en fin dag med soling! :)

Takk :)

:klem:

:klem:

Er du brun eller rosa? :fnise:

Kos deg i kveld :klem:

Ingen av delene :fnise:

:klemmer:

Skrevet

Ble ikke så mye soling i går nei. Når jeg først fikk lagt meg til, så var det så varmt, så jeg orka ikke å ligge noe lenge. Men det gjør da ikke så mye.

I går kveld satt vi faktisk ute til 21:30 før det kom mygg! Det er første kvelden på lenge. Kanskje det var fordi naboen ikke var hjemme :fnise:

Idag er jeg hjemme alene med snuppa. Mannen er på Rudskogen for å se på motorsykkelløp. Nå skal hun snart ha middag, og da håper jeg hun har lyst til å sove litt etterpå, for det har iallefall jeg.

Nesa er tett og renner også, så gresspollenet er iallefall igang. Har ingen medisin i år for de siste årene, og særlig i fjor, så var jeg nesten ikke plaget. Kommer til å se det an i år også.

Skrevet
Hvilket bilsete ble det?

Besafe Izi Combi.

Skrevet

Liker myggen naboen best? :fnise:

Skrevet
Liker myggen naboen best? :fnise:

Ja, det virker sånn :fnise:

Skrevet

Bare innom en liten tur, har jo ikke tid til å innom fra jobben for tida :fnise:

Alt står bare bra til. Er egentlig glad for at temperaturen har gått litt ned, for da sover snuppa litt bedre. Men hun våkna to ganger i natt også, og måtte få pupp for å få roet henne sånn at jeg fik sove. Håper det går seg til igjen...

Skrevet

Har dere hørt noe mer om barnehageplass?

Skrevet
Har dere hørt noe mer om barnehageplass?

Nei vi har ikke det :forvirret:

Det var jo ny klagebehandling forrige uke, men har ikke hørt ett pip. Sist gang fikk jo jo brev med en gang...

*innom*

Koselig det :)

Skrevet

Skal logge av nå, og legge meg. Er kjempetrøtt.

Rakk bare oppdatering i noen få blogger nå, så jeg ligger litt etter igjen kan man si :sukk:

Skrevet

Så godt at du trives med å være tilbake i jobb :klem:

Mannen har sikkert godt av å være hjemme og kose seg litt med lille snupp ;)

Skrevet
Sov godt. :klem:

Gjorde det ja :)

Så godt at du trives med å være tilbake i jobb :klem:

Mannen har sikkert godt av å være hjemme og kose seg litt med lille snupp ;)

Tror mannen koser seg med å være hjemme med snuppa jeg.

Innom og ønsker deg en fin dag :)

Takk det samme :)

Skrevet

Hun sov til 04:30 i dag, så da har det nok vært varmen som har gjort at hun har våknet mye på natta :juhu:

Hun spiste en stor porjson grøt til kvelds i går, også fikk hun pupp rett før leggetid. Og akkurat når vi hadde kommet opp på loftet så kastet hun opp (eller gulpa da). Så da var det ned og bytte pysj, og pusse tanna på nytt. La henne i senga, og hun sovna rimelig umiddelbart :)

Også måtte jeg vaske teppegulvet der oppe :forvirret:

Blåser veldig ute idag, så tror ikke det blir noen fin dag. Har funnet frem dongeribukse igjen, for i går var det nesten litt kaldt på kontoret.

Også har jeg akkurat sagt ja til å holde ett innlegg på en konferanse. Kommer sikkert til å angre meg på det :sjenert:

Skrevet

Det kommer sikkert til å gå bra! :klemmer:

Så bra at snuppa sover bedre igjen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...