Impala Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #6542 Skrevet 3. juni 2008 Er KG sinnsykt tregt idag også, eller er det den pc'n jeg sitter på??
iss Skrevet 3. juni 2008 #6543 Skrevet 3. juni 2008 Vet ikke, for har ikke vært her før nå... Tror dere rett og slett må stenge butikken på nattan ja. Kombinert med ett litt kjøligere soverom + pappaen som tilbyr vann på natten, tror jeg det vil gå med litt tid. Men kan ofte ta litt tid tror jeg...
Impala Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #6545 Skrevet 3. juni 2008 Vet ikke, for har ikke vært her før nå... Tror dere rett og slett må stenge butikken på nattan ja. Kombinert med ett litt kjøligere soverom + pappaen som tilbyr vann på natten, tror jeg det vil gå med litt tid. Men kan ofte ta litt tid tror jeg... Hun klarte seg jo frem til ca kl 05 før det ble varmt, så vi får nok bare ta en my runde med avvenning. Grunnen til at hun har fått pupp nå er at jeg har villet sove så mye som mulig. Håper dere får sove bedre i natt. Det håper jeg også.
Impala Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #6546 Skrevet 3. juni 2008 Da skal jeg reise hjem, og enda får jeg en halvtime fleksitid Kjekt med betalt fravær
iss Skrevet 3. juni 2008 #6547 Skrevet 3. juni 2008 Jeg vet alt om å ville sove mest mulig.. Er en grunn til at Skjønningen havner i vår seng i løpet av hver natt
Impala Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #6548 Skrevet 3. juni 2008 Jeg vet alt om å ville sove mest mulig.. Er en grunn til at Skjønningen havner i vår seng i løpet av hver natt Snuppa har aldri vist interesse for å ligge i vår seng (les: alt for urolig og vill ), så det er ingen vits. Får håpe det går seg til nå etterhvert.
Impala Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #6549 Skrevet 3. juni 2008 I morgen er jeg på kurs hele dagen, så da har jeg ingen mulighet til å komme innom. Får se hva jeg evt. rekker i morgen kveld
Impala Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #6554 Skrevet 6. juni 2008 Lite netttid på meg for tida, eller jeg er jo på nett da, men har ikke tid til så mye utenomjobbenting. Jobber jo 2 timer mindre hver dag også, pga ammefri, så da må jeg prøve å være effektiv når jeg er på jobb. Og på kveldene så gidder jeg rett og slett ikke sitte inne foran pc'n (har ikke sånn skjerm som liker sollys), for det er alt for varmt. Det er fryktelig varmt på soverommene våre når vi legger oss også for tida, rundt 28 grader. Puh. Så snuppa sover veeeldig urolig. I natt våkna hun litt før kl 24. Fikk pupp og sovna såvidt før hun våkna igjen. Klarte å roe henne ved å bysse henne, men med en gang hun ble lagt i senga så var det på'an igjen. Så mannen tok henne med seg ned i kjelleren i 01-tia. Der hadde han brukt 1 time på å få henne til å sovne, også hadde hun vist våkna igjen kl 04 Hun våkna når jeg var ferdig på badet litt før kl 06, og da fikk hun pupp igjen, og ville selvfølgelig ikke sove mer. Så mannen var rimelig trøtt og oppgitt når jeg dro på jobb. Håper hun sover godt på dagen idag da, for hun var rimelig trøtt i trynet Trives godt med å være tilbake på jobb da :-D Koser meg med å oppdatere meg på hva som har skjedd siden jeg gikk ut i permisjon, og jeg tar den tiden det trenger. Frem til ferien er vi jo en person ekstra uansett, så det er ingen krise.
Impala Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #6556 Skrevet 7. juni 2008 Varme soverom er blæh! Pyton er det.
Impala Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #6557 Skrevet 7. juni 2008 I natt sov snuppa litt bedre. Vi kjøpte reiseseng i går, og plasserte henne på soverommet i 1. etasje, for der er det ikke like varmt. Og da sov hun først til kl 02, og så til kl 06. Men da var det morgen også selvfølgelig. Og så stup trøtt en times tid senere da. Og når vi spiste grøt gned hun seg i begge øynene samtidig. fikk pupp etterpå, og med en gan jeg var på vei til å legge henne, så begynte hun å grine Tok henne opp etter en stund, og gikk tur. Da sovna hun i løpet av 10 minutter. Kan ikke fatte og begripe hvorfor det ikke går an å legge seg til å sove når man er så utrolig trøtt. Kjøpte nytt bilsete i går også. Var tilbud som var samme pris som de reklamerer med i Sverige, så da slo vi like godt til nå. Fikk det bare i sort da, men det gjør jo ingen ting. Idag har vi ingen store planer i varmen. Har tenkt å prøve å få solt meg litt før det blir alt for varmt da. må jo få litt farge på kroppen også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå