Impala Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #6521 Skrevet 1. juni 2008 Er ganske lei av å ha hovedansvaret jeg også, selv om vi er hjemme begge to. Tror at KI hadde hatt godt av å ha hovedansvaret over lengre tid her og... Selv om han er hjemme og ser så tror jeg det hadde vært annerledes om han hadde følt det på kroppen selv.... Tror nok han hadde fått seg en tankevekker da ja. Lykke til med jobb-retur -det må jo bli litt av en overgang? Tror nok det blir litt overgang ja. Håper på at jeg får litt korte dager siden jeg ammer enda. Har da rett på amme fri
Impala Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #6522 Skrevet 1. juni 2008 Sinnsykt varmt på soverommene våre i 2. etasje, sikkert 28 grader. Og det går bare ned en 2-3 grader om natta også. Puh. Nå er snuppa våken. Skjønner henne godt jeg. I går måtte hun få pupp til slutt etter å ha vært oppe sammen med oss i over 1,5 time Hun spiste lite på dagen i går også, men idag har hun spist bra, så hun er nok ikke sulten. Bare varm og trøtt stakkar. Skal krype til køys snart jeg også, men får sikkert ikke sove siden jeg vet jeg skal noe i morgen
Annie Skrevet 1. juni 2008 #6523 Skrevet 1. juni 2008 Er det i morgen du begynner å jobbe? Lykke til i tilfelle
Skravla Skrevet 1. juni 2008 #6524 Skrevet 1. juni 2008 Lykke til med jobbing i morgen. Det kommer til å gå kjempebra.
Brukernavn Skrevet 2. juni 2008 #6527 Skrevet 2. juni 2008 Måtte du krype også? Nei, det ett bilmerke, vistnok. Jeg trodde det bare var noen dyr nedi afrika jeg da *visste godt at impala var en bil* sykkelturen var trim for oss. Snuppa klagde litt, men det var nok pga at det var varmt. Men det gikk bra da Har vindunderbarnet deres allerede begynt å sykle Men jeg synes at hun kan få lov å klage litt, da Håper det går strålende tilbake på jobb i dag!!
Impala Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #6529 Skrevet 2. juni 2008 Er det i morgen du begynner å jobbe? Lykke til i tilfelle Jeg har begynt på jobb ja Lykke til med jobbing i morgen. Det kommer til å gå kjempebra. Takk, det gjorde det Lykke til i morgen! Takk for det Lykke til! Takk for det *visste godt at impala var en bil* Har vindunderbarnet deres allerede begynt å sykle Men jeg synes at hun kan få lov å klage litt, da Håper det går strålende tilbake på jobb i dag!! Klart hun har begynt å sykle. Herregud gjorde ikke snuppa di det når hun var like gammel altså Neida, har sykkelvogn til henne
Impala Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #6530 Skrevet 2. juni 2008 Håper første dagen på jobb har gått bra. Det har den
Impala Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #6531 Skrevet 2. juni 2008 (endret) Herregud så deilig det var å begynne å jobbe igjen :-D Merka på slutten nå at jeg begynte å bli lei ja, og dagen idag har gått fort som bare det. Er jo så heldig at jeg får ammefri, 2 timer hver dag, så det blir korte dager fremover Når jeg kom hjem 13:30 var snuppa kjempeglad for å se meg, og det var skikkelig artig å se hvordan hun lyste opp når hun skjønte hvem jeg var :-D Ga henne middag, også fikk hun pupp og sovna med en gang. Hadde sovet en dupp tidligere idag også. Har gått bare bra med mannen og snuppa idag, så håper det fortsetter sånn Nå har mannen reist for å kjøre motorsykkel, som han gjør hver mandag, så snuppa og jeg er hjemme alene. Jeg driver og varmer lasagne (rester fra lørdag), så det blir middag snart. Og snuppa sover. Er vel helt dopet i varmen oppe på soverommet Skal oppdatere meg litt her inne når hun har lagt seg i kveld. Endret 2. juni 2008 av Impala
Skravla Skrevet 2. juni 2008 #6532 Skrevet 2. juni 2008 Du er heldig som får så mye ammefri. Så bra at dagen har gått greit. Kan sikkert være verre for deg å sitte på jobb enn for de hjemme.
Annie Skrevet 2. juni 2008 #6533 Skrevet 2. juni 2008 Så flott at det var positivt å begynne å jobbe igjen. Det har både du, snuppa og mannen (ikke minst ) godt av.
Impala Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #6534 Skrevet 2. juni 2008 Du er heldig som får så mye ammefri. Så bra at dagen har gått greit. Kan sikkert være verre for deg å sitte på jobb enn for de hjemme. Har så mye å sette meg inn i den korte tida jeg er på jobb, så tror det skal gå bra med meg også Så flott at det var positivt å begynne å jobbe igjen. Det har både du, snuppa og mannen (ikke minst ) godt av. Mannen har kjempegodt av dette!
loffen Skrevet 2. juni 2008 #6536 Skrevet 2. juni 2008 Så bra at det gikk fint å begynne på jobb igjen! For dere alle tre. :-D
Impala Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #6537 Skrevet 2. juni 2008 Så bra at det gikk fint å begynne på jobb igjen! For dere alle tre. :-D
Impala Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #6539 Skrevet 3. juni 2008 Ny dag på jobb, og jeg har kommet meg på plass på kontoret, og driver og oppdaterer meg på hva som har skjedd den tiden jeg har vært borte. Og det er jo ikke så lite Litt trøtt idag også Snuppa var nemlig våken både kl 23 og 03:30! Hun fikk pupp begge gangene, men siste gangen roet hun seg ikke, så det fikk mannen ta seg av. Må få avvent henne fra dette igjen, og det får vi nok bare begynne med til helgen. Litt rart, for hun spiste godt på dagen i går også. Håper det er fordi det er så varmt, at det er derfor hun våkner. Skal vurdere å flytte henne ned på soverommet nede, er ikke så varmt der som oppe i 2. etasjen.
loffen Skrevet 3. juni 2008 #6540 Skrevet 3. juni 2008 Hun var sikkert bare tørst i varmen. Ha en fin dag Impala!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå