Impala Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #6482 Skrevet 29. mai 2008 Men det er ikke før i morgen... Skal skjerpe meg nå
malle Skrevet 29. mai 2008 #6485 Skrevet 29. mai 2008 Jeg har gjort som loffen og vurdert. Og kommet frem til at jeg ikke gidder.... Signerer den. Er hjemme aleine i morra, faktisk bare snuppa og meg her. Tenkte at jeg skulle gjøre reint da. Men vurderte sterkt om jeg skulle gjøre det i stad.
Impala Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #6486 Skrevet 29. mai 2008 Kan du skjerpe deg her? :-D Signerer den. Er hjemme aleine i morra, faktisk bare snuppa og meg her. Tenkte at jeg skulle gjøre reint da. Men vurderte sterkt om jeg skulle gjøre det i stad. Greit når man er hjemme alene da. Er jo ikke det jeg.
Impala Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #6487 Skrevet 29. mai 2008 (endret) Jeg gikk da, men så måtte jeg bare på nett og sjekke noe Endret 29. mai 2008 av Impala
Impala Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #6488 Skrevet 29. mai 2008 Da er jeg ferdig med min del av helgereingjøringa :juhu: Mannen har tatt golvene oppe, men tar de her ned i morgen. Nå skal jeg ut og vaske motorsykkelen min, også satser jeg på en tur eller to i løpet av helgen :-D
Loevinna Skrevet 29. mai 2008 #6489 Skrevet 29. mai 2008 Nå skal jeg ut og vaske motorsykkelen min, også satser jeg på en tur eller to i løpet av helgen :-D Det visste jeg ikke at du hadde. Stilig! :-D
Impala Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #6490 Skrevet 29. mai 2008 Det visste jeg ikke at du hadde. Stilig! :-D Det har jeg ja. Har hatt lappen i 5 år, og sykkel like lenge :-D Ble ikke så mye kjøring i fjor da, av naturlige årsaker. Blir sikkert ikke så masse i år heller, men håper å få kjørt til og fra jobb ihertfall.
Sauen Shaun Skrevet 29. mai 2008 #6491 Skrevet 29. mai 2008 Høres deilig ut å være ferdig med helgerengjøringa. Har ikke vært så flink jeg. Så jeg må nok gjøre det i morgen...
loffen Skrevet 29. mai 2008 #6492 Skrevet 29. mai 2008 Det visste jeg ikke at du hadde. Stilig! :-D Derfor heter hun Impala vettu! Vurderer faktisk om jeg skal rengjøringa vente helt til lørdag. Da kommer det 15 pers. i famiieselskap (ja jeg gruer meg), og kjenner jeg meg selv rett, må jeg shine alt rett før de kommer uansett, så da kan jeg likegodt vente.
Impala Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #6493 Skrevet 30. mai 2008 Høres deilig ut å være ferdig med helgerengjøringa. Har ikke vært så flink jeg. Så jeg må nok gjøre det i morgen... Ja, det er deilig å være ferdig. Derfor heter hun Impala vettu! Vurderer faktisk om jeg skal rengjøringa vente helt til lørdag. Da kommer det 15 pers. i famiieselskap (ja jeg gruer meg), og kjenner jeg meg selv rett, må jeg shine alt rett før de kommer uansett, så da kan jeg likegodt vente. Da syns jeg du skal vente ja
Impala Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #6494 Skrevet 30. mai 2008 Enda en fin dag Har ingen planer for dagen. Skulle kanskje gått tur, men nå skal sikkert snuppa sove i løpet av 1 time, og jeg orker ikke gå tur så tidlig på dagen. Får se om det ikke blir i ettermiddag istedet.
Impala Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #6497 Skrevet 30. mai 2008 Idag er jeg irritert på snuppa som ikke vil sove Var ute og gikk tur tidligere idag, og da sov hun i 40 min. Nå er hun igjen stup trøtt, men sove det skal hun ikke. Gidder ikke gå tur igjen altså. Får jo ike sittet ute og nytt det fine været heller, for vi har ett drog av en parasoll som jeg ikke klarer å flytte, og den gir ingen skygge sånn som den står nå. Heldigvis kommer mannen snart hjem.
Impala Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #6498 Skrevet 30. mai 2008 Da tror jeg snuppa endelig sovna. Måtte bære/bysse henne i søvn i kveld. Hun sov jo bare en dupp på dagen idag, 40 min, så hun var nok overtrøtt. Og i tillegg så er det fryktelig varmt. Er jo 26 grader både ut og inne. Kommer til å bli noen varme netter nå fremover, det er sikkert. Mannen er hos en kompis en tur, så da har jeg litt pc tid
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå