Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Snuppa sovna av seg selv i kveld. Håper bare hun sover til ca kl 05 også nå da. Er så deilig å få endel timer sammenhengende søvn.

Skal bare se på noen bilder som mannen skal finne frem (det skulle jo bare ta 5 minutter, særlig), også skal jeg moppe over gulvene og ta meg en dusj.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppa var våken litt før kl 22 (men da hadde vi ikke lagt oss enda, faktisk :fnise: ), også var hun våken i 03:30-tia, men da var mannen inne en tur og hun sovna igjen, og sov faktisk til nesten kl 06. Men da var det også morgen. Og nå sover hun første duppen allerede. Er ikke til å bli klok på dette gitt :ler:

Har muffins i stekeovnen. Er jo siste trilletur for min del med barselgruppa idag, og siden det er så fint vær så kan vi jo sitte ute litt og kose oss :)

Skrevet

Fått muffins i ovnen før klokka 9?!?! :dåne: snakk om å være effektiv!

Skrevet
Fått muffins i ovnen før klokka 9?!?! :dåne: snakk om å være effektiv!

Kan være det når man står opp kl 06 :fnise:

Skrevet

Det er dessuten utrolig raskt å lage også da.

Skrevet (endret)

For en nyyydelig dag :sol:

Var på trilletur med barselgruppa, siste gang for min del :tristbla:

Koste oss med muffins, vannmelon og te, og jeg tror de andre to syns det var koselig :)

Barna var kjempesnille også, så det var ikke noe problem. Var jo ute i nesten 3 timer, faktisk.

Etter at vi kom hjem har det vært middag for snuppa, leking, kosing, leking ute, kveldsgrøt, bad og senga for snuppa. Og da var det endelig tid for middag for oss voksne. Hadde marinert kylling i pitabrød idag, og det var kjempegodt.

Nå skal jeg straks i dusjen, og der må jeg ta en skikkelig runde med shavings altså. Ser jo ikke ut. Blir vel store muligheter for shorts og singlett utover i ukae har jeg skjønt, så greit å få vekk litt av jungelen :fnise:

Endret av Impala
Skrevet

:ler:

Uff, ja det nytter ikke å slurve med jungelen i dette været.

Skrevet

*holder meg for ørene*

Skrevet

*eller rettere sagt for øynene*

Skrevet
Jungel ja, du sier noe :fnise:

:fnise:

Uff, ja det nytter ikke å slurve med jungelen i dette været.

Nei, det gjør nok ikke det.

*holder meg for ørene*

:hoho:

Skrevet

En ny nydelig dag :sol:

Har ingen store planer idag. Skal bare på postkontoret en tur, og vaske litt klær.

Skrevet
En ny nydelig dag :sol:

Har ingen store planer idag. Skal bare på postkontoret en tur, og vaske litt klær.

Så ikke kommaet der først jeg, så jeg lurte litt på hva slags ekstraservice det var på postkontoret ditt :ler:

Skrevet

:ler: Sånt postkontor kunne jeg tenkt meg og.

Du får nyte godværet i dag og, Impala. Kos deg masse :klemmer:

Skrevet
Så ikke kommaet der først jeg, så jeg lurte litt på hva slags ekstraservice det var på postkontoret ditt :ler:

Riktignok bor jeg litt på landet, men sånn service tror ikke man får noe sted :ler:

:ler: Sånt postkontor kunne jeg tenkt meg og.

Du får nyte godværet i dag og, Impala. Kos deg masse :klemmer:

Takk for det malle :klemmer:

Skrevet

Syns i grunn det er greit å slippe å dra alt som skal vaskes på posthuset :ler:

Skrevet
Syns i grunn det er greit å slippe å dra alt som skal vaskes på posthuset :ler:

Godt poeng :ler:

Skrevet

Her er det ikke ordentlig :sol: i dag. Litt disig. Håper det kommer seg. :)

(Men jeg sitter da ute i bikini.:-D)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...