Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sykkelvogn blir sikkert bra :)

Ha en nydelig dag :klem:

Det gikk kjempefint :)

Sykla ikke så lange turen, syntes det var greit for henne at hun ble vant til vogna.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy med sykkelvogn da! Likte hun seg i den?

Skrevet
:klemmer:

:klemmer:

Så gøy med sykkelvogn da! Likte hun seg i den?

Ja, det gjorde hun :)

Skrevet (endret)

Da har vi enda en kveld bært henne i søvn :forvirret:

Idag sov hun to dupper på dagen da, så hun var ikke overtrøtt.

Men er mer sikker på at det nok er tanna som plager henne, for er rimelig sikker på at den ene nede har brutt litt igjennom på ene sida :-D

Vanskelig både å få sett og kjent noe, for det er hun ikke så interessert i. I tillegg så hadde hun en skikkelig bæsj også, langt oppover ryggen. Mannen holdt på å spy :fnise:

Jeg lagde middag til henne idag da. Kyllingfilet, søtpotet, gulrot og brokkoli, men det falt nok ikke helt i smak. Skal prøve en annen rett med kyllingfilet i morgen. Hun må nok bare venne seg til å spise hjemmelagd mat. Så vi får forsøke til hun vil ha det. Også får hun spise mer grøt til de andre måltidene enn så lenge.

Endret av Impala
Skrevet (endret)

Glad jeg er ferdig med bæsjebleier. :fnise:

Endret av loffen
Skrevet

God morgen Impala! :klemmer:

Skrevet
Glad jeg er ferdig med bæsjebleier. :fnise:

Det kan du være også ja :fnise:

God morgen Impala! :klemmer:

God morgen :)

:vinke:

*ikke oppdatert*

Heiann :)

Skrevet

Snuppa fikk pupp kl 00:30 og 04:45, og sov til 07:40 :sjokk:

Men hun sovna ikke før nå 12:30 for dagdupp da. Og enda vi var ute og gikk tur i 45 minutter tidligere idag. Hun gjesper og gnir seg masse i øynene og gir meg sånne "jeg er trøtt"-signaler, men så vil hun egentlig ikke sove, og det er litt forvirrende og frustrerende.

Men, men. Det må da gå seg til igjen. Og nå begynner jeg faktisk å glede meg til å begynne å jobbe om en uke også :)

Nå skal jeg finne meg noe mat, også skal jeg sette meg ute litt og lese i sola :sol:

Skrevet

Skjønner at du gleder deg til å begynne på jobb igjen. Den ene dagen i uka som jeg jobber er bare hærlig. Jeg har noen flere uker igjen til jeg begynner fullt, men kjenner at jeg gleder meg.

Skrevet

Forresten så er det spennende å lese om snuppa og prøving av ordentlig mat/middag. Tenkte vi skulle prøve igjen her og. HAr prøvd tidligere, men med dårlig resultat.

Skrevet
Skjønner at du gleder deg til å begynne på jobb igjen. Den ene dagen i uka som jeg jobber er bare hærlig. Jeg har noen flere uker igjen til jeg begynner fullt, men kjenner at jeg gleder meg.

Ja, nå syns jeg faktisk det er helt greit å skal begeynne å jobbe igjen. Men det har vært en prosess å venne seg til tanken.

Skrevet

Menne, hvor ble det av :sol: da???

Typisk når jeg endelig har tid, og anledning, til å sette meg ut. Da forsvinner sola :sur:

Skrevet

Det skjønner jeg. :jepp: Men jeg har godt hjemme så lenge nå, så det er vel derfor jeg synes det er så greit. Også har jeg en fra før, det er vel noe med det og kanskje.

Hva gjør dere med snuppa? Mannen din skal vel ha sine uker, men etter det?

Skrevet

:klem:

*går tilbake til husarbeidet mitt*

Skrevet

Er det bare en uke til du skal begynne å jobbe igjen! Så fort tida går! :overrasket:

Skrevet

Du får nyte den siste uka med permisjon så godt du kan :klem:

Skrevet
Det skjønner jeg. :jepp: Men jeg har godt hjemme så lenge nå, så det er vel derfor jeg synes det er så greit. Også har jeg en fra før, det er vel noe med det og kanskje.

Hva gjør dere med snuppa? Mannen din skal vel ha sine uker, men etter det?

Vi vet ikke hva vi gjør med snuppa enda :forvirret:

:klem:

*går tilbake til husarbeidet mitt*

Flink du da :)

:kaffekopp:

Takk :)

Er det bare en uke til du skal begynne å jobbe igjen! Så fort tida går! :overrasket:

Ikke snakk. Den har flydd!!

Du får nyte den siste uka med permisjon så godt du kan :klem:

Jeg har tenkt det :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...