Impala Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #6421 Skrevet 25. mai 2008 Sykkelvogn blir sikkert bra Ha en nydelig dag Det gikk kjempefint Sykla ikke så lange turen, syntes det var greit for henne at hun ble vant til vogna.
loffen Skrevet 25. mai 2008 #6423 Skrevet 25. mai 2008 Så gøy med sykkelvogn da! Likte hun seg i den?
Impala Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #6424 Skrevet 25. mai 2008 Så gøy med sykkelvogn da! Likte hun seg i den? Ja, det gjorde hun
Impala Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #6425 Skrevet 25. mai 2008 (endret) Da har vi enda en kveld bært henne i søvn Idag sov hun to dupper på dagen da, så hun var ikke overtrøtt. Men er mer sikker på at det nok er tanna som plager henne, for er rimelig sikker på at den ene nede har brutt litt igjennom på ene sida :-D Vanskelig både å få sett og kjent noe, for det er hun ikke så interessert i. I tillegg så hadde hun en skikkelig bæsj også, langt oppover ryggen. Mannen holdt på å spy Jeg lagde middag til henne idag da. Kyllingfilet, søtpotet, gulrot og brokkoli, men det falt nok ikke helt i smak. Skal prøve en annen rett med kyllingfilet i morgen. Hun må nok bare venne seg til å spise hjemmelagd mat. Så vi får forsøke til hun vil ha det. Også får hun spise mer grøt til de andre måltidene enn så lenge. Endret 26. mai 2008 av Impala
loffen Skrevet 25. mai 2008 #6426 Skrevet 25. mai 2008 (endret) Glad jeg er ferdig med bæsjebleier. Endret 25. mai 2008 av loffen
Impala Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #6429 Skrevet 26. mai 2008 Glad jeg er ferdig med bæsjebleier. Det kan du være også ja God morgen Impala! God morgen *ikke oppdatert* Heiann
Impala Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #6430 Skrevet 26. mai 2008 Snuppa fikk pupp kl 00:30 og 04:45, og sov til 07:40 Men hun sovna ikke før nå 12:30 for dagdupp da. Og enda vi var ute og gikk tur i 45 minutter tidligere idag. Hun gjesper og gnir seg masse i øynene og gir meg sånne "jeg er trøtt"-signaler, men så vil hun egentlig ikke sove, og det er litt forvirrende og frustrerende. Men, men. Det må da gå seg til igjen. Og nå begynner jeg faktisk å glede meg til å begynne å jobbe om en uke også Nå skal jeg finne meg noe mat, også skal jeg sette meg ute litt og lese i sola
malle Skrevet 26. mai 2008 #6431 Skrevet 26. mai 2008 Skjønner at du gleder deg til å begynne på jobb igjen. Den ene dagen i uka som jeg jobber er bare hærlig. Jeg har noen flere uker igjen til jeg begynner fullt, men kjenner at jeg gleder meg.
malle Skrevet 26. mai 2008 #6432 Skrevet 26. mai 2008 Forresten så er det spennende å lese om snuppa og prøving av ordentlig mat/middag. Tenkte vi skulle prøve igjen her og. HAr prøvd tidligere, men med dårlig resultat.
Impala Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #6433 Skrevet 26. mai 2008 Skjønner at du gleder deg til å begynne på jobb igjen. Den ene dagen i uka som jeg jobber er bare hærlig. Jeg har noen flere uker igjen til jeg begynner fullt, men kjenner at jeg gleder meg. Ja, nå syns jeg faktisk det er helt greit å skal begeynne å jobbe igjen. Men det har vært en prosess å venne seg til tanken.
Impala Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #6434 Skrevet 26. mai 2008 Menne, hvor ble det av da??? Typisk når jeg endelig har tid, og anledning, til å sette meg ut. Da forsvinner sola
malle Skrevet 26. mai 2008 #6435 Skrevet 26. mai 2008 Det skjønner jeg. Men jeg har godt hjemme så lenge nå, så det er vel derfor jeg synes det er så greit. Også har jeg en fra før, det er vel noe med det og kanskje. Hva gjør dere med snuppa? Mannen din skal vel ha sine uker, men etter det?
loffen Skrevet 26. mai 2008 #6438 Skrevet 26. mai 2008 Er det bare en uke til du skal begynne å jobbe igjen! Så fort tida går!
Loevinna Skrevet 26. mai 2008 #6439 Skrevet 26. mai 2008 Du får nyte den siste uka med permisjon så godt du kan
Impala Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #6440 Skrevet 26. mai 2008 Det skjønner jeg. Men jeg har godt hjemme så lenge nå, så det er vel derfor jeg synes det er så greit. Også har jeg en fra før, det er vel noe med det og kanskje. Hva gjør dere med snuppa? Mannen din skal vel ha sine uker, men etter det? Vi vet ikke hva vi gjør med snuppa enda *går tilbake til husarbeidet mitt* Flink du da Takk Er det bare en uke til du skal begynne å jobbe igjen! Så fort tida går! Ikke snakk. Den har flydd!! Du får nyte den siste uka med permisjon så godt du kan Jeg har tenkt det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå