Annie Skrevet 23. mai 2008 #6382 Skrevet 23. mai 2008 Hadde vært godt med en dupp ja.. Ha en fin dag Impala
Sauen Shaun Skrevet 23. mai 2008 #6383 Skrevet 23. mai 2008 Skal liksom vaske i dag jeg. Ikke sove...
Annie Skrevet 23. mai 2008 #6384 Skrevet 23. mai 2008 Må vaske i dag jeg også.. Må bare nå målet mitt først.
Sauen Shaun Skrevet 23. mai 2008 #6385 Skrevet 23. mai 2008 Ventet på målet ditt jeg også. Og det har du nådd nå. Så da skal jeg logge av, og vaske...
iss Skrevet 23. mai 2008 #6387 Skrevet 23. mai 2008 Sliten jeg, og det enda jeg har fått sovet godt i natt. Men det er jo litt slitsom når snuppa er litt mer sutrete og klengete enn vanlig kjenner jeg. Får jo ikke gjort det jeg har tenkt. Fikk jeg vasket badet , og mannen orka ikke å ta gulvene heller, så da har vi jobb der i morgen. I tillegg til mathandlig. Godt det er helg Nå skal jeg ta meg en god for å se om jeg blir i litt bedre humør, også kommer jeg sterkere tilbake. Også dit du vet Kylling Ja, det er VELDIG slitsomt når de er mer sutrete og klengete enn vanlig. Man får ikke gjort noe, og det blir bare mer og mer rotete og skittent Ja, det er det :-D Usikker på hva jeg skal kalle det da. Hun bruker jo krabbebevegelser, men har magen i gulvet :klø: Har sett flere som kommer seg frem på den måten. Nesten som en øgle eller krokodille
Impala Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #6388 Skrevet 23. mai 2008 Blit trøtt igjen av å lese om soving. Hadde vært godt med en dupp ja.. Ha en fin dag Impala Takk for det Skal liksom vaske i dag jeg. Ikke sove... Jeg også, men har ikke kommet så langt enda... Må vaske i dag jeg også.. Må bare nå målet mitt først. Du altså Ja, det er VELDIG slitsomt når de er mer sutrete og klengete enn vanlig. Man får ikke gjort noe, og det blir bare mer og mer rotete og skittent Har sett flere som kommer seg frem på den måten. Nesten som en øgle eller krokodille Ja, det er slitsom. Spesielt siden hun aldri er sur ellers. Ja, det ser ut som en øgle
Impala Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #6389 Skrevet 23. mai 2008 Hun sovna heldigvis i sted da, og sov i 2 timer. Trodde hun skulle sove igjen nå, men nei, det hadde hun ikke tenkt. Planen er å møte mannen og handle til helga, men det spørs om jeg ikke må ta det alene. Så kan han gi henne middag og prøve å få henne til å sove Må få vasket bad og gulver idag også, siden vi ikke gjorde det i går
Impala Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #6392 Skrevet 23. mai 2008 Da er helgehandelen og -vasken unnagjort. Så nå skal jeg ta meg en , også skal snuppa i seng. Etter det skal vi kose oss med spekemat og øl :-D
Skravla Skrevet 23. mai 2008 #6395 Skrevet 23. mai 2008 Spekemat er så fantastisk godt spekeskinke og potetstuing.... nam nam.
Skravla Skrevet 23. mai 2008 #6397 Skrevet 23. mai 2008 Hva er potetSTUING? En slags varm potetsalat. Hvit saus, kokte poteter i terninger og gressløk. Serveres varm.
Sauen Shaun Skrevet 23. mai 2008 #6399 Skrevet 23. mai 2008 Vil helst ha kokte mandelpoteter til spekematen jeg.
Impala Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #6400 Skrevet 24. mai 2008 God helg! Takk det samme Spekemat er så fantastisk godt spekeskinke og potetstuing.... nam nam. Hørtes godt ut Vil helst ha kokte mandelpoteter til spekematen jeg. Det er også godt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå